LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogste schuld ooit op betaalrekeningen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lotje3
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2005 14:18

Re: Hoogste schuld ooit op betaalrekeningen

Ongelezen bericht door lotje3 »

dank u dank u dank u

Nog 1 maal een reactie van mij.

Ik ga morgen de handtekening zetten met me man bij GKB.
De ellende gaat beginnen.
Ik zie de situatie als volgt.
We hebben geinformeerd naar die financiering maar ja als je man zo blind is en de 1e handtekening zet dan moet je wel....
Ik sta er dus zeg maar naast. Hij is tenslotte baas over zijn salaris.
Dus ik voel echt niet dat ik hier de schuldige aan ben.
Ik baal als een stekker dat ik toendestijds niet meer geprotesteerd heb.
Maar ik ben eerlijk het zijn inderdaad gladde mannetjes die de boel wel zo lullen dat je er in mee gaat.
En DAT noem ik dus oplichting want ze hadden toen al in de gaten dat het niet op te brengen is.Het was voor hun alleen wachten voor hoelang we het konden opbrengen.
En toen we destijds hun opbelden lachen ze je uit dat was de enige reactie die we kregen. Ze reageerden niet op email niet op post en op telefoon(nooit de juiste persoon aanwezig).
DUs zo zit het.


Het blijft dus niet alleen onze schuld!!!

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: Hoogste schuld ooit op betaalrekeningen

Ongelezen bericht door dds »

@Lotje,

wie heeft nu als eerste besloten om iets te kopen dat door die persoon niet betaald kon worden en duidelijk boven zijn/haar financiële stand was??

U toch zeker!!!!!

Zet dan geen handtekening, denk gewoon na. Iedereen weet dat het geld moet worden terugbetaald. Ik heb totaal geen medelijden (dat blijkt natuurlijk al), erg domme zet van U, en niet van die ander

lotje3
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2005 14:18

Re: Hoogste schuld ooit op betaalrekeningen

Ongelezen bericht door lotje3 »

het is geen domme zet van mij maar van me man
laten we nu in gemeenschap van goederen zijn getrouwd dus word ik er ook op aan gekeken

dom geouwehoer hier zo

Kunnen dit forum beter beschrijven als hoe krijg ik mensen zo depressief dat ze de hand aan hun zelf gaan leggen!!!!! :twisted:

berna
Berichten: 154
Lid geworden op: 29 sep 2005 21:37

Re: Hoogste schuld ooit op betaalrekeningen

Ongelezen bericht door berna »

Komt vast allemaal van die slechte jeugd die ze gehad hebben. Zoek vooral niet de schuld bij jezelf als je 'm ook bij een ander kunt leggen.
Groetjes Berna

Gesloten