LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Laten wij het er maar op houden dat je liegt.
Nou ja, met 16 miljoen Nederlanders kan het niet anders dat er ook "vreemde" figuren tussen zitten.

Ik denk maar eens aan Loesje die de slagzin maakte:

Weleens een normaal mens ontmoet?
En ....... beviel het?

Bovendien denk ik dat sturdy het leuk vind om zijn naam hier te grabbel te gooien.

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

over vreemde figuren gesproken, wat ben jij een zielig persoon zeg om mij even te vertellen dat ik zit te liegen.., als je jaloers bent mag je het gewoon zeggen hoor, ga er volgende week lekker van op vakantie dus vanaf hier alvast gegroet vanuit de maladiven :!:

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

sorry malediven :?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

De Malafiden, bedoel je in dit geval zeker.

Ook ik heb nog nooit iemand gesproken die aan kon tonen dat ie echt geld had gewonnen met dit soort flauwekul.

radarsherm
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2006 16:57

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door radarsherm »

Beste Sturdy,
ik zou het leuk vinden als je een linkje zet naar een kopietje van je bankafschrift. Bij http://www.flickr.com/ of zoiets.
Uiteraard is het aan te raden om je persoonlijke gegevens af te dekken.
Je bent vast wel bereid om de betreffende bankafschriften aan TROS/Radar te laten zien om alle twijfel uit de lucht te helpen.
Zodat zij een en ander kunnen bevestigen.

Heb ik voor jou de volgende opgave van dinsdagmiddag 11 April 2006. Op net 5 en SBS.

opgave:
BIJNAPASENHEERLIJKTOCH

vraag hoeveel aaneengesloten woorden zie je hier?

Winnend antwoord:
Het blijkt uiteindelijk 21; het wordt gewonnen door ene Jan Hendrik. Hij noemt geen achternaam en klinkt niet extreem gelukkig en blij. Vreemd want hij had zojuist twintigduizend (!) euro gewonnen.
Een kleine vreugdekreet was wel op zijn plaats geweest!

Ik persoonlijk kwam uit op 23 .
(of 24-->IJ van 't IJ), maar kwam niet door de selectie van de computer.

Mijn oplossing is:
1 BIJNA
2 PASEN
3 HEERLIJK
4 TOCH
5 OCH
6 IJKT (Hij ijkt)
7 IJK (Ik ijk)
8 EERLIJK (!!!!!!!!!!!!!!!!?)
9 HEER
10 EER
11 ER
12 PAS
13 AS
14 NAP (kommetje)
15 BIJ
16 BI
17 HE
18 EN
19 PA
20 LIJK
21 LIJKT
22 LIJ
23 NA
24 IJ (van 't IJ te Amsterdam)

Stel dat BI geen Nederlands woord is (dat is het eigenlijk niet; is afkorting van bisexueel) en IJ niet meetelt (ivm met plaatsnaam), dan had een mevrouw die al vroeg in de uitzending was gewonnen met haar oplossing van 22 woorden.. Zij noemde wel haar achternaam.........

Stel dat IJ niet goed was. Blijven er nog 23 over. Waren de woorden IJK en IJKT niet goed omdat het vervoegingen van een werkwoord zijn? Erg onduidelijk allemaal.........het is namelijk niet gezegd dat werkwoord-vervoegingen niet meetellen.

Vreemd vind ik ook dat ze niet de 21 juiste woorden in beeld brachten.
Mijn conclusie is eigenlijk dat het winnende antwoord van 21 niet correct is of kan zijn. Hoe je het ook wendt of keert.

Er is volgens mij maar een antwoord op zijn plaats en dat is het woord:

volks·ver·lak·ke·rij (de ~ (v.))
1 het bewust bedriegen, voorliegen van de bevolking

groetjes van RadarsCherm (had ik toch een letter vergeten in mijn nickname! LOL )

Nota Bene
Ik wil die winnaar van twintigduizend euro wel eens zien..zou me niets verbazen als Hendrik Jan een hele korte achternaam blijkt te hebben.
Sturdy jij bent in ieder geval Hendrik Jan niet. Want dan had je dat wel in dit forum gemeld!

radarsherm
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2006 16:57

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door radarsherm »

Leuk zeg Sturdy dat je samen met Clouseau op vakantie gaat....http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=17454

PS 1
als de hele wereld instort, valt alles samen.......

PS 2
The sky is not the limit; there are no walls behind the stars.

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

Nou nou je hebt er nogal werk van gemaakt, als je nou eens goed gelezen had ipv gelijk zo'n belachelijk lang verhaal te schrijven.
Ik heb dit niet gewonnen bij SBS maar bij RTL 4.Tot april was het daar namenlijk zo dat als je de eerste was die juiste code ( gekoppeld aan het woord dus b.v. bal=225) op de lijn had ingetoets je gelijk terug gebeld werd. dus kon je makkelijk een aantal x per dag in de studio komen als je het snel ziet en goed kan smsen...maar blijf jij maar lekker zeuren ik ga van mijn verdiende geld op vakantie maar niet met Clouseau

sturdy
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:40

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door sturdy »

Nou nou je hebt er nogal werk van gemaakt, als je nou eens goed gelezen had ipv gelijk zo'n belachelijk lang verhaal te schrijven.
Ik heb dit niet gewonnen bij SBS maar bij RTL 4.Tot april was het daar namenlijk zo dat als je de eerste was die juiste code ( gekoppeld aan het woord dus b.v. bal=225) op de lijn had ingetoets je gelijk terug gebeld werd. dus kon je makkelijk een aantal x per dag in de studio komen als je het snel ziet en goed kan smsen...maar blijf jij maar lekker zeuren ik ga van mijn verdiende geld op vakantie maar niet met Clouseau

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Bailey »

Ga je 2 keer op vakantie?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ben ik ff blij dat ik nooit naar telefoonspelletjes kijk, kan m'n tijd wel beter gebruiken...

FlyingBird
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2006 13:06

Re: Telefoonspelletje RTL4 zondagochted

Ongelezen bericht door FlyingBird »

Om even een einde te maken aan het gezeur over belspelletjes, inmiddels heb ik bij puzzeltijd en telegames binnen een maand meer dan 6000 euro gewonnen
Belspellen zijn volledig gescript (zie Katja vs Gordon). Ik vraag mij dan ook in gemoede af welke redacteur jou dit verhaaltje in je oor heeft gefluisterd... :oops:

Gesloten