LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de workstate fourstar leeuwarden

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
gerkeklijnstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2009 19:09

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door gerkeklijnstra »

Harlinger hoeveel mensen hebben ze uitgeplaatst dan en waarheen er is haast geen werk:D .
Voor zover ik weet wil niemand meer naar fourstar toe en het word ook steeds minder met de mensen daar .

@brulluhman je hebt helemaal gelijk het word met de dag erger vooral met werkmeesters en consulenten er word geen rekening meer gehouden met de mensen en die ****** sociale dienst doet er niks aan je moet je reet maar redden.

harlinger
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2009 11:30

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door harlinger »

Er staat in de hal bij de receptie een bord waar bij staat dat er 45 zijn uitgeplaatst

gerkeklijnstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2009 19:09

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door gerkeklijnstra »

Meen je dat nou op een bord hahahaha.
Het kan best dat ze wat uitgeplaatst hebben.
Maar weet je wel waar die heen zijn gegaan, die zijn gaan schoffelen voor de gemeente dus als je het goed bekijkt de gemeente had ze zelf ook wel kunen laten schoffelen daar hadden ze fourstar niet voor nodig gehad..
Fourstar verteld ook iedere keer dat ze wel 500 clienten hebben rondlopen , nou vertel mij maar eens ff waar die gebleven zijn ik tel er af en toe dertig ..
Ik heb het trouwens wel eens gevraagd maar dan word er gezegd die zitten in de ziektewet :wink: Ze geloven hun eigen verhalen die Tjeerd manager loopt iedere week te vertelllen dat er weer nieuwe mensen bij komen soms is het 70 en dan weer honderd alleen jammer dat je die mensen nooit ziet ... Echt fourstar/werkstate het is hopeloos allemaal geldverspilling en zonde van je tijd om daar te zitten..

arthur2000

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door arthur2000 »

En dat is nu precies de bedoeling.
Je zo lang het leven zuur maken dat je zelf iets anders zoekt.
Kortlopend uitzendcontractje... maakt niet uit.
Als je maar die uitkering uit bent.

Ik moet ze nageven, het werkt wel :twisted:

janneke333
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2009 21:27

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door janneke333 »

Bijstand beter dan reïntegratie
LC | Gepubliceerd op 16 juni 2009, 01:21
DRACHTEN -
Het loont niet om vanuit de bijstand een traject voor reïntegratie in te gaan. Het inkomen daalt en een baan zit er na afloop niet in.

Drachtster Libbe Jansen zei dit gisteravond tegen de gemeenteraad. Wethouder Cees Kuipers wil onderzoeken of Jansens beweringen kloppen.

Regio | 14 reacties

arthur2000

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Daar gaat het niet om, met alle respect.
Het is een zaak van de lange adem
Ofwel: hoelang houd je het uit in een werksfeer/omgeving
die totaal niet bij je past :twisted:
of ga je zelf van ellende na 2 of 3 weken een uitzendbaantje
aannemen. :D voor het reintegratiebureau: aanpak geslaagd.

Kern is: wegpesten

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door kiz »

Wie van jullie, collega's of ex-collega's heeft het lef om te getuigen?
jij blijkbaar ook niet, anders zou je je naam melden i.p.v.
Robin Hood 2009
en bijvoorbeeld een e-mail adres vermelden waar mensen je kunnen bereiken...

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 17:27, 7 keer totaal gewijzigd.

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door kiz »

Waarom zou ik mijn naam wel bekend moeten maken?
Zodat mensen weten wie je bent, wellicht kennen ze je uit hun eigen Fourstar periode. Je kunt willekeurig wie zijn, zélfs iemand die namens Fourstar hier probeert tweespalt te zaaien.
By the way, volgens de regels van Radar mag je geen emailadressen plaatsen.
Je kunt in je profiel kiezen om je e-mail zichtbaar te maken (dan zie je een envelopje bij je naam). Daar refereerde ik aan, niet aan het posten van (andermans) e-mail adres(sen). Maar de optie om je eigen mail zichtbaar te maken heb je ook uitgezet. Vandaar dat ik me afvraag, ondanks dat je niets te verliezen hebt: wat heb je te verbergen?

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

Wat mij wel erg verbaasde (ik wil graag eerlijk zijn) is het/jouw alcohol gebruik). Enigzinds verbaasd maar tevens SUPER, dat je het eerlijk durft te zeggen!! Ik hoop zò (ik hoop ook dat je me dit niet kwalijk neemt) dat je hulp gaat zoeken als je daadwerkelijk een alcoholprobleem hebt.
vind ik niet zo netjes om dat neer te zetten. Er staat dat hij wat gedronken had onder werktijd met die collega. Het klinkt heel vriendelijk hoe je het er neer zet maar ik vind het niet netjes omdat je suggereert dat deze meneer een alcoholprobleem heeft.

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

@ Robin Hood

ben ik blij om :wink: Het was ook zeker niet rot bedoeld of zo.

Brulluhman1
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:22

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Brulluhman1 »

Als je er iets van zegt wordt je gekort. Dat is mijn ervaring.
Dames lopen er rond waarvan hun telefoonnummer wordt gevraagd voor seks. Reintegranten daar doen de hele dag niets. Fourstar is blij dat ze een opdrachtje hebben, zien het doel niet.

Vrouwen en mannen fitnessen gescheiden, om tegemoet te komen aan de Islam. Integratie. Niemand hoeft zich te verantwoorden, laat staan aan te passen. Ze vangen centen.. that's it.

Ik heb aangegeven dat ik gewoon op zoek ben naar een baan. Zelfs hun performance wil aanschroeven. Dit werd mij niet in dank afgenomen.

Brulluhman1
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:22

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Brulluhman1 »

Geef allemaal uw emailadres. Deze kunt u aanmaken dmv live.com
Ga ik eens kijken of ik wat advies bij burgemeester en wethouders kan neerleggen. Gratis.

Brulluhman1
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jun 2009 18:22

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Brulluhman1 »


angela-1963
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2009 16:26

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door angela-1963 »

Ik heb juist hele goede ervaring met Fourstar. Dankzij hun heb ik eindelijk een baan :D !
Vorig jaar ben ik vanuit de gemeente Leeuwarden terecht gekomen bij Fourstar. Ik heb daar in het ATC werkervaring opgedaan. Niet altijd even spannend werk, maar goed, bij een 'echte baan' is ook niet alles leuk. De begeleiding naast het werk vond ik erg fijn en ik mocht gebruik maken van hun fitness.
Tijdens het solliciteren vond ik het erg prettig om te kunnen zeggen dat ik werkte bij Fourstar. Dat komt toch beter over dan dat je zegt dat je thuis op de bank zit. Nu werk ik als administratief medewerker bij een bedrijf en dit bevalt me erg goed. Mijn consulent neemt nog steeds contact met me op om te vragen hoe het met me gaat.

Robin Hood 2009
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jun 2009 09:19

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Robin Hood 2009 »

Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door Robin Hood 2009 op 06 aug 2009 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten