LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
bedondert
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:19

Re: Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Ongelezen bericht door bedondert »

jeetje dit is wel heel herkenbaar. en nu?

janicecaro
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2013 13:48

Re: Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Ongelezen bericht door janicecaro »

Hallo allemaal,
dit is een discussie van lang geleden, maar vond m via google en hoop dat iemand mijn vraag nog leest.
Ik heb een auto gezien op marktplaats van de handelaar Harry van de Bunte in Vaassen. Het is een mooie deal die hij aanbied en ik heb interesse maar lees nu vanalles over van de Bunte in Apeldoorn, niet zo ver van Vaassen. Weet iemand of Harry van Bunte te maken heeft met de bovenstaande reviews? En is deze zaak wel betrouwbaar?
Ik kan namelijk niets vinden aan ervaringen rondom dit bedrijf.

Alvast dank voor je reactie.

bastiaanvb
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2007 20:54

Re: Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Ongelezen bericht door bastiaanvb »

Doe het niet.... Het is een oud bericht waar ik weer op reageer maar exact dezelfde ervaring met Harry. Mooie verhalen.... leugens...... En niet alleen bij deze Harry, of de andere van de Buntes. (Zijn er een hoop van)

Auto gekocht, was helemaal goed maar wat blijkt.... was een auto die total loss was geweest en daarna gemaakt. Nee hoor, de auto was heel mooi en had nooit schade gehad :evil:

't is wat generaliserend, maar mijn stelregel is: KOOP NOOIT EEN AUTO IN APELDOORN

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Ongelezen bericht door kokka »

snuffel1 schreef:Dan nog als een schade goed hersteld is doet het aan de kwaliteit niets af.
dat kan dan wel zo zijn, maar een verkoper heeft ook meldingsplicht. hij hoort in elk geval te melden dat er schade is geweest.

Don Quichot 7
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2016 13:09

Re: Auto Dealer Roland van de Bunte in apeldoorn

Ongelezen bericht door Don Quichot 7 »

Ik zit deze topic te lezen en wat mij weer opvalt dat de autobranche geen zelfreinigend vermogen heeft. Er zijn zoveel garages die wat aanrommelen.
De garages die aangesloten zijn bij de Bovag zijn nog (enigszins ) te vertrouwen maar koop je een auto lager dan € 4.500 of minder dan 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde krijg je geen Bovag-garantie.
Zelf ook een slechte ervaring opgedaan in Apeldoorn, dit is het huidige WK-occasions (dit was tot voor kort De Prinsoccasions) zij zijn niet aangesloten bij de Bovag en je bent verder aan de goden overgeleverd. Zelf hebben zij geen enkele kennis in huis en zijn aangewezen op een netwerk van louche handelaren. Een voorbeeld: bij mij hadden ze de uitlaat vervangen, kennelijk lukte het niet om de lambda-sonde om te zetten, wat hadden ze gedaan, de nieuwe uitlaat door midden gezaagd en voorzien van twee sleuven en vervolgens werd deze deels over de oude uitlaat heen gezet. Resultaat,.. binnen een week een losse, trillende uitlaat. Bij de APK stonden ze versteld van het gerotzooi van deze garage (het was niet het enige punt wat door hun vervangen was)
Moraal van dit verhaal is laat je auto keuren door de ANWB of koop een auto in de garantie bij een Bovag aangesloten onderneming.
De eigen garantie van het bovenvermelde bedrijf heeft ook geen enkele waarde als je zelf geen goede monteur in huis hebt (of een netwerk van bekwame bedrijven om je heen hebt verzameld)

Gesloten