LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Goed idee sobeit. Econometrist aanspreken op een typefout. Ga jij nu ook alle taalfouten en andere typefouten die mensen hier bezigen onder de aandacht brengen?
Gesoes!!!! :?
Wat ben JIJ een chagrijn!!! (hoe sckhrijf je dat ook weer??? :roll: )
Was een grapje, Maarschalk..... 8)

Geen wonder dat je er moeite hebt, mlm een beetje te snappen!!! :wink:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Volgens mij heet de man gewoon zo, maar misschien wordt het ook wel anders gespeld. Jay Leno kan het ook geweest zijn, of zat daar Steve Balmer om te verkondigen dat hij mlm zo'n geweldig concept vond?
Hoe dan ook, ik kan er moelijk méér naast zitten dan de mlm verkondigingen zélf...

Goed ook om te kunnen concluderen dat het enige punt ten aanzien van mlm waarin we blijkbaar nog van mening verschillen de naam van een talkshowhost is en dat er blijkbaar geen dispuut meer bestaat over de onzin die vanuit de mlm-scene verkondigd wordt...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

of zat daar Steve Balmer om te verkondigen dat hij mlm zo'n geweldig concept vond?
Hoe dan ook, ik kan er moelijk méér naast zitten dan de mlm verkondigingen zélf...

Goed ook om te kunnen concluderen dat het enige punt ten aanzien van mlm waarin we blijkbaar nog van mening verschillen de naam van een talkshowhost is en dat er blijkbaar geen dispuut meer bestaat over de onzin die vanuit de mlm-scene verkondigd wordt...
Had je gedacht!! :lol:

Zolang, voor jullie belangrijke, managers-goeroes mlm nog altijd wél interessant vinden...... sta JIJ voor paal en niet de mlm-ers! 8)

Tuurlijk ga je weer mauwen: "wie dan?'
En dat weet je best.....
O.a. Warren Buffett, Steven Covey, D.T., Blair...

Wel te rusten jongen..... en nu niet van nijd in je bed plassen hè? :wink:

SBI

mrtelecom

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Tuurlijk gaat E niet verifieren of iets waar is. Dat doet hij toch ook niet met zijn eigen 'feiten', dus dan moet je al helemaal niet verwachten dat die feiten die zijn eigen blabla onderuit halen gaat controleren omdat ie anders niet anders KAN dan concluderen dat hij het mis heeft.

Enne...wat dat klantenaantal betreft....In Belgie zijn we heel erg groot (pak em beet 25% van de mobiele contracten die daar worden afgesloten worden door ons afgesloten) en toch kent ca. 40% van de Belgen ons niet. Heeft met het marketingconcept te maken.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zolang, voor jullie belangrijke, managers-goeroes mlm nog altijd wél interessant vinden...... sta JIJ voor paal en niet de mlm-ers!
Deze discussie is op een ander prikbord ook al gevoerd. Wat versta je onder interessant vinden? Geen van de door jou genoemde personen is ingestapt als distributeur. Doch wel hebben ze lezingen gegeven en zijn ze ervoor betaald.
Wat jij interesse noemt in mlm zou ik anders karakteriseren. Als ze echt interesse hebben, waarom stappen ze dan niet in?
De namen die jij noemt kennen zoveel mensen en hebben zo'n goede reputatie dat ze binnen no time succesvol zouden moeten zijn. Maar oeps, ze stappen niet in.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

-----Wat versta je onder interessant vinden?
Wat anders dan jij, blijkbaar....
Weet je het verschil niet tussen "iets interessant vinden" of "interesse hebben in"....?


-----Als ze echt interesse hebben, waarom stappen ze dan niet in?
Goed zo. NU weet je het wel. Ziedaar je verklaring.:
Ze hebben er geen interesse in..., maar vinden het blijkbaar interssant...! :lol: Dit in tegenstelling tot jullie twee.... NOU EN??


-----De namen die jij noemt kennen zoveel mensen en hebben zo'n goede reputatie dat ze binnen no time succesvol zouden moeten zijn. Maar oeps, ze stappen niet in.
Zie boven.... :wink:
kennen zoveel mensen en hebben zo'n goede reputatie dat ze binnen no time succesvol zouden moeten zijn
Wederom laat je merken dat je niets..., helemaal niets van mlm weet!!!!

Bekendheid is GEEN voordeel!!! eerder een nádeel!
Zelfs al werf je veel leden door je bekendheid... (waar je bij echte mlm niks aan verdient!!), dan nóg zal ieder voor zich het waar moeten maken!!!
Terwijl als wij kunnen zeggen dat zélfs Maarschalk zoiets zou kunnen......., DAN zou het kunnen zijn dat iedereen denkt: "Maar dán kan IK het ook!!!"
Een logische gedachtengang natuurlijk..., maar ook dát klopt helaas niet! :wink:

SBI
(Nu niet meer met steeds dezelfde loze argumenten aankomen, aub, Maarschalk..... 8) )

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je gebruikt een hoop woorden sobeit. Maar daarmee zijn al die grote namen die mij moeten overtuigen van het goede van mlm nog steeds NIET ingestapt.
Als ze mlm zo interessant vinden, waarom stappen ze dan niet in?
Of moet ik hun niet instappen juist als een teken van interesse opvatten?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Je gebruikt een hoop woorden sobeit. Maar daarmee zijn al die grote namen die mij moeten overtuigen van het goede van mlm nog steeds NIET ingestapt.
Als ze mlm zo interessant vinden, waarom stappen ze dan niet in?
Of moet ik hun niet instappen juist als een teken van interesse opvatten?
????
Een schroefje los, Maarschalk? :oops:

Begon een beetje meer respect voor je te krijgen..., maar met zulke, niet snuggere opmerkingen....... :?

Moeilijk om toe te geven hè?

So be it
(Als Mies Bouwman zo "geinteresseerd" was..., waarom is ze dan niet zélf in "het dorp" gaan wonen, hè? :roll: )

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zolang, voor jullie belangrijke, managers-goeroes mlm nog altijd wél interessant vinden...... sta JIJ voor paal en niet de mlm-ers!
Oh maar ik vind het, naast alle door jou genoemde business tycoons, ook zeer interessant. Vergis je daar niet in. En als ik om die reden in jouw belevingswereldje voor paal sta waar Trump dat niet doet... so be it.

Ik heb met deze mensen die jij noemt nog wat gemeen trouwens, en dat is dat ik er wel voor oppas om me ooit ook zélf in mlm te begeven, een amwayzeepje te kopen of te verkopen, of te bellen via een acn lijn. We zijn niet gek namelijk!

Op dezelfde manier ben ik geïnteresseerd in voodoo, sektes, ufo's en paranormalia. Stuk voor stuk even grote flauwe kul als mlm met verrassende overeenkomsten tussen de mensen die erin geloven.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Oh maar ik vind het, naast alle door jou genoemde business tycoons, ook zeer interessant.
Juist..., je gaat je met zulke mensen vergelijken.....? :roll:
Ik heb met deze mensen die jij noemt nog wat gemeen trouwens, en dat is dat ik er wel voor oppas om me ooit ook zélf in mlm te begeven
Warren Buffett?? The pampered Chef??
een amwayzeepje te kopen of te verkopen, of te bellen via een acn lijn. We zijn niet gek namelijk!
Een goede kans dat zij dat wél doen...! :lol:
ZIJ zijn namelijk slim EN aardig en wanneer een relatie tegen hen zegt:
"Ik heb een exclusief produkt voor je. Zou je dat willen uittesten?", dan doen normale mensen dat! 8)
Op dezelfde manier ben ik geïnteresseerd in voodoo, sektes, ufo's en paranormalia. Stuk voor stuk even grote flauwe kul als mlm met verrassende overeenkomsten tussen de mensen die erin geloven.
Je moet meer kijken naar SHOWNIEUWS e.d. programma's.......!
Dan zie dat veel bekende mensen het "hogerop" zoeken.... 8)

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hoezo zit er een steekje los bij mij, sobeit?
Jij stelt het geven van een lezing gelijk als zijnde het hebben van interesse in mlm. Ik discussieer hier mee, en heb dus ook interesse in mlm.
Maar net als mij zijn ook die goeroes die jij aanhaalt niet ingestapt.
En dat verbaast me dan weer. Als hun lezingen een teken zouden zijn van interesse en dus schijnbaar, want dat impliceer je, ook van de kwaliteit van mlm, blijft de vraag waarom de mensen die jij aanhaalt NIET instappen als distributeur.
Schijnbaar is het toch niet zo interessant.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Hoezo zit er één steekje los bij mij, sobeit?

Twee dan? :shock:
Jij stelt het geven van een lezing gelijk als zijnde het hebben van interesse in mlm. Ik discussieer hier mee, en heb dus ook interesse in mlm.
Jij niet goed begrijpen? :?
"lezing" hetzelfde als een "verklaring afleggen"? Hetzelfde als zitten discussieren (zeuren is een beter woord) op een forum? :shock:
Maar net als mij zijn ook die goeroes die jij aanhaalt niet ingestapt.
Eco zou je nu al verbeterd hebben........ :twisted:
Maarrrreh...., niet ingestapt......., net als Mies Bouwman niet in het "dorp" is gaan wonen??
En dat verbaast me dan weer. Als hun lezingen een teken zouden zijn van interesse en dus schijnbaar, want dat impliceer je, ook van de kwaliteit van mlm, blijft de vraag waarom de mensen die jij aanhaalt NIET instappen als distributeur.
Schijnbaar is het toch niet zo interessant.
Ben gewend om met mensen om te gaan die wat meer..., wat vaker, uitleg nodig hebben.....:
"Men vindt iets interessant"....... is wat anders dan:
""men is geinteresseerd IN"........

Je hebt nog nóóit toegegeven dat je een verkeerd idee van mlm had..., hoewel je talloze malen bent gecorrigeerd...... en dat is niet slim, jongen! (Ik ben net boven de 35..., dus ik noem je "jongen".... :wink: )

geef nu niet gelijk antwoord....., maar denk er eens over na....
Niemand die serieus met mlm bezig is, zal het iemand kwalijk nemen dat hij of zij niet geinteresseerd is......
"Fijn..., bedankt voor je tijd. Ik wens je veel succes.".... dát hoort ongeveer de reactie te zijn van een mlm-er.
Maar wanneer zo'n dwaas (voor zijn lijst) als mlmangel ronduit verkondigt dat mlm-ers bedriegers en oplichters zijn... en dan óók nog beweert dat hij "onpartijdig" is...... dan moet hij NIET opkijken wanneer hij als eikel(voor zijn lijst)..... een eikel (voor zijn lijst) genoemd wordt! :lol:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Ik zit op mijn beurt te wachten, Econometrist.... 8)

:lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Sobeit, dit is de zoveelste keer dat je na met je eigen feiten onderuit te zijn gehaald maar weer vervelend gaat worden.

Jij stelt dat mlm iets voorstelt want mensen als Donald Trump geven een lezing aan mlm-ers en zijn dus geinteresseerd. Waarom zijn deze mensen nog niet ingestapt?
Of geeft hun lezing helemaal niks aan wat betreft mlm anders dan dat zij betaald zijn voor het leveren voor een dienst?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik zit op mijn beurt te wachten, Econometrist....
Ik weet het, al meer dan 20 jaar was het, hè? Je zou toch denken dat je inmiddels had begrepen dat alleen de slimmere jongens in de mlm aan de beurt komen, de jongens die zich niet met de zeepjes en de magneetjes, maar met de boeken en bandjes bezig houden. En de jongens zoals jij leveren de penningen aan de jongens zoals zij, zodat daar vol trots naar gewezen kan worden door jongens zoals jij.
En wat levert het de jongens zoals jij op? - dat je heeuuul veeuuuul verstand van networking krijgt en dé grote expert wordt op het gebied van échte mlm, en op de fora aan iedereen die het weten wil hoe de vork in de steel zit. Veel plezier ermee toegewenst!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

@ Maarschalk:
als Donald Trump geven een lezing aan mlm-ers en zijn dus geinteresseerd. Waarom zijn deze mensen nog niet ingestapt?
Of geeft hun lezing helemaal niks aan wat betreft mlm anders dan dat zij betaald zijn voor het leveren voor een dienst?
Nogmaals..... (helaas zie je hier, net als met ""premie over" en "premie ván", óók niet het verschil...).....
Trumpie vindt het interessant..., maar is blijkbaar NIET geinteresseerd om "in" te stappen! :lol:

Geeft niks, jongen...., ééns kom je tot de jaren van verstand...! :wink:
Ik weet het, al meer dan 20 jaar was het, hè?

Gelukkig kén ik je nog geen jaar....! :lol:
Je zou toch denken dat je inmiddels had begrepen dat alleen de slimmere jongens in de mlm aan de beurt komen, de jongens die zich niet met de zeepjes en de magneetjes, maar met de boeken en bandjes bezig houden. En de jongens zoals jij leveren de penningen aan de jongens zoals zij, zodat daar vol trots naar gewezen kan worden door jongens zoals jij.
En wat levert het de jongens zoals jij op? - dat je heeuuul veeuuuul verstand van networking krijgt en dé grote expert wordt op het gebied van échte mlm, en op de fora aan iedereen die het weten wil hoe de vork in de steel zit. Veel plezier ermee toegewenst!!
Klok?? Klepel???
Je vindt het wel interessant... om interessant te doen???

SBI

Waarom woont Mies nog stééds niet in het "dorp"...?... :) :D :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Of geeft hun lezing helemaal niks aan wat betreft mlm anders dan dat zij betaald zijn voor het leveren voor een dienst?
Mag ik de factuur aub even inzien van de verklaring van Blair...., Steven Covey, R. Reagan, etc.,......?

SBI
(klets toch niet zo uit je nek man..... :? )

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

sobeit, wat zegt het dus dat ze geinteresseerd zijn? Wat zegt dit over mlm? Helemaal niets dus. Want ze stappen niet in.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Wat zegt dit over mlm? Helemaal niets dus. Want ze stappen niet in.
Tja... het zijn tóch nietszeggende figuren???
Eigenlijk had jij hun positie moeten innemen..., ja? Tikkie afgunst....? :oops:

Geeft niks, jongen...., maar het siert je niet dat je een blunder van jezelf niet kunt accepeteren.......!
Wij accepteren toch óók jouw blunders? 8)

Maak je maar niet bezorgd hoor....... maar ik zou, als ik jou was..., toch maar eens om jezelf lachen! Dat doe ik ook!! (ook om mézelf :lol: )

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Woont Mies al in "het dorp"....? :wink:

SBI

Gesloten