Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Muskiet
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2018 21:21

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Muskiet »

Ik zie dat de meeste reacties totaal niet ingaan op de klacht. Namelijk de onbereikbaarheid van Leen Bakker.
Of de defecte bank de oorzaak is door "eigen schuld" is tussen Leen Bakker en ArjanDD.
Klachten moeten gewoon ingediend kunnen worden en er daar dient normaal op gereageerd te worden.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad.
ArjanDD schreef:
28 mar 2024 11:24
Wij vroegen ons af: Zijn er hier meer barslechte ervaringen met Leen Bakker?
Ikzelf heb inderdaad geen beste ervaring met die toko. Dusdanig slecht dat ik er niet snel meer wat ga kopen. Andere budgetwinkels zat. Het is overigens ruim 3 jaar geleden. Op basis van twee ervaringen kun je niet stellen dat er sprake is van een structureel probleem, maar gevoelsmatig denk ik van wel. Het liep me daar allemaal teveel langs elkaar heen.

De klantenservice (hoofdkantoor) kreeg ik uiteindelijk wel een keer aan de telefoon, maar die waren niet zo blij met de winkel die met mijn klandizie vereerd was. Helaas bestaat de betreffende winkel nog steeds. Geen idee of er wel of niet wat veranderd is in die tijd. Nogmaals: winkels zat met leuke en bruikbare spullen. En wat je bij Leen Bakker kan kopen, kan je vaak elders ook wel halen.

ZeerPrivé
Berichten: 5473
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hierop klantenservice proberen te bereiken van Leen Bakker, geen gehoor. Vanaf november tot nu meer dan 20x 45 minuten aan de lijn gehangen en geen gehoor
Ik heb 2x gebeld naar klantenservice LB in januari, beide keren iemand aan de lijn gehad. De 1e x duurde het bijna een uur voordat ik iemand te pakken kreeg. De 2e x zo'n 20 minuten. Dat laatste gesprek was op een woensdagmiddag, bewust op een middag gebeld dat de kinderen 's middags thuis zijn. Dat is doorgaans niet zo'n goed moment om dan rustig een zakelijk gesprek te gaan voeren.
Mijn tip is dus bellen op woensdagmiddag.

Probleem is trouwens netjes opgelost inmiddels.

Moneyman
Berichten: 30140
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
01 apr 2024 17:13
Moneyman schreef:
01 apr 2024 16:56
ArjanDD schreef:
01 apr 2024 14:23
Er word duidelijk aangegeven 'sterke' materialen, maar dan wel max 80 kilo? Slaat nergens op.
Sterk kan ook slijtvast betekenen. Maar blijkbaar heb je überhaupt niet naar de specificaties gekeken.
een dergelijk essentieel kenmerk wat er meteen voor zorgt dat de bank voor meer dan 50% van de volwassenen niet geschikt is, mag niet achter een verborgen menu optie zitten.
Je moet eerst doorklikken naar de optie "meer specificaties" om de 80 kilo te kunnen zien
Het gewicht staat gewoon keurig in het rijtje waar alle specificaties staan, inclusief de maten. Niets "verborgens" aan.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Moneyman schreef:
02 apr 2024 09:26
Een Wiskunde Student schreef:
01 apr 2024 17:13
Moneyman schreef:
01 apr 2024 16:56

Sterk kan ook slijtvast betekenen. Maar blijkbaar heb je überhaupt niet naar de specificaties gekeken.
een dergelijk essentieel kenmerk wat er meteen voor zorgt dat de bank voor meer dan 50% van de volwassenen niet geschikt is, mag niet achter een verborgen menu optie zitten.
Je moet eerst doorklikken naar de optie "meer specificaties" om de 80 kilo te kunnen zien
Het gewicht staat gewoon keurig in het rijtje waar alle specificaties staan, inclusief de maten. Niets "verborgens" aan.
Jawel je moet het eerst meer specificaties openklikken wil je dit maximale gewicht kunnen zien
Dit is een vorm van oneerlijk zaken doen.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Methusalah »

Een Wiskunde Student schreef:
02 apr 2024 10:19
Moneyman schreef:
02 apr 2024 09:26
Een Wiskunde Student schreef:
01 apr 2024 17:13
een dergelijk essentieel kenmerk wat er meteen voor zorgt dat de bank voor meer dan 50% van de volwassenen niet geschikt is, mag niet achter een verborgen menu optie zitten.
Je moet eerst doorklikken naar de optie "meer specificaties" om de 80 kilo te kunnen zien
Het gewicht staat gewoon keurig in het rijtje waar alle specificaties staan, inclusief de maten. Niets "verborgens" aan.
Jawel je moet het eerst meer specificaties openklikken wil je dit maximale gewicht kunnen zien
Dit is een vorm van oneerlijk zaken doen.
En als je wil weten welke ingredienten in een pak voeding zitten moet je het pak omdraaien.

Vind jij dat ook verborgen?

Het punt dat je wil maken is een beetje belachelijk. Van volwassenen verwachten we dat ze iets verder kijken dan de neus lang is.

Moneyman
Berichten: 30140
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Met de logica van de wiskundestudent is zo'n beetje iedere website een vorm van oneerlijk zaken doen.

16again
Berichten: 16119
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door 16again »

Een Wiskunde Student schreef:
02 apr 2024 10:19
Jawel je moet het eerst meer specificaties openklikken wil je dit maximale gewicht kunnen zien
Dit is een vorm van oneerlijk zaken doen.
Normaal gesproken lijkt me het prima om voor zaken als afmetingen door te moeten klikken.
Maar in het geval dat de bank ongeschikt is voor de gemiddelde volwassene........

Moneyman
Berichten: 30140
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, alle waar is naar zijn geld. Leen Bakker is al een prijsstunter, en de bewuste bank is dan ook nog eens de goedkoopste die ze hebben. Natuurlijk moet de bank voor z'n doel geschikt zijn, maar als je het goedkoopste van het toch al goedkope kiest is even kijken wat je nu eigenlijk koopt best een goed idee.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 943
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Het lijkt mij vrij simpel. Het product ie gewoon non-conform tenzij Leenbakker kan bewijzen dat de schade aan de bank is te wijten aan de gedragingen van TS. Al dat geneuzel van het wel of niet lezen van de specificaties doet daarbij niet ter zake en is in deze kwestie alleen van belang voor Leenbakker zelf.
Als TS stelt dat de bank bijvoorbeeld in de kinderkamer heeft gestaan en alleen is gebruikt door kinderen dan gaat het hele verhaal over het maximale gewicht van 80 kg mank.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik_weet_niet_alles schreef:
02 apr 2024 14:31

Als TS stelt dat de bank bijvoorbeeld in de kinderkamer heeft gestaan en alleen is gebruikt door kinderen dan gaat het hele verhaal over het maximale gewicht van 80 kg mank.
Kinderen kunnen anders flink op banken springen en met een flinke plof neerkomen.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 943
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

witte angora schreef:
02 apr 2024 16:44
Ik_weet_niet_alles schreef:
02 apr 2024 14:31

Als TS stelt dat de bank bijvoorbeeld in de kinderkamer heeft gestaan en alleen is gebruikt door kinderen dan gaat het hele verhaal over het maximale gewicht van 80 kg mank.
Kinderen kunnen anders flink op banken springen en met een flinke plof neerkomen.
Dat is aan Leenbakker om te bewijzen.

Moneyman
Berichten: 30140
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je als koper van een bank het binnenwerk van de rugleuning kapot zou maken (want daar gaat het uiteindelijk over). Zeker als dat na 3 maanden gebeurt, denk ik dat Leen Bakker vrijwel niet zal kunnen aantonen dat er geen sprake zou zijn van non-conformiteit. En waarschijnlijk is dat ook gewoon de redend at ze stil zitten en hun mond houden - wellicht waait het over...

TS heeft het enige juiste al gedaan: een ingebrekestelling sturen. Ben benieuwd of ze daar wél op reageren.

ZeerPrivé
Berichten: 5473
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
02 apr 2024 16:52
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je als koper van een bank het binnenwerk van de rugleuning kapot zou maken (want daar gaat het uiteindelijk over). Zeker als dat na 3 maanden gebeurt, denk ik dat Leen Bakker vrijwel niet zal kunnen aantonen dat er geen sprake zou zijn van non-conformiteit. En waarschijnlijk is dat ook gewoon de redend at ze stil zitten en hun mond houden - wellicht waait het over...

TS heeft het enige juiste al gedaan: een ingebrekestelling sturen. Ben benieuwd of ze daar wél op reageren.
Wat een onzin. Ten 1e heb ik 2x gebeld met klantenservice en 2x kreeg ik iemand aan de lijn. En ten 2e ging het bij mij ook om garantie, daar hebben ze helemaal niet moeilijk over gedaan en is dus inmiddels keurig hersteld.

Moneyman
Berichten: 30140
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
02 apr 2024 17:07
Wat een onzin.
Leuk, maar dit topic draait niet om jou en jouw ervaring, maar om de ervaring van TS. En die is duidelijk anders dan de jouwe.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus in het geval van TS negeert Leen Bakker hun wel, maar bij andere klanten niet. Is er een gradatie wanneer er geweigerd word een klant te helpen, is het structureel, of zou er toch iets anders aan de hand zijn?
Een bedrijf heeft 1 werkwijze en maakt geen onderscheid tussen klanten.

ZeerPrivé
Berichten: 5473
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
02 apr 2024 17:22
ZeerPrivé schreef:
02 apr 2024 17:07
Wat een onzin.
Leuk, maar dit topic draait niet om jou en jouw ervaring, maar om de ervaring van TS. En die is duidelijk anders dan de jouwe.
Dit topic draait ook niet om aannames, insinuaties van jou.
En waarschijnlijk is dat ook gewoon de redend at ze stil zitten en hun mond houden - wellicht waait het over...
En topic draait vlg jouw redenering dus ook niet om de ervaring van WA, vreemd dat je daar dan geen commentaar op geeft.

Mijn reactie is tenminste nog gebaseerd op een ervaring en dat is precies waar TS om vroeg!
Wij vroegen ons af: Zijn er hier meer barslechte ervaringen met Leen Bakker?
Heb jij nog een eigen ervaring met LB te melden?
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 02 apr 2024 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27153
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hebweleens iets gekocht bij LB, maar geen slechte ervaring te melden.

ZeerPrivé
Berichten: 5473
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
02 apr 2024 21:28
Ik hebweleens iets gekocht bij LB, maar geen slechte ervaring te melden.
Het topic draait niet om jou, althans volgens ene MM.

Lady1234
Berichten: 27153
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jammer voor MM dan.

Plaats reactie