LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ballie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2005 16:40

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Ballie »

Spam..................weg ermee.

flex95
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2009 19:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door flex95 »

Ik werd van de week benaderd door "de vakantiekaart" . Ik had zo'n geluk: als geregistreerde van de vakantiekaart (wat ik helemaal niet ben want ik heb dat ding helemaal niet) mocht ik een maand lang gratis meespelen met de lotto. Als ik daarna maar wel even 2 maanden lang betaald mee deed. Ten 1e ik heb geen vakantiekaart en ten 2e wil ik al helemaal niet dat dat soort middelen gebruikt worden om mijn portemonai leeg te trekken.
Slechte zaak. De administratie van de vakantiekaart klopt dus niet en ondanks herhaaldelijke vermelding mijnerzijds bleef ze me maar "feliciteren" dat ik zo'n mazzel had.

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

Geplaatst op 22 Dec 2008 18:21 door roelie24

Ik lees dat er nogal wat mensen een negatieve ervaring hebben opgedaan met vakantiekaart.nl. Dit is jammer en ook onnodig. Kijk op www.consiliari.nl en zie onder “reizen “wat zij aanbieden zonder abonnement.
Ook bij websites/bedrijven die op deze schaamteloze wijze worden gepromoot zou ik de nodige vraagtekens plaatsen. In dit specifieke geval zegt roelie24 zelfs "wat zij aanbieden" terwijl het hier zijn eigen website/onderneming betreft.

Kortom, er is hier sprake van spam en inmiddels moge duidelijk zijn dat roelie24 (bij gebrek aan klanten) weinig beters te doen heeft dan fora te vervuilen met soortgelijke, niet ter zake doende, promotionele berichten.

epin
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2009 17:03

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door epin »

je hebt tt veel van deze websites zo speciaal is het ook niet meer allemaal.
Wanneer ik een reis boek ga ik op www.travelgo.nl alle vakantieaanbieders overzichtelijk bij elkaar makkelijk.
Als het je geld scheelt waarom niet toch?

lolita
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mei 2007 15:33

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door lolita »

ik wil even reageren op dit item zo,n 2 jaar terug werd ik ook benaderd door vakantiekaart heb dus zo,n lidmaatschaps kaartje
aangeschaft voor 2.95 oke dacht ik ik zie wel of ik ,m ooit gebruik na verloop van tijd is er maar liefs 75 euro van onze rekening afgeboekt zonder dat daar ooit iets over gezegt is uiteraard hebben wij dat bedrag terug laten boeken maar ik was behoorlijk pissig daarover er is ons namelijk niets verteld door vakantiekaart over zo,n bedrag nu zo,n kleine 2 jaar later wordt
ik nog steeds telefonisch benaderd en daar baal ik van ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Wat is dit nu weer voor een flauwe kul, dat je nog steeds benaderd wordt door hen. Die kaart is al een tijd "gratis" in omloop, dus waarmee vallen ze je dan nog lastig?

Ben nooit voor deze club geweest, maar nu ze het gratis aanbieden, zonder voorwaarden, mag het wat mij betrefd. Je kunt zelf even bellen, of mailen om gratis lid te worden, of niets doen natuurlijk. 8)

Gesloten