LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank gaat eruit

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Trapito
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:47

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Trapito »

gewist
Laatst gewijzigd door Trapito op 03 jan 2008 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

Dan zeg ik op mijn beurt, sta dan niet te verkondigen dat je overstapt, maar dat je nog aan het uitzoeken bent. Dat je afweegt en daarvoor dit forum gebruikt is niets mis mee, want je kunt beter zeker weten dan een fout maken. Door meer info te vergaren kun je een beter besluit maken,
En dat, beste Maarten 1234, is dus het thema van dit topic: mensen hebben wel besloten bij de Postbank weg te gaan, maar weten nog niet waar naar toe, en vragen dus hier tips.

Dus de beslissing is genomen, nu is het een kwestie van de volgende stap zetten: waar dan heen.

Snappelevoe? En dan zitten we niet op iemand te wachten die zelf verkondigt dat hij arrogant is en zijn geld over de ruggen van anderen verdient. En dan ook nog vertelt dat we toch vooral bij de Postbank moeten blijven omdat de soep niet zo heet wordt gegeten en we bij problemen altíjd nog kunnen overstappen.

Twijfel om weg te gaan bij de Postbank? Absoluut niet. Maar sommige dingen, in dit geval het uitkiezen van een andere bank, kosten nu eenmaal tijd. Meer tijd dan een zekere Maarten1234 blijkbaar geduld heeft.

Jij mag dan een 'doener' zijn; tot nu toe heeft het je geluk opgeleverd. Maar mensen als ik, die zo ongeveer alles tegen zit in het leven, hebben geleerd om eerst rustig na te denken en diverse dingen tegen elkaar af te wegen alvorens een beslissing te nemen. En dat voorkomt dan dat wij in handen vallen van figuren die hun geld verdienen over de rug van anderen, zoals jij.

Gesnopen, meneer? :!:

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Jij mij niet begrijpen en jij boel verdraaien. Ik zeg niet dat je bij Postbank moet blijven. Dat is een eigen beslissing. Ik ben een doener en dat wilt niet zeggen dat jullie dat ook moeten zijn. Heb ik ook al aangegeven. Je moet voorzichtig zijn met keuzes in je leven en jullie kennelijk meer als ik. Ik kan mij het permiteren jullie blijkbaar niet. Is niet erg, want de 1 heeft het breder en de ander niet.

Verder nogmaals jij zegt dat ik geld over de ruggen van mijn klanten verdien, klopt en dat geef ik eerlijk toe, maar dat doet iedere ondernemer hoor. Heb je al eens prijzen vergeleken in de winkel en van de groothandel waar zij afnemen. Zij kopen goedkoop in, krijgen een adviesprijs en de verkoper gaat er over het algemeen flink overheen. Vandaar dat hij onder andere een DVD, Spelcomputer of weet ik veel wat dan ook, "gratis" kan weggeven, maar het is niet gratis. Je wordt bedondert, want jij als klant weet niet wat de adviesprijzen zijn en wanneer jij dat wel weet, zal deze het niet voor jouw tegen adviesprijs meegeven. Daarom schreef ik waar je ook heen gaat je wordt altijd bedondert. Van geld wordt geld gemaakt. De 1 doet het meer als de ander vandaar dat je bij verschillende winkels prijsverschillen hebt. Simpel voorbeeld wij hebben hier een hondenmand liggen. In de dierengroothandel, waar wij onze materialen voor onze dieren inslaan, ligt deze mand voor 7 euro 50 exclusief BTW 19%. Toevallig zagen wij dezelfde mand liggen in een dierenwinkel kostan voor deze ruim 50 euro inclusief BTW. Een halsband van het merk: Karlie (duur merk, zeggen ze) kost in de dierengroothandel ongeveer ruim 30 euro inclusief. In de dierenwinkel kost deze ruim 70 euro. Dit zijn slechts hele simpele voorbeelden, maar uiteindelijk waar het op neer komt, is dat je wordt bedrogen zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Nu is niet alles te voorkomen en weet je dit vaak al, maar ditzelfde gebeurd ook in banken en daar gaat het zelfs nog veel erger aan toe en zelfs dat heb je niet in de gaten. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

De enige reden dat ik mij hier ben gaan invoegen is enkelt om aan te geven dat gratis, onzin is. Niet meer en niet minder. Dat men mij niet gelooft is voor hem of haar. Dit is mede de reden waarom ik zeg open je ogen en kijk verder dan je neus lang is.

Het kan allemaal nog zo mooi voorgeschoteld worden, maar uiteindelijk betaal jij als klant alsnog de prijs voor gratis.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door SJZ »

Dit zijn slechts hele simpele voorbeelden, maar uiteindelijk waar het op neer komt, is dat je wordt bedrogen zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
U geeft twee voorbeelden waaruit blijkt dat een winkelier zijn producten in de winkel voor meer geld verkoopt waarvoor hij het inkoopt en dat noemt u "bedrog" en "Je wordt bedondert," ????

Kunt u aangeven wat er illegaal is aan spullen met winst doorverkopen?

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

wordt bedondert, want jij als klant weet niet wat de adviesprijzen zijn

Nee, maar de fabrikant, en de groothandel wel. En ik mag toch aannemen dat, als een winkelier een adviesprijs noemt die vele malen hoger ligt dan de werkelijke adviesprijs, hij hele grote problemen krijgt met zijn leveranciers.

En niet alleen met de leveranciers. Je doet of klanten achterlijke inbecielen zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. Sorry, maar als ik in de ene winkel een zeker produkt met een bepaalde adviesprijs zie, en in een andere winkel exact hetzelfde product met een andere adviesprijs, dan ga ik ook vragen stellen. Niet alleen dat, de meeste mensen zijn geneigd naar de netto prijzen te kijken, oftewel, wat betaal ik ervoor. En dan interesseert de zogenaamde adviesprijs de meeste mensen geen ruk, neem dat maar van mij aan. Maar dat zal jij op je geheimzinnige opleiding waarschijnlijk niet geleerd hebben.
Daarom schreef ik waar je ook heen gaat je wordt altijd bedondert.

Feitelijk geef je eerlijk toe dat jij als winkelier de klanten voortdurend bedonderd. Dat, gevoegd bij jouw arrogantie, lijkt mij voldoende reden om jou als winkel links te laten liggen, denk je ook niet?
Jij mij niet begrijpen en jij boel verdraaien

Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je gaat roepen dat ik je niet begrijp. Om fatsoenlijk te communiceren zul je allebei dezelfde betekenis aan de gebruikte begrippen moeten hechten. Dat dat niet altijd gebeurt, en er daardoor misverstanden kunnen ontstaan, is niet meer dan logisch. Maar als jij zo krom schrijft, zal er ook wel het een en ander mankeren aan de manier waarop jij betekenis geeft aan begrippen die jij en je gesprekspartner hanteren. Jouw schrijfstijl, en het feit dat jij nog steeds niet wil aangeven welke opleiding je gevolgd hebt, geven denk ik wel voldoende aan dat jij zelf een communicatieprobleem hebt. Dat is geen verdraaien van mijn kant, maar een gebrek aan duidelijkheid van jouw kant.

Net zoals SJZ zich naar aanleiding van jouw post afvraagt wat er illegaal is aan het met winst doorverkopen van spullen. Ook dat is toch echt het gevolg van een gebrekkig communicatievermogen van jouw kant, niet van een gebrekkig begrip, noch verdraaien van de kant van SJZ. Want er is NIKS illegaals aan het met winst doorverkopen van spullen.

En zo wel, dan kun je beter je illegale praktijken stoppen voordat de politie voor je neus staat. :idea:

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Er is niets mis of illegaal aan. Zolang netjes de BTW wordt afgedragen is er niets aan de hand. Jij denkt toch zeker niet dat een winkelier zijn producten tegen dezelfde prijs verkoopt als dat hij of zij ze inkoopt. Hun betalen gewoon een prijs en aan de hand wat en hoeveel zij afnemen krijgen zij kortingen over de verkoopprijs in de groothandel. Vervolgens bestaat er vanuit de fabrikant een adviesprijs waar zij gewoon boven gaan zitten. Dit is allemaal toegestaan. Hier wordt je ook flink mee bedrogen daar jij een prijs betaald welke het product helemaal niet waard is. Wanneer men te hoog gaat zitten met zijn prijs, wordt er niet bij hem of haar gekocht en zolang er voldoende gekken zijn die erin tuinen dan gaan zij verder. Zolang er toch voldoende vraag naar is en het product gekocht wordt is dat alleen maar goed voor de winkelier en waarom zouden zij dan de prijzen verlagen. Ook wordt er bij het beginnen van een winkel globaal gekeken wat de prijzen rondom zijn winkel bij andere winkels doen. Zo kan de winkelier een inschatting maken en zolang jij het product koopt en het door andere klanten ook goed gekocht wordt, heeft hij een goede keuze gemaakt. Jij betaald in de winkel geen adviesprijs, maar de vraagprijs. De werkelijke adviesprijzen kom jij niet te weten. Voorheen kochten wij ook materiaal in de dierenwinkel. Per maand ruim 500 euro. Toen ik mij eenmaal bij de groothandel had ingeschreven bleek dat wij voor alle producten ruim 260 euro kwijt waren. Wij kopen daar niet in met korting en betalen de standaard prijs die je zonder kortingen betaald.

Hier is niets mis mee en is volkomen legaal. Er zijn winkels welke fraude plegen, maar die vallen vroeg of laat.

Een winkelier moet een produkt verkopen en dat kost geld. Een bank moet ook een produkt verkopen en dat kost ook voor hun geld. Beide willen het erin besteede geld terugverdienen. De 1 doet anders dan de andere. Geld verdienen is altijd over de ruggen van de klant en daardoor wordt je bedondert. Wanneer je dat niet kan inzien, niet wilt of kan begrijpen en je eigen stelling houdt zoals bij andere topics, moet je niet raar praten. Ik heb enkelt inbreng gedaan in het feit gratis en nu in het feit dat je te alle tijde overal en bij elke bank wordt bedondert en dat je geld toe krijgt, wilt niet zeggen dat je niet bedondert wordt. Voor de rest zoek jij het maar lekker uit. Ik doe alles legaal en draag netjes mijn BTW af en toch belazer ik daarbij openlijk mijn klanten en dat doet een iedere winkelier en ook een bank. Onderwerpen welke voor jouw ogen niet zichtbaar zijn, zul je niet weten ook. Dit zijn dan ook geen onderwerpen welke kenbaar worden gemaakt bij een klant.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

We moeten wel toegeven dat Maarten1234 natuurlijk wel de meeste slimme forumbezoeker is van het jaar 2007.

Zonder hem, zijn intelligentie en zijn geld zou de wereld er een stuk minder leuk uitzien, ja toch?

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Bedonderen, belazeren komt allemaal neer op:

mis·lei·den (ov.ww.)
1 (iem.) overtuigen van iets dat niet waar is

In dat opzicht heeft Maarten gelijk als er expliciet gesproken wordt over "gratis" diensten door banken.
Voorbeeld wat Maarten erbij haalt over de groothandel en adviesprijzen en het belazeren van klanten is in hierbij niet van toepassing denk ik. Klant krijgt een marktprijs voorgeschoteld en is wel of niet bereid deze te betalen. Is niet interessant wat de groothandel ervoor rekent tenzij de leverancier net doet of zijn prijzen groothandelsprijzen zijn o.i.d.; dan is het weer misleiding 8)

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ali en dat gebeurd er nu juist.

Het is ook niet belangrijk wat de groothandel rekent, maar wel wat de winkelier rekent. Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat zij bewust ver boven prijzen gaan zitten. Zolang de klant de prijs ervoor neer legt is er niets aan de hand. Zij zijn dus bereidt de prijs te betalen. Op deze manier kan de winkelier acties houden, gratis spullen bij producten leveren. Jij koopt een produkt en jij krijgt iets gratis. De andere produkten laat je staan. Dit is dezelfde principe die een bank hanteert. Zodoende kunnen zij gratis pasjes ed leveren. Het geld komt van een ander produkt dan dat jij wilt hebben, maar inweze betaal jij ook mee voor het gratis geleverde produkt, want dat kan de winkelier doen met de ruimte die hij heeft bij een produkt. Ook dat is de klant misleiden, want er staat gratis, maar toch betaald de klant eraan mee.
Laatst gewijzigd door Maarten1234 op 23 dec 2007 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

We moeten wel toegeven dat Maarten1234 natuurlijk wel de meeste slimme forumbezoeker is van het jaar 2007.

Zonder hem, zijn intelligentie en zijn geld zou de wereld er een stuk minder leuk uitzien, ja toch?
We kunnen hem ook altijd nog de oudejaarsconferentie laten doen. Sinds Wim Kan en Seth Gaaikema zijn er geen goede meer geweest. Thema: De bedonderde consument. :lol: :lol: :lol:

Ik ga alvast chips en bier inslaan. :wink:

Trapito
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:47

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Trapito »

@maarten,
Je zou niet meer reageren maar als je nu toch bezig bent vertel eens.
Je schrijft dit:
Voorheen kochten wij ook materiaal in de dierenwinkel. Per maand ruim 500 euro. Toen ik mij eenmaal bij de groothandel had ingeschreven bleek dat wij voor alle producten ruim 260 euro kwijt waren.
:shock:
In een voorgaande reactie scrijf je dit:
Ik vind geld niet belangrijk. Er komt bij mij genoeg binnen om mij geen zorgen te maken.
Nu sta jij als buschauffeur (http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... ht=#706429 (02 Dec 2007 06:32 door Maarten1234)) natuurlijk qua intelligentie ver boven zo'n stom persoon als ik maar leg mij nu eens uit, geld is niet belangrijk maar als je bij een groothandel het goedkoper kan krijgen dan laat je de winkelier barsten.
Als een ander bij de Postbank voor een betaalpas moet betalen en een rendement op zijn geld krijgt die ver beneden de markt ligt en vervolgens een overstap maakt naar een andere bank die niet de betaalpas in rekening brengt en een veel beter rendement op zijn spaargeld geeft, dan heb je commentaar.
Ik wil graag wat van je leren. Jij hebt een oom die je alle kneepjes leert.
Leer mij ook wat.
Leer mij om net zo vermogend te worden als jij bent.
Zou je dat willen doen of houd je je geheimen voor je?

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

maar zolang iedereen het produkt koopt dan zal de winkelier echt niet voor jou alleen de prijs verlagen. Komt wel eens voor maar dat is slechts incidenteel en dan nog krijg jij hem mee voor een lagere prijs en blijft het prijskaartje voor andere klanten geldig. Dit is gewoon de boel bedonderen cq. misleiden.
Dus het pingelen in het buitenland (Turkije enzo) is allemaal bedrog van de kant van de winkeliers daar. Goh... ik zal ze er eens op aanspreken... dacht dat het allemaal gewoon spel was, maar nee, het is kei- en keiharde oplichting, bedrog, criminaliteit. Aangezien de overheden in dat soort landen deze vormen van oplichting, bedrog en criminitaliteit gedogen dan wel toelaten, stimuleren, dan ondersteunen dit soort overheden dus oplichting, bedrog en criminaliteit, en maken zichzelf dus tot verlengstukken van de georganiseerde misdaad. Er zal, middels meer belastingopbrengsten, wel het nodige aan smeergeld en steekpenningen worden betaald, nietwaar.

En nu ik zo zit te lullen... Ook hier in Nederland wordt behoorlijk gepingeld, dus bedrogen, onder toeziend en gedogend oog van de politiek hier. WOW!!! Dus ook onze eigen overheid gedoogd het bedrog van de winkeliers en handelaren, en maakt zichzelf in feite tot een deel van een criminele organisatie, anders had zij dit allang aangepakt! Ook onze eigen Nederlandse overheid neemt door middel van meer belastingen steekpenningen aan om het bedrog en de criminaliteit onder tafel te houden en om die reden zal zij hier niks aan willen doen!

Maarten1234, hier ligt een schone taak voor jou om de huidige misstanden uit de weg te ruimen! Je wordt beroemd man! Maarten1234 for President!!!

Oh nee, je bedondert zelf ook anderen en wordt rijk over de rug van je klanten, je bent zelf ook crimineel. Van jou hoeven we dus ook geen heil te verwachten. :wink:

O ja, enne, gratis bestaat wel. Voor zover ik weet is zonnewarmte en licht nog steeds gratis. En lachwekkende figuren op dit forum ook. Het scheelt me in ieder geval een hoop entreekosten voor voorstellingen en dergelijke! :idea:

Dankjewel Maarten, mijn dag is weer helemaal goed, ik ga straks lekker slapen. Welterusten

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

Op deze manier kan de winkelier acties houden, gratis spullen bij producten leveren....Dit is dezelfde principe die een bank hanteert. Zodoende kunnen zij gratis pasjes ed leveren.
Dus sommige dingen zijn wel gratis... En dat dat betaalt wordt over de rug van een ander die zo stom is een produkt te nemen dat wél geld voor de bank oplevert is niet mijn probleem, toch?

Goh, ik krijg gratis spullen over de rug van een ander. Ben ik nu ook een crimineel?

De reclamefolders die ik in huis krijg zijn trouwens ook gratis. Ik koop namelijk nooit iets bij de Bart Smit, Douglas, Intertoys, en noem maar op, geef daar geen geld uit, en krijg toch helemaal voor niks stapels folders die weer geld opleveren bij het oud papier... Alwéér over de rug van een ander... Ik schaam me dood... :oops:

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

geld is niet belangrijk maar als je bij een groothandel het goedkoper kan krijgen dan laat je de winkelier barsten. Als een ander bij de Postbank voor een betaalpas moet betalen en een rendement op zijn geld krijgt die ver beneden de markt ligt en vervolgens een overstap maakt naar een andere bank die niet de betaalpas in rekening brengt en een veel beter rendement op zijn spaargeld geeft, dan heb je commentaar.
Ik wil graag wat van je leren. Jij hebt een oom die je alle kneepjes leert.
Leer mij ook wat.
Leer mij om net zo vermogend te worden als jij bent.
Zou je dat willen doen of houd je je geheimen voor je?
Zal ik je het geheim leren? Geef een ander verkeerde adviezen die je zelf uiteraard niet opvolgt, en kies voor jezelf iets beters.

De ander verliest bakken met geld, of krijgt veel minder waar voor zijn geld, in tegenstelling tot jou, want jij hebt altijd de meest gunstige voorwaarden.

Gevolg is: jij wordt rijker dan al de anderen die jij bedondert met je verkeerde adviezen.

Snappelevoe? Daar moet je inderdaad buschauffeur voor zijn om zoiets te kunnen bedenken. Gelukkig is onze Maarten nog wel zo eerlijk om toe te geven dat hij behalve arrogant, ook een grote crimineel is die anderen bedondert. :lol: :lol: :lol:

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Veel grote woorden van beide zijden (Roerganger en Maarten) maar in wezen heeft Maarten gewoon gelijk; zolang er ergens minimaal een kostprijs aan zou moeten zitten en de handelaar of bankier er geen verlies op wil leiden zijn zaken nooit echt gratis.
Op zich kan iets natuurlijk wel gratis zijn als de leverancier die kostprijs tijdelijk als verlies neemt als een soort marketing object:idea:

Trapito
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:47

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Trapito »

Zal ik je het geheim leren?
Nee, ik wil niet van jou leren maar van Maarten. :lol:

Maarten moet nog even zijn ritje afmaken en dan zal hij antwoorden.
Ik hoop dat hij wat doorrijdt want ik heb slaap.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

@ Ali Bensala

Klopt, Maarten heeft ook wel gelijk met zijn stelling dat niks echt gratis is. Dat was voor mij ook niet de discussie. De discussie voor mij is de lachwekkende manier waarop hij dingen hier formuleert, notabene in een topic dat niet over gratis producten gaat, maar over het feit dat het produkt Postbank op gaat houden te bestaan.

Waarbij Maarten nogal het een en ander aan maatschappelijke informatie gemist heeft, niet goed leest wat ik en anderen schrijven, mij blijkbaar als zijn levenspartner beschouwd gezien zijn opmerking dat WE maar even moeten afwachten hoe dingen gaan lopen met de Postbank, adviezen geeft die kant nog wal raken, enzovoorts, enzovoorts.

Daarom had ik een beetje de pik op hem en nam ik hem in de z e i k. Ik ben namelijk niet zo gecharmeerd van arrogante kwalletjes zoals hij. :evil: Maar dat hebben nog Maarten, nog jij in de gaten. Juist door jullie arrogantie. En dat maakt het voor mij en anderen des te leuker. :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door roerganger op 24 dec 2007 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door roerganger »

Nee, ik wil niet van jou leren maar van Maarten.
Nou zeg!!!! Geef ik een goed advies is het wéér niet goed! Bah! :wink: :lol: :lol:

Trapito
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:47

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Trapito »

Nou zeg!!!! Geef ik een goed advies is het wéér niet goed! Bah!
Is wel goed advies maar van Maarten is beter!
Van Maarten is GRATIS!

Niet echt gratis natuurlijk maar hij laat daarvoor zijn passagiers betalen. Niet mij. En daarom lijkt het voor mij gratis maar in werkelijkheid wordt dat gratis van mij over de rug van anderen betaald.

Begin ik nu er al wat van te begrijpen?

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Postbank gaat eruit

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Juist door jullie arrogantie. En dat maakt het voor mij en anderen des te leuker
Ik ben het met maarten op bepaalde punten eens en dat maakt me dus gelijk arrogant. vervolgens ga je ook nog voor andere forum bezoekers praten.
Vraag me af wie hier nu echt arrogant is? :lol:

Aanvallen op iemands taalgebruik en nivo dragen nou niet echt bij aan een intelligente discussie.
Je zou het ook nog anders kunnen formuleren; het getuigd niet van veel intelligentie als je aanvallen op iemands manier van formuleren en het werk wat hij dagelijks doet nodig hebt om "als overwinnaar uit de strijd" te komen. :twisted:
Laatst gewijzigd door Ali Bensalah op 24 dec 2007 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten