LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie LCD televisie Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

ikkenietweet
Tjonge jonge. Omdat jij geen gebruik kon maken van de aanbieding zijn het bij Kruidvat hufters?
Je leven heeft nu zeker geen enkele waarde meer!
Get a life.

Je bent de eerste hier die KV uitscheld.
Ik verzoek je om je taalgebruik een beetje te matigen.
Uitschelden betekend dat je woorden tekort hebt

Mijn leven gaat wel verder hoor, en Tv kijken is ook geen probleem voor mij.
prettige dag verder. 8)

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door BBCS »

Daar heb je gelijk in, alleen gaat de vergelijking niet op.
Hier is er na drie minuten al een uiterkocht bordje op de toonbank gezet.
Dit wordt vervolgens zonder melding verwijderd en de Tv tjes vliegen rustig over de toonbank.

Dus reden van klagen is er zeker, lees de berichten hier nog maar eens door.
Gewoon allemaal huilies.

De reden dat je niet op de site kon komen is gewoon dat er teveel mensen op de site wilden komen, met alle gevolgen van dien.

Er is hier totaal GEEN spraken van gedupeerde mensen.

En van oplichting ook niet.

Het blijkt dus dat de site vanaf het tweede doelpunt moeilijk te bereiken was, en na het derde doelpunt al helemaal niet.

En dat is allemaal jullie eigen schuld.
Zie mijn eerder uitleg.

En de degene die er toch doorkwamen konden gewoon een bestelling plaatsen.

Is hier spraken van oplichting?
Nee dus.

Het probleem was gewoon dat die server te weinig capaciteit had. Meer niet.

En mensen die vinden dat ze gedupeerd zijn:
Get alive!

Je bent niet gedupeerd.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik verzoek je om je taalgebruik een beetje te matigen.
Je bent je eigen reactie vergeten blijkbaar :?
KV suk(s)kels
Erg kort van geheugen 8)

ikkenietweet
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door ikkenietweet »

@ Joop

Gaat het wel goed met je jochie? Ik scheld helemaal niemand uit.De term hufters stond in een bericht van iemand anders.Lezen blijft moeilijk he! Net zo moeilijk als het accepteren van het feit dat je geen goedkoop tv-tje kon kopen. Sterkte hoor in deze moeilijke tijden.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

De term hufters stond in een bericht van iemand anders
Dit bericht dus 8) :
Geplaatst op 12 Jun 2008 11:43 door Verluste

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door a146 »

Je bent de eerste hier die KV uitscheld.
Ik verzoek je om je taalgebruik een beetje te matigen.
Uitschelden betekend dat je woorden tekort hebt
Ik zie niet waar ikkenietweet kv uitscheld, als ik dit topic zo doorlees zie ik wel anderen kv uitschelden (o.a. jijzelf met je kv sukkels).
(edit"anderen waren me al voor)

En dat jij verzoekt aan iemand om het taalgebruik aan te passen betekend dat jij een mod. bent?

Ps, Zou de webpagina van killberg wel duizende mensen aankunnen die om de paar sec. op refresh drukken? :wink:

Nee blijkbaar is het hier alleen toegestaan om negatieve dingen neer te zetten.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

BBCS
Gewoon allemaal huilies.

De reden dat je niet op de site kon komen is gewoon dat er teveel mensen op de site wilden komen, met alle gevolgen van dien.
Waarom lees je niet eerst de berichten voordat je commentaar geeft.
Alleen KV zit nu overigens te huilen vanwege hun miskleun

Ik vertel het je nog maar een keer en als je het dan nog niet wil lezen en of begrijpendan zal je er wel een bedoeling mee hebben.

Ik kwam drie minuten na afloop van de wedstrijd al op de KV site, dus toegang was het probleem niet.
De Tv's waren echter al uitverkocht volgens de site.
Op dat moment dacht ik pech jammer helaas pindakaas. ....
Nu achteraf blijkt dat er wel tv's waren ben ik bang dat er een spelletje gespeeld is.
En daar kan ik niet goed tegen.
Ik gun iederéen een goedkope Tv, maar het moet wel zo zijn dat er een eerlijke spelletje gespeeld wordt.
De manier waarop deze actie is afgehandeld verdiend geen schoonheidsprijs en daar ben ik pissig over.

Misschien spijtig voor de KV supporters, maar zo denk ik en vele anderen er wel over.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik kwam drie minuten na afloop van de wedstrijd al op de KV site, dus toegang was het probleem niet
Hoe apart ! Dan MOET je zo'n beetje de enige in Nederland zijn geweest...
Niemand kwam er meer op :?

Dus ik al een paar minuten voor het einde kijken of het al kon. Blijkt dat de site helemaal niet meer te bereiken was, ik heb anderhalf uur geprobeert wat ik kon, maar op de site kwam ik maar niet

Hier precies hetzelfde probleem ook de hele tijd zitten wachten maar de site lag er steeds uit.

toen een paar minuuten voor tijd echter zonder succes de pagina deed het niet meer.

Ik heb ook geprobeert te bestellen, maar vanaf 21.00 uur was de site niet meer te bereiken. Tot 0.30 uur geprobeert.
Even een paar reacties.. alleen al van pagina 1

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

a146
Nee blijkbaar is het hier alleen toegestaan om negatieve dingen neer te zetten.
Ik heb niet de indruk dat er berichten die voor KV pleiten verwijderd worden.

Het lijkt er meer op dat er een aantal hier niet goed kunnen hebben dat er nog aandacht aan deze misser van KV besteed wordt.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik heb niet de indruk dat er berichten die voor KV pleiten verwijderd worden
Wel heb je tot nu toe iedereen die niet negatief was over KV van van alles uitgemaakt... waaronder daar werkzaam te zijn..

niet negatief zijn mag dus blijkbaar niet...

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door a146 »

IK lees toch heel veel dingen zoals:

Ben je positief dan zou je ineens een medewerker van kv zijn
Ben je gewoon neutraal door te zeggen dat mensen gewoon pech hebben gehad, dan zou je niet weten wat er speelt.
Ben je positef over kv en spreek je iemand aan omdat die gaat schelden dan ben je ineens zelf iemand die scheld en dus woorden tekort komt.

Maar plaats je een negatieve reactie dan hoor je die zogenaamde moderator niet en is het ineens wel allemaal goed.

(Zogenaamde moderator is iemand die anderen wil verplichten op de taal te passen die ze uitkramen als ze positief of een tegen argument hebben).


Maar nee positieve mogen best gezegt worden oja neutrale dingen ook.
Best handig dan een forum, om zowel positieve als negatieve dingen te delen.

Maarja hier in de kantine blijft voorlopig gewoon die grote kast van een tv staan en niet de lcd van het kruidvat waarmee ik dus ook pech gehad heb doordat de site plat lag. 8)

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Ach een grote Tv in de kantine is beter dan een kleintje van de KV.

Weet je in commune de zaken verdraaien lukt aardig, maar geeft juist de kick om verder te gaan.

En dat is en blijft de miskleun van KV in deze actie.
Na drie minuten zijn de tv's uitverkocht en later blijkt dat ze niet uitverkocht zijn.
Dat praat je niet recht, dat is krom en getuigd niet van eerlijkheid. :roll:

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door a146 »

Tv's zijn evengroot alleen de 1 is plat en de ander heeft er een grote kast achter omdat ie al 13jaar oud is. :lol:
Maar denk jij lekker wat je wilt denken en vandaag zal ik wel een kv medewerker zijn en morgen een bartsmit medewerker weet ik veel wat voor acties van winkels nog gaan komen. :roll:

Ik ga nu weer verder en lees vanavond wel de reacties van de mensen die blijkbaar niet werken. :roll:

ikkenietweet
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door ikkenietweet »

Dat praat je niet recht, dat is krom en getuigd niet van eerlijkheid.

Dat heeft niets met eerlijkheid te maken maar eerder met niet goed werkende software.Maar ja dat begrijpt Joop niet of hij wil het niet begrijpen.
Het zit je wel heel hoog he dat je buiten de boot bent gevallen!

Verluste
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jun 2008 16:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Verluste »

ikkenietweet doe niet zo kinderachtig. Je bent overduidelijk aan het trollen.

Er zijn hier mensen die de boel bewust lopen te stangen. Dat soort mensen horen op dit forum niet thuis.

EvaWhyte
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:52

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door EvaWhyte »

Naast reacties op verschillende fora zijn er ook bij de Consumentenbond klachten binnen gekomen over de Kruidvat LCD-televisie actie. De bond vindt de excuses van Kruidvat onvoldoende en is op dit moment in onderhandeling over een verdergaande en redelijke oplossing. Binnen één week zal duidelijk worden wat deze oplossing is.

Meer informatie is te vinden op de actueel pagina van de Consumentenbond: www.consumentenbond.nl/actueel

Consumentenbond

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dat soort mensen horen op dit forum niet thuis
@Verluste

schelden is hier op dit forum volgens de forumregels NIET toegestaan !

Dat soort dingen hoort hier ZEKER niet thuis...

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door BBCS »

Door de enorme toeloop was de website van Kruidvat gedurende de korte actieperiode (vanaf het eindsignaal tot 24:00 uur) nagenoeg onbereikbaar.
bron:http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... nvoldoende

Ja, en?
Is er dan gelijk spraken van oplichting, dwaling, enz?
Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruidvat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden bezoekers hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht. Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Wij zijn in overleg met de Consumentenbond voor een passende oplossing.
bron: http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... eklcd.aspx

Dus nog even geduld hebben.

Het enige wat KV verweten kan worden is dat de voorraad te klein is geweest. Meer niet.

Dus ze zullen misschien gaan kijken hoe ze dat moeten bekijken en ook dat de mensen die interesse hadden op de een of andere manier toch zo'n tv kunnen kopen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door D1RK »

Voor de uitzending kon je tegen normale prijs kopen, en pas na de wedstrijd tussen 22.30 en 24.00 uur en omdat om 20.00 uur de site onbereikbaar was niet geprobeerd.

Vele waren te vroeg en betalen de volle prijs!
De overgebleven toestellen zijn ook vermoedelijk merkloos, en 3 jaar garantie was enige voordeel.

Bij 1~0 had U voordeel kunnen halen, bij 2~0 moeilijk en 3~0 is onmogelijk gezien het aantal die de nieuwsbrief online ontvangen!

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Ik heb de TV wel voor 99 euro.
Hij is van TECO.
Dit merk kreeg iedereen, het maakt dus niet uit als je hem voor 699 (wat ie niet waard is) , 399 of 99 kocht...

Gesloten