LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afgesloten Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door puma73 »

Nou CCC agent,

Je moet niet zo zielig doen, gisteren had je het nog aan de stok met een andere fantast op dit forum Chanmaster. Daarin hebben jullie alle twee duidelijk laten zien wat voor kleine kinderen jullie zijn. Je hebt het niet voor niks laten verwijderen door Trosradar.

Boven wil ik daar waar nodig ook nog wel een duit in het zakje doen als het op jullie twee aankomt.

Van jou geloof ik wel dat je bent wie je zegt, alleen zoals Banzai zegt, je informatie loopt achter en is soms niet correct.

Chanmaster is iemand die zich een status aanmeet die hij niet heeft.

CCC-agent
Berichten: 311
Lid geworden op: 23 dec 2005 22:03

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door CCC-agent »

als mijn info achterloopt of incorrect is dan mag je mij daar natuurlijk op aanspreken

ik haal mijn gegevens uit eigen kennis maar ook van intranet bronnen binnen nuon en natuurlijk van het internet
maar net als ierdeen heb ook ik de waarheid niet in pacht
ik verwelkom feedback over info die niet klopt en ben de eerste die het nakijkt en corrigeerd als ik ongelijk hebt

dat is geen rechtvaardiging voor de hoeveelheid beledigingen die aan mijn persson zijn gericht die niets te maken hebben met de inhoud van mijn reacties

daar word ik erg moe van

het zelfde geld voor chanmaster
Ook ik heb vragen bij zijn identiteit en zijn methode maar ik zal hem niet uitmaken voor dom, achterlijk of een klein kind.
ook zal ik hem niet beschuldigen van moedwillig plaatsen van foute info en aanspreken op spelfouten.

daar zijn we hier niet voor mensen

ik ben hier met als enig doel info te geven en te helpen
dat doe ik vanuit het perspectief van mijn werk
ik werk bij nuon op de afdeling incasso en heb dus inzicht in de achterliggende werkwijze.

mocht iemand twijfel hebben aan mijn identiteit of mijn intensies
mocht ik ooit misbruik maken van iets dat ik hoor op dit forum dan zijn mijn gegevens bekend bij tros radar en hebben zij mijn toestemming, per mail om deze gegevens dan ook bekend te maken.

tot die tijd werk ik vanuit een anoniem oogpunt!

dus voor de laatste maal vanavond, vraag ik een ieder op dit forum om over de inhoud te praten en niet de gesprekspartners.
ik hoop ook dat puma, banzai en chanmaster deze oproep willen onderschrijven (zodat er ook niemand meer gebaned hoeft te worden) en dat we kunnen overgaan tot de orde van de dag.

bedankt

p.s. ik heb niets laten verwijderen, ik heb slechts melding gemaakt van de beledigingen aan mijn adres
als dit verwijderd is door een mod dan heeft deze dit naar eigen inzicht gedaan
ik hoop dat trosradar dit kan bevestigen

Banzai 2
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 feb 2006 14:35

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Banzai 2 »

@Puma:

Is het erg als ik zeg dat z'n informatie vrijwel altijd niet correct is?
En dan toch door dik en dun volhouden dat het juist is.
Echter, vaak pas zo'n 20 discussies verder komt ie er achter dat het niet correct was.
Da's erg vermoeiend, onnodig verwarrend en irritant (ook voor de andere lezers).
De meeste lopen hier hard gillend weg, o.a. ook door zijn toedoen.
Discusseren is best leuk, maar met zo'n onverbeterlijk iemand is het inmiddels een hele opgave geworden.

Ik heb even een lijstje gemaakt van al z'n scheldwoorden en blijken van minachting voor de klanten/afnemers.
Het is best lachwekkend als zo'n iemand om respect vraagt.

Efin, mijn tijd komt nog wel.

Banzai.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door flappie »

Even ontopic. Oxxio factureerd sommige klanten (zakelijke aansluiting) ook op leveranciersmodel.

Byeccc
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 feb 2006 20:01

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Byeccc »

Even ontopic. Oxxio factureerd sommige klanten (zakelijke aansluiting) ook op leveranciersmodel.
@ Flappie:
Niet echt ontopic, in een consumentenforum.

@Flappie en jsp:
Is Eneco jullie regioleverancier?
M.a.w. zijn jullie ooit overgestapt naar een andere leverancier?
Zo niet, dan is het toch vrij logisch dat zowel de levering als het transport daarvan op 1 faktuur staan.

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door jsp »

Ja, ik ben ooit overgestapt naar een andere leverancier. Ene OXXIO, U snapt vast wel waarom ik daar weer weg ben. En nu zit ik (weer) bij Eneco. Mijn voorlaatste opmerking daarover in deze discussie was een reactie op de onvolledige opsomming van CCC. Wat is nu uw punt?

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door flappie »

waarom ben je weg bij oxxio.

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door jsp »

Deze topic over afsluiten door Nuon. Om even on-topic te blijven ga ik daarom hier niet in op mijn aversie tegen OXXIO.

Maar, @ Flappie, bij de recente bijdragen in het forum staat mijn naam momenteel in het roze (beginpagina van het energieforum). Als jij (of andere belangstellenden) daarop klikken kun je meteen aan de hand van mijn eerdere reacties haarfijn lezen waarom ik weg ben bij OXXIO. Alsof jij dat nog niet wist, trouwens.

digiclown
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 feb 2006 23:52

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door digiclown »

Schoenmaker blijft bij je leest.
Het zou beter geweest zijn als dat het eerste in uw lesmartiaal had gestaan.
En ik vind dat u ook beter schoenmaker als beroep had moeten kiezen.

Gegroet,

Digiclown

digiclown
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 feb 2006 23:52

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door digiclown »

Om u allen verder op de hoogte te houden wat er afgelopen week is gebeurd met het geschil die ik heb met nuon/intrum justitia.

Tot mijn spijt heb ik het hier in de verkeerde topic gezet.
Hier de goede link http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=458255#458255

Gr.Digiclown
Laatst gewijzigd door digiclown op 25 feb 2006 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door puma73 »

Als u in uw gelik staat zou ik het rustig op de gerechtelijke procedure laten aankomen.

digiclown
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 feb 2006 23:52

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door digiclown »

Sorry puma73 heb mijn verhaal verplaatst zat in de verkeerde.
Maar om op uw antwoord, JA ik laat het nu ook komen op een gerechtelijke proceduren (en dan moet ik ook nog een opening houden) mits nuon besluit af te zien van de vordering.

Gr.Digiclown

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Uw netwerkbeheerder heeft U afgesloten!
Uw netwerkbeheerder sluit U af indien U geen leverancier hebt.
Uw leverancier kan heel goed U netwerkbeheerder zijn maar U kunt een andere leverancier zoeken. U wordt weer aangesloten wanneer U de aflsuitkosten hebt betaald. Wel blijft Uw vorige leverancier een vordering op U houden.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik wens, indien mogelijk, te vernemen hoe deze situatie er thans voor staat!

Chanmaster

Knoxxio
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2006 22:11

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Knoxxio »

Hey Chanmaster, dit kun je wel makkelijk zeggen. Regelmatig heb ik gesprekken met hulpverleners werkzaam in verschillende disciplines en die vertellen me dat zo'n situatie als Monica S aan de dag van vandaag structureler wordt. Dit alles hebben we te danken aan die verdomde VVD beleid van dit kabinet. En in hun kielzog loopt dit Brinkhorst maar mee en doet geen flikker aan dit alles. Wordt tijd dat pivatisering wordt teruggedraaid van zowel energie als ziektekosten. Ik spreek niet over mezelf, want ik kan betalen, maar over die schrijnende gevallen als Monica. Het contrast is namelijk so sterk dat, het rijk wilt wel €300.000,00 per jaar besteden aan TBS-ers die de maatschappij verziekt hebben en toch in de winter hoog en droog in hun warme cel kunnen blijven, voorzien van eten en tv en noem maar op, terwijl die gevallen als Monica door de regering de keel wordt dicht geknepen en er zelf maar voor moeten zorgen hoe ze rondkomen. en als ze dit niet kunnen, nou is niet erg, we ontnemen hen gewoon alles en verkopen dat, todat hun schuld is afbetaald. Erger is dan nog te weten, dat heel veel van die TBS-ers gewoon niet te genezen zijn (zoals kinderverkrachters en andere recidivisten), omdat het dood eenvoudig bij hen genetisch bepaald is. De gewone burger wordt door deze regering gewoon uitgeknepen, omdat we toch niet klagen. Gewoon schande. :evil:
Een raad aan Monica is om zich failliet te laten verklaren, dan hoeft ze ook die heraansluitingskosten niet te betalen. Daar heeft ze recht op. :evil:

Pi
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:46

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Pi »

Helaas is sinds vorige week de aansluiting afgesloten.. Daar ik op vakantie was tijdens dit gebeuren hebben ze het toch voor elkaar gekregen??

De telefonische afspraak was gemaakt dat er in de periode dat ik weg was niets zou gebeuren dit omdat we al meer dan een jaar bezig zijn met het kastje en de muur.

Nu heeft Nuon alle deuren dichtgegooid en alle voorgaande brieven en telefoontjes daar is niets van bekend?? :? staat niks van in dossier.. onbegrijpelijk.. nu wordt je dus niet meer te woord gestaan

Ik sta volledig tegen de muur de geschillencommisie pakt het niet op omdat het ondertussen over 8000 euro gaat.. Dte heeft pas weer volgende week een persoon die er verstand van heeft Kortom HELP??

wat te doen :( :?:

alvast bedankt voor alle moeite

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door joopataa »

Zo te zien is dit jou eerste reactie op dit forum. Misschien kan je vertellen wat de voorgeschiedenis is zodat iemand op het forum jou beter kan helpen. Zonder verdere info is dat moeilijk. Op dit forum zit ook iemand die ,, de medewerker,, word genoemd en hij kan met alleen jou contractnummer soms iets voor je betekenen.

Succes Joopata

Pi
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:46

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door Pi »

voorgeschiedenis is:
-Meteropnemer komt langs.
-rekening over 2004 45000kWh zou verbruikt zijn in dit huis.
-Voor de goede orde 57m2.
-3 weken later een medewerker van Nuon met het bericht en vraagt of hij mag rondkijken of hij iets ziet waar dit aan kan liggen. Aangezien het net zo veel stroom is als 10 meervoudigepersoons huizen.Hij meld ALS de rekening komt wat onwaarschijnlijk is niet te betalen.
-jaarafrekening 1 en 2 komen opdezelfde dag binnen en zijn bijelkaar opgeteld samen 5000 euro
-bellen schrijven bellen schrijven
-nuon meterijking nix aan de hand dus betalen..
-bellen schrijven bellen
-persoon die alles regelt bij Nuon en beloofd dat er niks zal gebeuren in de 3 maanden dat ik op vakantie ben.
-affijn afgesloten doordat er een persoon hier was voor de post en planten op dat moment.
-als u mij (nuonmedewerker) er nu niet in laat komt ik met politie terug en breek ik de voordeur in..
-terug van weggeweest bellen... er staat niets in uw dossier hierover nee uw heeft totaal geen contact met ons gehad.....
-een oplossing is er niet nu bent u afgesloten alle maandrekeningen zijn betaald.. en als u 8000 euro op de rekening stort wordt u weer aangesloten .. wij mogen geen tijd meer in u steken

Als er iemand is die nu kan helpen.. Graag
Laatst gewijzigd door Pi op 16 mar 2006 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door joopataa »

Hartstikke goed van je ! Nu wachten tot de medewerker tijd heeft en die kan aan de hand van het contractnummer jou bereiken. Voor de rest raad ik je aan nimmer aan iemand verdere info ( mailadres ) te geven. Alleen de medewerker werkt Echt voor de nuon.

Joopataa :!:

De medewerker
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38

Re: afgesloten Nuon

Ongelezen bericht door De medewerker »

Beste Pi,

Ik heb uw contractrekeningnummer ontvangen en ik neem op korte termijn contact met u op.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

Gesloten