LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joop2

Nikken

Ongelezen bericht door joop2 »

Wie heeft ervaring met Nikken /magneettherapie?
kijk ook eens op www.skepsis.nl/mlm.html
www.skepsis.nl/nikken.html
www.nikkenuk.com

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Nikken is een fantastisch bedrijf.
Een van de beste bedrijven waar je echt heel, heel veel geld mee zal gaan verdienen.
De produkten zijn echt ongelooflijk goed. Ik werk nu 2 jaar met Nikken en verdien 7500 euro netto p/m. DAT KAN IEDEREEN!!

Ik wil graag reactie's. Nikken is echt het beste bedrijf wat er is. The Sky is the limit!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nikken, energetix, biostabil allemaal flauwekul.
Inmiddels ook door de rechter bepaald en door de reclamecodecommissie.
Waarom denk je dat we deze prullaria alleen kunnen kopen via TelSell en mlm?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@Maarschalk,

Magneet armbanden cq sieraden vindt men ook bij: het Kruidvat, Blokker, Reform winkels, natuurwinkels, schoonheidssalons, de luxere kappers enz. Ga maar eens kijken!

Wel huiswerk goed doen.

Betreffende het rechter en reclamecodecommissie verhaal:

Dit geldt alleen voor de Biostabil! Energetix en zelfs Nikken is niet genoemd met naam of toenaam. Er is zelfs door niemand een klacht of dergelijke ingediend bij de rechter of Koag of enig ander instantie.

Maar om je gelij kte krijgen mag jij met bewijzen komen dat Energetix of nikken in dat rapport staat vermeld of in een ander rapport van een rechter of reclamecodecommissie.

Hier ook weer , wel goed je huiswerk doen voordat je verhalen de wereld in gaat helpen.

Bedankt,

E-nergetix

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Maarschalk heeft nog nooit zn huiswerk gemaakt, anders had hij wel een diploma en een baantje.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Maarschalk is een gefrustreerd mannetje. Anders zat hij zich niet druk te maken op zo'n lullig forumpje waar een handje vol gefrustreerde mensen mee leest ;-)

Herbaantje

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Herbaantje »

Maarschalk heeft nog nooit zn huiswerk gemaakt, anders had hij wel een diploma en een baantje.
Geeft niet hoor, maarschalk. Zonder diploma en baantje kun je ook starten met Herbalife. Als je NU begint zit je zo bij de top.
Ik weet zeker dat jij rijk wordt met HBL.
Wil je meer weten? Ik help je graag. Ik verdien zelf 15000euro p/m en dat kun jij ook!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@energetix,

Inderdaad hebben beide instanties nikken en energetix niet aangehaald in hun uitspraken. Maar aangezien de werking van deze twee producten niet verschillen van die van de biostabil wordt hun werking dus wel naar het rijk der fabelen verwezen.

Wat betreft te koop zijn bij andere zaken dan alleen telsell en mlm kan je gelijk in hebben. Als dat zo is geef ik mijn fout toe, maar wil wel vermelden dat ik ze nog nooit gezien heb bij een Blokker of een Kruidvat.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Nikken is een fantastisch bedrijf.
Een van de beste bedrijven waar je echt heel, heel veel geld mee zal gaan verdienen.
De produkten zijn echt ongelooflijk goed. Ik werk nu 2 jaar met Nikken en verdien 7500 euro netto p/m. DAT KAN IEDEREEN!!

Ik wil graag reactie's. Nikken is echt het beste bedrijf wat er is. The Sky is the limit!
Graag even snel jouw persoonlijk e-mailadres!!
Zoveel geld wil ik ook wel verdienen.
Geen gezeur svp dat ik met Nikken contact moet zoeken.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds 2 maanden verkoop ik magneetarmbanden uit China.Dat gaat als een speer.
Ik zit nu al op een maandomzet met aftrek van kosten en voor belasting op 65.000 Euro per maand.
Quo Vadis?

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

het Kruidvat, Blokker
Is equivalent aan TelSell.
Dus maakt niets uit!

katjoeng
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:47

Re: Nikken

Ongelezen bericht door katjoeng »

:twisted: Bij Nikken gaat het niet om geld te verdienen maar om je droom uit te laten komen.
Die droom begint met een demoset van een paar honderd euro die je kan kopen om je (klanten) er van te overtuigen dat het werkt.Punt is om je klanten ook zover te krijgen dat ze ook zulke producten bestellen. Hij of zij kan dan weer zijn/haar klanten ervan overtuigen dat nikken producten werken en daarnaast kun je er ook nog aan verdienen.?


Pyramiede welnee 8) :roll:
Laatst gewijzigd door katjoeng op 15 apr 2005 20:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Punt is om je klanten ook zover te krijgen dat ze ook zulke producten bestelen.
Juist jij hebt door wat MLM is. Bestelen :D

katjoeng
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:47

Re: Nikken

Ongelezen bericht door katjoeng »

Nikken is een fantastisch bedrijf.
Een van de beste bedrijven waar je echt heel, heel veel geld mee zal gaan verdienen.
De produkten zijn echt ongelooflijk goed. Ik werk nu 2 jaar met Nikken en verdien 7500 euro netto p/m. DAT KAN IEDEREEN!!

Ik wil graag reactie's. Nikken is echt het beste bedrijf wat er is. The Sky is the limit!



Wat moet ik voor die € 7500 allemaal doen???
:shock: DAT WIL IK OOK WOUWWWWWWWW!!!

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Wat moet ik voor die € 7500 allemaal doen???

Gewoon met je reet uit die stoel vandaan en mensen inschrijven.
Stop niet voordat je 100 NEE's hebt. Dan heb je 5 goede downliners en die leer je hetzelfde.
Succes verzekerd.
Voor je het weet zit je op 7500euro in de maand!

IEDEREEN KAN HET!! WOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW

katjoeng
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:47

Re: Nikken

Ongelezen bericht door katjoeng »

Wat moet ik voor die € 7500 allemaal doen???

Moet ik echt uit mijn stoel komen?? Mmm werken dus? :mrgreen:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Wat ik mij vooral afvraag bij dit soort artikelen is hoelang je een inkomen vast kunt houden. Ik mag toch hoop ik aannemen dat deze spullen iets langer dan een maand of een paar maanden meegaan. Hoeveel procent van de bevolking is nou daadwerkelijk bereid met magneetsieraden te gaan lopen? Hoe groot is de vervangingsvraag? Hoe lang duurt het voordat je het heel de bevolking gevraagd hebt? Zeker bij dit soort goederen ligt verzadiging op de loer.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hmm, goede vraag, wanneer kan je geen kopers meer vinden?

Ik denk dat hierop een oud Amerikaans gezegde van toepassing is:

There's a sucker born every minute.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer beseffen jullie dat de markt voor antiMLM verhalen al lang verzadigt is?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

@ Maarschalk:
Hmm, goede vraag, wanneer kan je geen kopers meer vinden?
Ik denk dat hierop een oud Amerikaans gezegde van toepassing is:
There's a sucker born every minute.
Is dat echt relevant dan? In een willekeurig jaar komen er 60.000 tot 80.000 nieuwe mensen bij in Nederland. Hoeveel procent van de bevolking koopt zo'n "sieraad"? Laten we eens stellen 10%? Dan dus per jaar zo'n 8.000 nieuwe klanten. De volgende vraag is dan hoeveel distributeurs er zijn. Stel eens 2.000? Dan dus 4 nieuwe klanten per persoon. Als je daarmee 7000+ euro per maand moet verdienen dan klopt er toch echt iets niet.

@ gast:
Wanneer beseffen jullie dat de markt voor antiMLM verhalen al lang verzadigt is?!
Op het moment dat jij beseft dat de markt voor MLM al lang verzadigd is.

Gesloten