LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DMG Groep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Vermetten
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:06

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door Vermetten »

Goede vraag! Ben benieuwd wat de jaloerse keukencollega's te melden hebben!

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Een vraagje , waarom wil je niet bij de DMG kopen.
Meest gehoorde antwoord samengevat; "omdat ik niet wil onderhandelen, maar gewoon vertrouwen in een -nette prijs, -ontwerp en aftersales wil hebben"

Maar er zijn altijd nog genoeg mensen die liever een korting kopen als een keuken, ieder zijn meug.....

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Iedereen wil toch korting....jij ook en ik ook Zelfstandige. En onderhandelen is altijd goed, bij alles wat je koopt maar zeker als je een keuken gaat kopen....laat je niet verleiden om bij zaken met zogenaamde vaste netto prijzen zoals Zelfstandige niet te onderhandelen.....dan doe je jezelf tekort......

GWTE

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

:lol: Mag ik u (GWTE) er even aan herinneren dat ik zonder personeel, met een 4x kleinere showroom toch meer keukens verkoop :wink:

Denkt u nu echt dat ik, of mijn meestal vaste klanten, uw advies ter harte zal nemen? :lol: Helaas daar sta ik boven; niet dat ik mij beter voel, da's een nare eigenschap! Maar doodgewoon omdat ik op onze eigen manier plezierig en nog steeds veel keukens verkoop.

En omdat u nu een foutje gemaakt heeft en heeft moeten erkennen hoeft u niet gelijk met modder te gooien hoor, da's vrij kinderachtig.
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 30 jan 2009 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

O, maar ik kijk niet naar aantallen zelfstandige......liever naar omzet. Tien keukentjes van € 2500, - of liever twéé van € 20.000, - snap je. :idea:

Bryunzeel verkoopt ook de meeste keukens van Nederland zeggen ze......tja als je al die blokjes meetelt dan snap ik dat wel....

En laat je nu weer niet meesleuren in mijn verderfelijke reacties a.u.b. Zelfstandige........ik neem je wel tegen jezelf in bescherming o.k

GWTE 8)

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

O, maar ik kijk niet naar aantallen zelfstandige......liever naar omzet.

Ha gelukkig, ik dacht al dat u iemand zou zijn die naar de marge zou kijken. Tja die ligt bij ons wel anders het scheelt nogal wat in overheadkosten.

Ook de advertentiemarkt zal geen cent aan ons verdienen; louter mond-op-mond reclame, dat is fijn voor onze- en de klant's gemoedsrust nietwaar?

Dus adverteer lekker verder en ga weer eens een peptalk met de verkopers en orderverwerkers aan dat u zelfs in de crisis enkel de "grote" keukens blijft verkopen; succes!

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

:lol: Werk met m'n vrouw he!? dan krijg je dat :wink:

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 00:58, 2 keer totaal gewijzigd.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

En zonder omzet geen marge......

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 09 feb 2009 00:59, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Marge is heilig, ga je daar mee marchanderen, dan is het einde nabij voor de kleinere speciaalzaken
Yep, bij ons staat er een "blokkade" op, als een klant onder de door ons gestelde marge wil kopen, zeggen wij nee; of het nu om een project van een tiental keukens gaat of een klant die een verbouwing en keuken wil.........

Ik heb gewoon geen tijd en zin om te onderhandelen over de prijs, en als een klant onze netto prijzen wil vergelijken met een ander hebben wij daar totaal geen moeite mee; integendeel, de meeste mensen komen snel terug als ze elders over de prijs moeten gaan steggelen.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door maxx »

Ach, je ziet de laatste tijd offertes voorbij komen waarbij je ziet dat het water bij collega's aan de lippen staat. Daar is voordeel te halen voor de klant en die moet dan maar hopen dat de boel overeind blijft.

Marge is heilig en gelukkig zijn er meer mogelijkheden om een keuken binnen een budget te laten passen dan oneindig korting te geven.

Wij hebben het liever van mond tot mond reclame
Volgens mij is dat een doorgaande discussie met een incubatieperiode van ongeveer 3 maanden. Maakt niet uit hoe je het noemt. Het is in ieder geval een luxe als je er van kan profiteren.

MVG

harm spier
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 22:08

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door harm spier »

DMG wordt nooit met naam op TV genoemd bij Tros Radar
Waarom niet?
Antoinette Hertsenberg is namelijk een nicht van Ben Mandemakers.

Dit bewijst maar weer eens dat dit programma NIET onafhankelijk is!

Jammer dat dit nog nooit ergens op een keuken forum genoemd is.

Bij deze !!!

16again
Berichten: 16109
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door 16again »

Kijk via het tabblad "uitzending" bovenaan even terug naar de uitzending van 11 oktober 2004.
Diverse keukenzaken, vallend onder DMG, werden toen door TrosRadar bezocht, ik heb niet de indruk dat de familie hier uit de wind gehouden werd.....

harm spier
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 22:08

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door harm spier »

Onzin, moet jij die uitzending nog maar eens goed bekijken, net als die van ca twee jaar geleden.
Namen van de winkels worden afgeschermd. Je kan niet zien bij welke winkel ze zijn.

harm spier
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 feb 2009 22:08

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door harm spier »

Overigens: Het CBW is niet veel beter.
Ook bang om een grote klant te verliezen als DMG. Die hield bij die uitzending DMG ook het hand boven het hoofd.
Sprak steeds dezelfde dingen uit als: "dat kan ik mij niet voorstellen", "dat moeten we uitzoeken".

Als DMG wegvalt bij CBW, dan kan het CBW ook de deuren sluiten namelijk.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

Jammer dat dit nog nooit ergens op een keuken forum genoemd is.
Was reeds bekend, dus sla je zelf niet te hard op de borst(spier)
Als DMG wegvalt bij CBW, dan kan het CBW ook de deuren sluiten namelijk.
En dit is ook al larie mijn beste

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Hoeveel keer denk je dat meneer Mandemakers contributie betaald voor zijn bedrijf? Dat zou ik wel eens willen weten.

GWTE (At Your Service) 8)

Gesloten