Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door witte angora »

Over dat laatste zijn we het wel eens. Dus na het weekend de boel afronden, en dan next case, want er zit nog meer ingewikkeld gedoe aan te komen.

Lady1234
Berichten: 27156
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Over het eerste dus niet?

Nijogeth
Berichten: 10005
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
04 apr 2024 19:38
(bestaat dat eigenlijk nog, een rol drop?)
Ik zal deze prangende vraag maar even voorzien van het verlossende antwoord. Jazeker, Venco Topdrop ligt nog in heel veel winkels, maar of er nog andere soorten zijn, dat durf ik niet te zeggen.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door witte angora »

Inmiddels is er weer nieuws. De notaris heeft nieuwe informatie gekregen: het bedrag is bijna drie keer zo hoog als eerder aangegeven. Het komt nu weer van een andere afdeling af. En het stomme is: de begeleidende brief bevalt volgens mij exact dezelfde informatie als eerder. Er is nu alleen een bijlage met een bedrag bij gevoegd, die er eerst niet was, en het formulier dat we moesten tekenen ontbreekt.

Oftewel: afkoop gaat het niet worden, niet zozeer vanwege de revisierente die ik niet hoef te betalen, maar vanwege de heffingskorting. Die zou ik dan helemaal kwijt raken. Schiet ook niet op nee. Van de week komt de brief met het voorstel al binnen. Geweldig. Die gaat dus de container in.

Nationale Nederlanden en ik, we worden geen vrienden. Never nooit niet.

Lady1234
Berichten: 27156
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat is dan een flinke erfenis als de hele loonheffingskorting komt te vervallen.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nationale Nederlanden weigert de hoogte van een nabestaandenlijfrente mee te delen

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is inderdaad een aardig bedrag ja. Moet er nog even goed naar kijken hoe of wat.

Plaats reactie