LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom andersmans MLM business kapot maken?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik ben nog nooit een MLM'er tegen gekomen die dát gezegd heeft. De sites die Jor gaf en jij hier nogmaals aanhaalt zijn commerciele sites die inspelen op MLM'er die het geduld niet hebben en sneller succes willen hebben. Nergens, zoals ik al eerder stelde, worden die cijfers onderbouwd.

We zijn weer terug bij af: Jullie zijn klaarblijkelijk niet in staat om met personen die MLM gedaan hebben en gefaald hebben aan te komen. Inmiddels heb ik de officiele cijfers van een beursgenoteerd MLM bedrijf geplaatst waaruit duidelijk blijkt dat er wel degelijk goed verdient word met MLM waarbij zelfs staat dat een heel groot deel niet eens start om het inkomen maar na een jaar wel een fulltime inkomen verdient.

Ik begin de indruk te krijgen dat dat verhaal van USANA laat zien waaróm jullie niet in staat zijn gefaalde MLM'ers te vinden. Het enige wat jullie doen is stellingen aanhalen die jullie vervolgens niet in staat zijn ook maar een klein beetje te onderbouwen.

Wat die bedragen betreft die je genoemd hebt, je mag ze wel gewoon herhalen; ik hoef de link niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

2 minuten gegoogeled en hier heb je een rijtje bewijzen van Kleeneze:

http://www.4freepack.com/testimonials/index.htm

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik ben nog nooit een MLM'er tegen gekomen die dát gezegd heeft. De sites die Jor gaf en jij hier nogmaals aanhaalt zijn commerciele sites die inspelen op MLM'er die het geduld niet hebben en sneller succes willen hebben. Nergens, zoals ik al eerder stelde, worden die cijfers onderbouwd.
Ok dan, blijkbaar is het te veel moeite om te gaan lezen wat er achter die linkjes staat.

Ik zal je even helpen.
WAAROM 90% VAN DE MENSEN FAALT BINNEN (NETWERK)MARKETING.WAAROM NOG GELD STOPPEN IN DINGEN DIE NIET WERKEN,HIER GAAT U MEER TE WETEN KOMEN OVER SUCCESVOLLE MARKETING TECHNIEKEN DIE AL BEWEZEN HEBBEN DAT ZE WEL WERKEN .IK LUISTERDE NET ALS U NAAR MIJN UPLINE,GING BRAAF NAAR DE TRAININGEN,PASTE ALLES TOE,MAAR HAD NIET HET SUCCES WAAR IK NAAR TOE WILDE,WELLICHT HEEFT U DIT PROBLEEM OOK ANDERS WAS U NIET OP DEZE WEBSITE.DEZE INFORMATIE HEEFT AL DUIZENDEN MENSEN IN MEER DAN 22 LANDEN GEHOLPEN,.WILT U MEER DAN EEN PAAR HONDERD EURO IN DE MAAND,MAAK DAN KENNIS MET DEZE INFORMATIE,EEN BETERE ONTWIKKELING IN UW BUSINESS KUNT U NIET HEBBEN.
Geschreven door iemand die beweert, of op zijn minst de suggestie wekt dat ze aan MLM doet/heeft gedaan.


link 2:
Mijn naam is Franka Peels. Ik ben geen MLM "Goeroe" maar één van Europa's leidende Netwerk Marketing Experts.
Ik draai al meer dan 20 jaar mee in het zelfstandig ondernemerschap, en dook in 2002 vol overtuiging in Netwerk Marketing.
Na enkele jaren van worstelen en alles doen wat niet werkt ontdekte ik eindelijk de weinig onthulde waarheid om tientallen distributeurs per week in ELKE MLM business toe te voegen.

Ik ga u vooraf waarschuwen, het meeste wat ik met u ga delen staat lijnrecht tegenover wat uw bedrijf en uw upline u verteld heeft.
Misschien voelt u zich zelfs wel beledigd door deze informatie.
Maar ik beloof u dat u voor de eerste keer achter de MLM schermen gaat kijken en zult ontdekken wat de MLM elite van de meer dan 95% onderscheidt die faalt.
Hier het begin, de andere linkjes mag je zelf doorlezen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Ach, de anderen leugenaars noemen doe je al jaren.

So be it schreef.
Ik zelf beschouw de 95% van de mensen die weinig tot niets verdienen met mlm
Hij beschouwt ze niet als gefaald of loser, de 95% procentnorm komt van hem!

Verder zijn mijn kleinkids er en dat vind ik een stuk belangrijker dan dat domme geouweh**r van jou.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Je zegt het perfect:
op zijn minst de suggestie wekt dat ze aan MLM doet/heeft gedaan
Ondertussen heb ik een stuk of dertig bewijzen van mensen die wel heel fatsoenlijke inkomens verdienen (tot meer dan 25000 Pound per maand) (http://www.4freepack.com/testimonials/index.htm voor je weer doet alsof je niet weet waar ik het over heb) neergezet.
Jullie zouden er dus 9x zoveel gefaalde MLM'ers tegenover moeten zetten om je 90% norm te halen. Ik ga akkoord met maar 200.

Want zeg nou zelf; als er een MLM'er is die hier vaak door de tegenstanders voor een idioot is uitgemaakt is het SVB wel. Maar nu het uitkomt is hij ineens wél de expert. Al die anderen tellen niet meer mee, noch de bewijzen?!

Overigens veel plezier met de kleinkinderen. Die zijn er bij mij nog niet maar ik heb het idee dat dat niet lang meer op zich laat wachten.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door Pruim »

De mensen waarnaar jij refereert, daar geld hetzelfde voor als dat ik heb gedaan.

Vallen die mensen en die inkomens ergens te verifieren?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb je die cheques niet gezien?
Dit is er een van http://www.4freepack.com/testimonials/i ... heque1.jpg

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Ten eerste is dat echt geen bewijs,( als bv ik dit plaatste zou jij het direct in twijfel trekken ) de eerste de beste 419scammer maakt elk document zo na dat de bank goed moet kijken of het echt is.
Victims are often convinced of the authenticity of Advance Fee Fraud schemes by the forged or false documents bearing apparently official Nigerian government letterhead, seals, as well as false letters of credit, payment schedules and bank drafts. The fraudster may establish the credibility of his contacts, and thereby his influence, by arranging a meeting between the victim and "government officials" in real or fake government offices.
http://www.419eater.com/html/hall_of_shame.htm

Moeiteloos worden cheques/bankpapieren die ( bewijzen? ) dat zij miljoenen ter beschikking hebben wereldwijd vervalst. Zelfs ik zie kans een dergelijk falsificatie(zeg niet dat dit dat is ) te maken als jij hier plaatst.

Maar ik ben er best wel van overtuigd dat er op de miljoenen die wereldwijd zich met mlm bezig houden er een groot aantal zijn te vinden die groot geld verdienen. Ik denk dan aan degene die het bedrijf starten in sommige gevallen tientallen jaren geleden en degene die dicht bij deze mensen waren.
Het valt me op dat het ook allemaal wat oudere info is, de meeste zijn van 2005 sommige 2006.
Ook ben ik ervan overtuigd dat als een tegenstander een dergelijk document zou plaatsen jij dit op dezelfde manier zou behandelen als ik dat nu doe.
Ik geloof dat niemand kan ontkennen dat er mensen geld aan mlm verdienen ( denk bv aan Jay van Andel ) en consorten.Over het percentace kan je blijven steggelen, ik kan niet bewijzen dat het meer dan 90% is en jij kan het tegendeel niet bewijzen.Uitgaande van behoorlijk wat pro-mlm,ers onder andere op deze site zit het toch in die buurt.De pro-mlm bezoekers op deze site zijn op je vingers te tellen en dat geld ook voor de tegenstanders en als 1 ding duidelijk is kan je stellen dat vele van de pro.mlm bezoekers een paar keer hier wat plaatsen en verder de discussie mijden.Vragen gesteld via hun emailadres of hier op de site worden beantwoord met een grote stilte en zo lijken hun opmerkingen meer geroep in de ruimte.Wat ik een goede mlmér vond was Ray Dorca, al had ik vele aanvaringen met hem hij bleef aardig en vooral professioneel. Nooit zeuren over mods als hij eens hard werd aangepakt ( deed hij mij ook en ik heb nimmer over hem geklaagd )en hij was degene die me een online powerpointpres. gaf die indruk maakte.Goed, hij ging onderuit met Agloco maar dat deden velen met hem.Een waardige tegenstander die op het scherp van de snede aan de discussie deelnam en nimmer 1 klacht heeft ingediend of gekregen,hij zag vaak kans met de juiste bewoordingen zijn pro-mlm standpunt duidelijk te maken en ik had en heb groot respect voor iemand als Ray Dorca.Het voor en tegen verhaaltje over mlm gaat terug tot 2003 en de argumenten blijven precies gelijk.Alleen de nickname's wijzigen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 01 Nov 2008 19:28 door antileugens

Want zeg nou zelf; als er een MLM'er is die hier vaak door de tegenstanders voor een idioot is uitgemaakt is het SVB wel
SVB is misschien geen idioot maar wel iemand die anderen voor zijn mlm-karretje spant door zelf twee topic's te openen en vervolgens zich nooit meer hier laat zien, of het moet stiekem zijn natuurlijk. :wink:

Soms krijg ik zo een heerlijk Dejavu gevoel. :D
Geplaatst op 10 Mrt 2004 13:09 door Joop (K)

Ach beste mrtelecom, ik hoef niet zoals jij, altijd en overal het laatste woord te hebben. Want wat zei Confucius hier 2.500 jaar geleden ook weer over? De mens die het laatste woord wil hebben, bevestigt het gelijk van het voorlaatste woord.
De nickname's veranderen maar de gewoonte's niet kennelijk.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik zal het er maar bij laten. Ik heb een groot aantal bewijzen geleverd die het tegendeel bewijzen van wat hier staat; Jor en Pruim zijn niet in staat om mijn vraag te beantwoorden en als resultaat gaat Jor weer een persoonlijke aanval met insinuaties plegen.
beter bewijs dat hij met de mond vol tanden staat is er denk ik niet.
In plaats van inhoudelijk antwoord te geven vervuilt hij het forum weer met zijn insinuaties (die hij OOK niet onderbouwd).

Tja, en
Ach beste mrtelecom, ik hoef niet zoals jij, altijd en overal het laatste woord te hebben. Want wat zei Confucius hier 2.500 jaar geleden ook weer over? De mens die het laatste woord wil hebben, bevestigt het gelijk van het voorlaatste woord.
is zijn standaard reactie om een discussie die hij verliest dood te slaan.
Daamee probeert hij altijd het laatste woord te hebben en hij bewijst daarmee dat het voorlaatste woord inderdaad het gelijk had. Met zijn eigen woorden toont hij nu mijn gelijk aan en met mijn reactie daarop geef ik hem inderdaad dat gelijk. Als ik NIET gereageerd had had ik gelijk gehad, maar nu ik dat wel doe geef ik hem gelijk wat mijn gelijk OOK bewijst.
:wink:
Laatst gewijzigd door antileugens op 02 nov 2008 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Het enige dat je bewezen hebt is dat jij het tegendeel ook niet kan bewijzen.
Geplaatst op 31 Okt 2008 22:33 door antileugens

Ok kan niet bewijzen dat 90/95% slaagt, net zo min als ik kan bewijzen dat dat wel klopt. Het enige wat ik constateer is dat er hier met regelmaat mensen komen die positief zijn over MLM terwijl het aantal dat negatief is op een handje te tellen is. Dat geeft mij een bepaalde indruk, meer niet.
De rest is je gewoonlijke onzin.
En uiteraard ga je niet in op het stukje dat ik daarboven plaatste, komt je niet uit, begrijp ik hoor.
Laatst gewijzigd door jor op 02 nov 2008 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

:lol:
Het enige dat je bewezen hebt is dat jij het tegendeel ook niet kan bewijzen.
Met andere woorden; die stelling kan op de schroothoop.
En uiteraard ga je niet in op het stukje dat ik daarboven plaatste, komt je niet uit, begrijp ik hoor.
Die had ik niet gezien maar ik zal er wel ff op reageren.
Hoe moet ik dan met bewijslast komen. Die cheques hebben nummers die te controleren zijn dus hoe ik nog met betere bewijslast moet komen weet ik echt niet.
Intussen heb ik al veel meer gedaan dan nodig was (omdat jullie in je wanhoop het gebruikelijke spelletje 'draai de vraag om' hebben gespeeld) en hebben jullie nog geen enkel bewijs geplaatst, zelfs niet bewijs waar mee gesjoemeld kan zijn.
Ook zijn jullie niet ingegaan op de inkomstencijfers van de officiele site van het beursgenoteerde USANA.
Kortom, jullie hebben niets anders gedaan dan doen of mijn bewijzen niet kloppen of ze zelfs negeren, terwijl jullie met maar 2 vermeende mislukte MLM'ers zijn gekomen die in het geheel niet te verifieren zijn en waarvan al helemaal niet nagegaan kan worden of ze:
1. Wel MLM zijn geweest
2. Gedaan hebben wat ze doen moeten en niet 'hun eigen wiel' hebben proberen uit te vinden.

Oftewel, terwijl ik jullie vragen beantwoord (wat ik niet eens had hoeven doen omdat dat de oorspronkelijk vraag niet was) hebben jullie de vraag die aan jullie gesteld is helemaal niet beantwoord. Wel probeert Jor, in zijn wanhoop, mij weer zwart te maken.
Laatst gewijzigd door antileugens op 02 nov 2008 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Ik weet gewoon gezien het aantal malen dat jou naam als laatste reactie staat ( iets van 30 keer ) dat je het toch niet kunt laten om terug te reageren.

Geplaatst op 02 Nov 2008 09:50 door antileugens

Ik zal het er maar bij laten. Ik heb een groot aantal bewijzen geleverd die het tegendeel bewijzen van wat hier staat;
Je spreekt jezelf tegen, je hebt niets bewezen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Lees nog ff de laatste post op de vorige pagina. Ik was nog antwoord aan het geven voor je reageerde.

En ik heb wel degelijk wat bewezen:
1. Dat ik makkelijk een heel aantal bewijzen kan leveren van een inkomen dat voor financiele onafhankelijkheid staat
2. Dat jullie de vragen niet kunnen beantwoorden
3. Dat jullie de vragen omdraaien als je geen antwoord hebt
4. Dat jij me de mond probeert te snoeien met 'hij wil toch het laatste woord hebben' als no. 3 niet werkt
5. Dat jij me nog zwarter wilt maken als ook dat niet werkt.
6. Dat de enige reden dat je dat doet is om de bewijzen die ik heb geleverd onvindbaar te maken.

Ik zal het hier maar bij laten omdat je toch weer een onzin reactie gaat plaatsen om de vraag 'waar zijn de mislukte MLM' ers' niet te hoeven beantwoorden en de antwoorden van mij waarmee je in je hemd staat onder te sneeuwen. Tenzij je natuurlijk je trucje weer uithaalt en een heel aantal van je medestanders uit de kast trekt om hier op te reageren zodat ook dit antwoord onder gesneeuwd wordt en het lijkt alsof jullie gelijk hebben.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 02 Nov 2008 10:18 door antileugens
Tenzij je natuurlijk je trucje weer uithaalt en een heel aantal van je medestanders uit de kast trekt om hier op te reageren zodat ook dit antwoord onder gesneeuwd wordt en het lijkt alsof jullie gelijk hebben.
Als je mij beschuldigt onder meerdere namen op dit forum aanwezig te zijn moet je dat direct aan de Mods doorgeven!!. Een laffe reactie.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door Pruim »

Nog even een reactie dan.

Het is een discussieforum, en geen rechtszaak.
Het enige dat ik doe is de MLM-succes verhalen in tweifel trekken.
Er zijn in de loop der jaren al een hoop MLM-ers op dit forum geweest, maar geen van allen heeft aan kunnen tonen dat het goed genoeg werkt om er financieel onafhankelijk mee te kunnen worden, of op zijn minst een modaal inkomen te kunnen genereren.

Nu zal ik van AL wel weer te horen krijgen dat ik deze post maar moet bewijzen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Er zijn in de loop der jaren al een hoop MLM-ers op dit forum geweest, maar geen van allen heeft aan kunnen tonen dat het goed genoeg werkt om er financieel onafhankelijk mee te kunnen worden, of op zijn minst een modaal inkomen te kunnen genereren.
Je hebt volledig gelijk; de MLM'ers op dit forum hebben het niet bewezen. Ik daarentegen wel:

http://www.4freepack.com/testimonials/index.htm

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 30 Okt 2008 15:01 door antileugens

Er komen toch met grote regelmaat distributeurs op dit forum.
Het is niet met grote regelmaat, en de meeste reageren dan ook nog eenmalig en geven vervolgens nergens meer antwoord op ( zelfs niet als je dat fatsoenlijk doet ).Er is op dit moment geen echte voorstander aanwezig die ook nog een bereid is om wat vragen te beantwoorden. De laatste die dat deed was Ray Dorca wiens reactie's ik zeer waardeerde ( ook al ging hij onderuit met Agloco ).Hij was de enige die altijd bereid was zaken uit te leggen zonder vervelend gewauwel over chatten/forumregels enz.De enige mlmér die zijn woorden ook waar maakte.Hij word hier node gemist.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door jor »

Je hebt de link al een aantal malen geplaatst en we weten nu wel dat er een paar mensen hun zakken vullen ( als je de site geloofd ) . Hoeveel zijn dat er nu op de miljoenen die zich met mlm bezig houden en geen droog brood verdienen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom andersmans MLM business kapot maken?

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt de link al een aantal malen geplaatst en we weten nu wel dat er een paar mensen hun zakken vullen ( als je de site geloofd ) . Hoeveel zijn dat er nu op de miljoenen die zich met mlm bezig houden en geen droog brood verdienen.
Weer plaats je een stelling en je hebt al kansen genoeg gehad om die stelling te bewijsen. Keer op keer draai je die vraag om en moet ik van jou die stelling bewijzen. Dat hebt ik echter al gedaan met die link en met deze tekst van de officiele site van USANA:
$91,800 is the average yearly income for an established, full-time USANA Associate (Gold Director and above). $23,225 is the annual average of those who earned as little as one commission check each month. Surveys show that 83% of all Associates self-report they joined USANA to "improve their health." Of those remaining, 21% earned a check at least once a month even though 56% reported they were not joining to "replace their full-time income." Of those that were, 41% have been Associates for at least one year and 56% are considered full time with the title of Gold Director or above. These figures shown should not be considered as guarantees or projections of your actual earnings or profits. Success with USANA results only from successful sales efforts, which require hard work, diligence, and leadership. If you include all 126,146 with the title of Associate, which includes, Associates not actively building a business (acting as wholesale buyers), Associates who just joined (as little as one day), and those who are just beginning to build their customer base, the average yearly income is still $734.27, with more than one in three earning a check.




Home | Products | Opportunity | About USANA

Copyright 2004, USANA, Inc., All Rights Reserved
Word het nu niet eens tijd dat jij het tegendeel bewijst in plaats van maar keer op keer je stelling herhalen zonder die te onderbouwen?

Het is niet met grote regelmaat, en de meeste reageren dan ook nog eenmalig en geven vervolgens nergens meer antwoord op ( zelfs niet als je dat fatsoenlijk doet ).Er is op dit moment geen echte voorstander aanwezig die ook nog een bereid is om wat vragen te beantwoorden. De laatste die dat deed was Ray Dorca wiens reactie's ik zeer waardeerde ( ook al ging hij onderuit met Agloco ).Hij was de enige die altijd bereid was zaken uit te leggen zonder vervelend gewauwel over chatten/forumregels enz.De enige mlmér die zijn woorden ook waar maakte.Hij word hier node gemist.
Ze komen in elk geval met grotere regelmaat dan de tegenstanders. En zou het komen omdat de meesten geen zin hebben om zwart gemaakt te worden, zoals jij keer op keer tracht te doen met mij.
En zou het 'node gemist' niet komen omdat je in Ray Dorca een tegenstander had die je aankon? En dat je het daarom zo moeilijk hebt met mij omdat ik het niet over één specifiek MLM bedrijf heb maar over MLM in het algemeen? En omdat ik je niet laat wegkomen met het omdraaien van de vragen en het niet beantwoorden van vragen die aan jou worden gesteld?

Nogmaals
Hoeveel zijn dat er nu op de miljoenen die zich met mlm bezig houden en geen droog brood verdienen.
Waar zijn ze? Waarom kun je geen testimonials van hen vinden? Hoe komt het dat ik er minstens 30 in een paar minuten kan vinden die het tegendeel bewijzen terwijl jij, hoewel het er volgens jouw stelling minstens 9x zoveel moeten zijn, er nog niet één hebt kunnen vinden, terwijl je medestanders zich er met een armzielige twee van af doen?
Waarom moet je meteen de bewijzen, die via de bank te verifieren zijn, in twijfel trekken? Hoe moet ik aan je vraag voldoen als je zelfs scan's van de cheques die er bij staan door jou in twijfel getrokken worden terwijl je zelf nog niet één bewijs levert?
Hoe komt het dat de tegenstanders keer op keer op leugens en laster betrapt worden?

Gesloten