LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepetickets.nl en pepetickets.com

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
vanooijen8
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2011 12:46

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door vanooijen8 »

Ja hoor weer een gedupeerde !!

Wij waren niet bij de Toppers maar een stelletje TOBBERS.

2-1-2011 10 kaartjes gekocht en betaald € 1062,50
Vervoer, kleding ivm dress code, oppas etc, kortom wij zijn er klaar voor, Topper her we come,.....maar !!
2 weken voorafgaand het concert gebeld, gemaild, rook signalen verstuurd, maar helaas contact lijkt onmogelijk. Immers nog steeds geen kaartje ontvangen

25-5-2011 komt dan het antwoord, we kunnen helaas geen kaartjes leveren &^%$%#&#$%

Gelukkig via Credit Card Maatschappij geld teruggevorderd.
Welke aankoopgarantie levert Pepe Tickets, staat immers op hun site.
In algemene voorwaarden van EUSTA (waar pepe bij is aangesloten) staat dat je recht hebt op 120% maar ach als je onbereikbaar bent,....

Natuurlijk begrijp ik dat het een wederverkopers is, dat ik daardoor meer betaal als de normale prijs,.... Maar hoe kan het dat ik zovéél klachten kan vinden over pepetickets. Welke instantie kan in Nederland iets beginnen aan dergelijke bedrijven om meer slachtoffers te voorkomen !!!!

Henk-Jan Almelo
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2011 15:41

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Henk-Jan Almelo »

We konden een upgrade krijgen naar een zitplaats voor het concert bij Marco Borsato. Toch maar niet gedaan. Wat een aanbod. Wel een wonder dat ze hebben gereageerd.

Wanneer worden deze mensen aangepakt? Ik heb aangifte gedaan inmiddels.

Schippah
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2011 11:52

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Schippah »

Vrijdag 10 juni feest in de Melkweg in A'Dam, 3 juni ticket via Pepe tickets besteld.
1 dag voor het feest was m'n ticket nog niet binnen, dus gebeld en toezegging gekregen dat mijn ticket op de vrijdag van het feest om 17:00u zou worden doorgezonden via mail.
Loze beloften dus want mijn ticket ter waarde van 47,50 is nooit aangekomen.

Ik heb ze geprobeerd te bereiken op de dag zelf nog maar tevergeefs, onmogelijk contact te krijgen.
Ik heb de bank nog om een terug storting gevraagd maar helaas het geld is gevlogen.
Dus nu maar een klachten mail gestuurd naar Pepe tickets en bij deze hier een bericht geplaatst.

Ik doe absoluut !!!GEEN!!! zaken met Pepe tickets meer dus,
had nog nooit een ticket via internet besteld en kwam op Pepe met de zoekterm "Ticketservice", achteraf had ik gewoon via Melkweg moeten betellen, maar ja ik dacht direct naar de "ticketservice" te gaan ipv doorverwezen te worden.

heinhenderson
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:56

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door heinhenderson »

Hoe kun je het geld via de Credit Card maatschappij terugvorderen?
Is daar een regeling voor?
Zou ik heel graag meer van weten: [email protected]

Zelf: zie Geenstijl.nl 23juni: Pepetickets heeft voor 210,50 betald gekregen voor een concert dat definitief is afgelast. Vervolgens claimen ze bij UPS de zoekgeraakte kaartjes op hun naam.
Dus: Pepetickets heeft dubbel geld (ook nog eens over de kop) en wij zijn het kwijt.

Hein
vanooijen8 schreef:Ja hoor weer een gedupeerde !!

Wij waren niet bij de Toppers maar een stelletje TOBBERS.

2-1-2011 10 kaartjes gekocht en betaald € 1062,50
Vervoer, kleding ivm dress code, oppas etc, kortom wij zijn er klaar voor, Topper her we come,.....maar !!
2 weken voorafgaand het concert gebeld, gemaild, rook signalen verstuurd, maar helaas contact lijkt onmogelijk. Immers nog steeds geen kaartje ontvangen

25-5-2011 komt dan het antwoord, we kunnen helaas geen kaartjes leveren &^%$%#&#$%

Gelukkig via Credit Card Maatschappij geld teruggevorderd.
Welke aankoopgarantie levert Pepe Tickets, staat immers op hun site.
In algemene voorwaarden van EUSTA (waar pepe bij is aangesloten) staat dat je recht hebt op 120% maar ach als je onbereikbaar bent,....

Natuurlijk begrijp ik dat het een wederverkopers is, dat ik daardoor meer betaal als de normale prijs,.... Maar hoe kan het dat ik zovéél klachten kan vinden over pepetickets. Welke instantie kan in Nederland iets beginnen aan dergelijke bedrijven om meer slachtoffers te voorkomen !!!!

reverb
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:22

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door reverb »

Hier ook een gedupeerde.

Paar maand terug kaartjes besteld voor Hans Teeuwen. Een week voor de show kreeg ik bericht van pepetickets dat ze helemaal geen tickets konden regelen, natuurlijk hadden we al betaald (wat natuurlijk niet slim was!). Wel hadden ze alternatieven op andere datums. Alleen kwamen die datums voor ons niet goed uit. Ook stond er dat we geld terug konden vragen.

Maar ho maar, contact zoeken lijkt onmogelijk, tot nu toe niemand kunnen bereiken. Denk dat we wel kunnen fluiten naar die 320 euro!

Ik snap niet hoe ze met dit door kunnen gaan! :evil:

Rick Fijnaut
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011 11:11

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Rick Fijnaut »

Balen, ik ook ben gedupeerd via pepe tickets. Ik had tickets gekocht voor
Joss Stone en een paar dagen er na kreeg ik een mail dat ze geen tickets konden leveren. Na een paar dagen gebeld waar het geld blijft enkreeg te horen dat het zo'n 5 tot 7 weken kon duren. Die zijn nu om en ga weer eens proberen. Kijken of ze nu wel reageren. laat wel wat weten wat er gebeurt.

Rick

Rick Fijnaut
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011 11:11

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Rick Fijnaut »

Eindelijk na 3 maanden mijn geld terug gekregen, heeft me toch nog € 5,37 gekost aan Paypal kosten maar dat is beter dan de € 147,50 die ik anders kwijt zou zijn geweest.
Ik heb na een aangetekende brief, met er in de vermelding dat ik anders naar een incassoburo zou gaan, gestuurd en ook zodanig informatie ingewonnen.
Zij vertelden mij dat ik nog een brief zou moeten sturen, een zogenaamde ingebrekestellings brief. Een voorbeeldbrief van hun gekregen. Na ook nog gebeld te hebben met Pepe, ik kreeg ze wel elke keer aan de lijn, hebben ze toch het geld over gemaakt. Kosten van een incassoburo zijn € 30,00 die ook verhaalt worden op hun en je dan terug krijgt. Alleen als ze voortijdig terug betalen zou je het geld kwijt zijn.
Ik doe in ieder geval geen zaken meer met Pepe tickets. Ik heb mijn tickets toen ticket Studio. Als ik nergens goedkopere tickets kan krijgen zou ik ze weer bij hun kopen.
Grt Rick

victorbos
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2011 13:31

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door victorbos »

Ik heb in December 2010 tickets voor Rihanna in het Sportpaleis te Antwerpen gekocht. Ik weet dat het soms lang kan duren voordat je je kaarten thuis hebt, maar een week voor dato werd ik toch wat ongerust. Een hele week bellen naar Pepe tickets, steeds beloftes............en jawel, 1 dag voor concert een e-mail met mijn drie tickets als bijlage. Het waren niet de veldplaatsen die ik besteld (en betaald) had maar opzij van het podium en twee ringen hoog. Tot op het laatste moment stond ik ongerust aan de deuren van het Sportpaleis te wachtten, wat als ze vals zijn ? Ik had een prima uitzicht op Rihanna en heb genoten van een pracht concert, we waren zeer tevreden met onze plaatsen.

Pepetickets koop tickets op en verkoop ze later tegen een hogere prijs. Het concert van rihanna was uitverkocht , we waren heel blij dat we alsnog konden gaan, het prijsverschil betalen we dan ook graag.

Voor mij geen slecht verhaal over pepetickets.

Haroldvdmeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:01

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Haroldvdmeer »

Beste mensen,

het argument "het concert was uitverkocht en ik ben blij dat ik toch nog tickets heb" is natuurlijk een drogreden. Als PePeTickets (net als onlineticketshop.nl en nog meer dan dat soort doorverkoopetters) de kaarten niet had opgekocht, dan waren ze beschikbaar geweest voor de NORMALE prijs, en niet voor veel te veel. Onlineticketshop heeft een jaar of 2 geleden een omzet van 9 MILJOEN euro gehad, alleen maar aan het doorverkopen van kaartjes. Dat is toch te bizar voor woorden?!? Er schieten intussen steeds meer bureautjes uit de grond, laten we alsjeblieft met zijn alleen dit tegengaan door GEEN zaken met ze te doen, en als je dan toch persé voor veel te veel geld naar een concert wil en opgelicht wordt, schakel dan de politie in!!

Bertha de Lange
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2012 14:16

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Bertha de Lange »

19 december kocht ik via de website Pepetickets twee kaarten voor de musical Soldaat van Oranje, voor de voorstelling op 3 januari. Direct betaald, euro 210,50 en helemaal blij met zo'n leuk uitstapje in het vooruitzicht. Ik kreeg een mail voor ontvangstbevestiging en ordernummer. Hotel geboekt en helemaal klaar voor even er op uit! 29 dec nog niets gehoord van de kaarten, dus gaan bellen. Vaste lijn in de wacht, mobiele lijn op voice mail. Email wordt niet op gereageerd, ook niet via de site. Kortom: geen kaarten en geld kwijt!!!!
Na tientallen pogingen van bellen, sms-en en mailen ben ik er van overtuigd dat ik belazerd ben. Ik bestel bijna nooit kaarten ergens voor en wist niet dat er zo veel illegale, criminele sites in de lucht waren. Nu ik me er in verdiep en reviews lees, merk ik dat er een hoop mensen belazerd worden. Morgen heb ik een afspraak om aangifte te doen bij de politie.
Dat dergelijke sites in de lucht zijn is waarschijnlijk niets aan te doen, maar er zou toch wel op andere manieren iets aan te doen zijn. Bijvoorbeeld banken die afspraken maken over overboekingen naar dergelijke malafide bedrijven. Misschien dat het mogelijk gemaakt kan worden dat er nooit meer geld overgemaakt kan worden naar criminelen, dat dit geblokkeerd wordt.
Het meest dubieuze op de site van Ppepetickets is dat ze voor bijna alle concerten, voorstellingen en evenementen een voorraad hebben van 20 kaarten. Dat is toch wel erg verdacht!!!

cherio33
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2012 13:31

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door cherio33 »

Ook ik ben gedupeerd door pepetickets :? , 2 kaarten voor Seether gekocht in melkweg voor een duurdere prijs maar dat vind ik niet eens zo erg hoor, vervolgens 1 dag van tevoren bericht dat ze niet geleverd kunnen worden en u krijgt u betaling retour nog steeds niets ontvangen natuurlijk dus ik ga nu naar opgelicht op internet om te kijken of die wat voor me kunnen betekenen want ik denk niet dat ze uit zichzelf het geld retour gaan sturen, geen antwoord op mail , niet mogelijk ze via de telefoon te pakken te krijgen, mensen koop er niets !!! pepetickets sucks!! gelukkig had ik via een andere weg extra tickets omdat ik al een vermoeden had maar ik wilde onwijs graag naar dit concert en ze laten je mooi in de kou staan! Ik begrijp echt niet dat dit bedrijf nog steeds in de lucht is!!
grtjs Sharon

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door VioletPrue »

cherio33 schreef:Ik begrijp echt niet dat dit bedrijf nog steeds in de lucht is!!
grtjs Sharon
Da's heel simpel, zo lang als mensen vrijwillig hun tickets blijven kopen bij pepe, hebben ze inkomsten en blijven ze dus bestaan.

Loesje64
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mar 2012 17:09

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Loesje64 »

VioletPrue je hebt helemaal gelijk, maar weet je sommige mensen gaan gewoon heel af en toe naar een evenement of concert. Wanneer je niet helemaal op de hoogte bent van het wel en wee is het niet altijd makkelijk te onderscheiden wie wie is. Alles ziet er op het oog heel professioneel uit. Ik snap dan ook best dat sommige mensen, dat weten ze nu zelf ook, niet bij het juiste verkooppunt besteld hebben.
Tuurlijk je kunt rustig op internet bestellen maar het is niet altijd duidelijk dat je bij oa. bij Livenation moet zijn. Daar begin ik altijd en bij uitverkocht kijk ik verder.
Ik heb ook bij protickets besteld en gewoon geleverd gekregen zelfs onder de verkoopprijs, stond er ook bij. Dus het is niet bij voorbaat slecht.
Soms stoot je een keer je hoofd, dat is vervelend.
Maar ik blijf begrijpen dat het in de wirwar van bedrijven soms lastig is de juiste te vinden zeker als je niet dagelijks op zoek bent naar kaartjes. Morgenochtend liggen we om 10.00 uur weer achter de PC, begint de voorverkoop van Radiohead op LIVENATION zal wel snel uitverkocht zijn net als Rammstein die vorige week speelden in Ahoy. Was binnen een kwartier uitverkocht soms moet je dan wel verder kijken. Mn man was erbij, maar dan moet je wel een vrouw als ik hebben hahahahahaha die als een leeuwin klaar ligt om toe te slaan.
Laatst gewijzigd door Loesje64 op 09 mar 2012 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Loesje64 schreef:VioletPrue je hebt helemaal gelijk, maar weet je sommige mensen gaan gewoon heel af en toe naar een evenement of concert. Wanneer je niet helemaal op de hoogte bent van het wel en wee is het niet altijd makkelijk te onderscheiden wie wie is. Alles ziet er op het oog heel professioneel uit. Ik snap dan ook best dat sommige mensen, dat weten ze nu zelf ook, niet bij het juiste verkooppunt besteld hebben.
Wat is er zo moeilijk aan om te beginnen op de site van het evenement of artiest?
Loesje64 schreef: Tuurlijk je kunt rustig op internet bestellen maar het is niet altijd duidelijk dat je bij oa. bij Livenation moet zijn. Daar begin ik altijd en bij uitverkocht kijk ik verder.
Dat laatste is wel het domste wat je kunt doen. Als de kaarten zijn uitverkocht zijn ze uitverkocht en kom je vanzelf in het schimmige circuit terecht. Zo roei je het probleem nooit uit. Als die pepetickets e.d. kaarten opkopen om voor meer door te verkopen moeten ze er gewoon een paar keer mee blijven zitten, dan zijn ze gauw failliet. Maar zolang de consument liever opgelicht wordt dan dat ze een evement of concert missen dan blijven dan blijf je die oplichters helpen. Prima, maar dan niet meer komen zeuren op dit soort fora.

Loesje64
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mar 2012 17:09

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Loesje64 »

Nu sommige bands komen maar eens in de zoveel tijd. Ze zijn dan binnen de 15 minuten uitverkocht. Ik wil zeker niet Roomser dan de paus zijn en kijk ik toch verder om het concert niet missen. Vroeger gaven bands nog wel eens meerdere concerten. Nu blijft het vaak bij een. Hierdoor blijft de vraag vele malen groter dan het aanbod en is er meer kans op excessen in de handel. Het is een illusie te denken dat je dit uit kunt roeien. Anders koopt de buurman op de hoek ze wel en zet ze op marktplaats voor de hoogste bieder. Ga maar eens kijken hoeveel kaarten er door Jan de Buurman nu al worden aangeboden voor Radiohead op marktplaats waarvan de voorverkoop vanochtend is begonnen en welke binnen een uur weer was uitverkocht. Welkom in de 21ste eeuw met het internet en de vele mogelijkheden.
Onze kaarten voor Radiohead zijn ook weer binnen via LIVENATION.NL
Je moet dan ook wel vrij zijn op de vrijdagochtend en achter de computer kunnen zitten. Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. De beste zitplaatsen waren al weg. Dus de volgende genomen.

Onderstaand bericht komt uit Artiestennieuws.nl. en daar worden we dus wel in de maling genomen. Het zijn niet eens de wederverkopers zelf. Er wordt al genoeg foute info gegeven. Nee je krijgt ze niet voor een schappelijk prijs wanneer het uitverkocht is. Je moet zo graag willen dat je het er voor over hebt.

De kaartverkoop voor het concert is dus inmiddels gestart via Live Nation.
De prijzen voor de kaartjes liggen, afhankelijk van de plek in de Ziggo Dome, tussen de 49 en 59 euro.
Mocht het nou uitverkopen, zoek dan naar Radiohead Tickets via de ticketmarktplaatsen. Deze sites zorgen ervoor dat jij een echt kaartje krijgt voor een schappelijke prijs!

Gesloten