LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spelletjessite King.com

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
nwotsok
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2008 10:07

Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door nwotsok »

Na het spelen van vele spelletjes wilde ik een gewonnen bedrag (zo'n 250 euro) laten overschrijven naar mijn rekening. Toen kreeg ik van de organisatie opeens bericht dat ik mij niet aan de regels zou hebben gehouden. Mijn account was geblokkeerd en mijn gewonnen geld was ik kwijt.

Ik heb om opheldering gevraagd en uiteindelijk werd ik ervan beschuldigd meerdere accounts te hebben. Men moest e.e.a. verifiëren aan de hand van een kopie legetimatie. Dat heb ik toegestuurd. Weer werd gezegd dat ik meerdere accounts zou hebben hetgeen pertinent niet juist is. Ik heb dan ook gevraagd welke accounts (spelersnaam, wachtwoord) dat dan zouden zijn.
Hierop heb ik tot op heden nog geen direct antwoord ontvangen. Wel werd ik opeens verzocht om voor een webcam spelltjes te spelen, zodat men kon zien of ik geen hulp had. Ook op mijn vraag wat voor hulp dit dan zou moeten zijn heb ik geen antwoord gekregen. Ook vraag ik mij af wat zij hiermee willen/kunnen bewijzen.
Er is dus een tweede beschuldiging bijgekomen. Waarschijnlijk omdat ze de eerste, het spelen met meedere accounts, niet hard kunnen maken.

Ik heb nu zo mijn bedenkingen ten aanzien van de betrouwbaarheid van deze site. Een soort gelijke geval ben ik al op internet tegengekomen en vraag mij af of meerdere mensen slechte ervaringen met King.com hebben.

RayYoung
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 11:45

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door RayYoung »

Nwotsok,

Ik heb het precies het zelfde probleem ik heb geen extra accounts want dan ook ik heb vandaag 148 euro willen uit betalen. Ik wil zonet weer een spelletje doen en mijn account is geblokkeerd. Ik vind het onterecht. Het is gewoon oplichting.

Ik hoop dat trosradar er ook wat aan kan doen het kan niet zo langer niet alleen wij hebben problemen meedere mensen. Hebben het probleem staat ook op google.

Lies@
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2009 12:00

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Lies@ »

Ik heb precies hetzelfde probleem!! In bijna twee maanden ruim 250 euro gewonnen. Toen het moment van uitbetalen kwam was ineens mn account geblokkeerd. Na een mailtje aan de klantenservice kreeg ook ik het verzoek een kopie van mn ID op te sturen. Ik vroeg me af waarom want als ik meerdere accounts zou hebben o.i.d. wat hebben zij er dan aan om een identiteitsbewijs van mij te hebben??
Ik heb dit dus niet opgestuurd. Volgens hun eigen voorwaarden kunnen ze het je zelfs niet vragen:

"Een persoon kan slechts één Account openen, die door die persoon en door niemand anders gefinancierd moet worden. Wij behouden ons het recht voor om de naleving van dit vereiste te beoordelen door te controleren op unieke e-mailadressen, werkelijke adressen, credit card-nummer en/of andere vormen van betaling die gebruikt zijn voor het openen van een Account."

Ik heb vervolgens dus mijn adresgegevens en rekeningnummer doorgemaild, met het verzoek zsm het geld over te maken en mijn account op te zeggen. We zijn nu bijna twee weken verder, de account is opgezegd maar nog geen cent gezien!!!! Ik hoop dat Radar hier aandacht aan kan besteden want het is echt schandalig!!!

Patricia1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2009 12:00

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Patricia1980 »

Ik heb nu precies hetzelfde probleem met king.com. Ik speel al op die site sinds medio 2007. Ik heb sindsdien al een paar keer geld overgemaakt. De laatste maanden heb ik bijna 600 euro bij elkaar gewonnen en 2,5 week geleden wilde ik een deel daarvan uit laten betalen. Volgens hun duurt dat ongeveer 14 dagen. Ik had ondertussen ook al een paypal account aangemaakt zodat ik niet nog veel langer op mijn geld hoefde te wachten.
Na 14 dagen had ik nog niks vernomen en heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te informeren hoe lang het nog ging duren. Later die dag was opeens mijn account geblokkeerd. Ik heb toen ook weer contact opgenomen met hun klantenservice en nu wordt ik er opeens van verdacht dat ik niet de enige ben die op mij account speelt. Ik heb ook een kopie van mijn paspoort moeten mailen.
De dag erna heb ik weer gemaild naar de klantenservice en toen kreeg ik bericht dat mijn ID naar de afdeling Abuse & Security is gestuurd en dat ik per e-mail wordt bericht als het onderzoek is afgelopen. Maar als ik maandag niks hoor ga ik toch weer mailen.
Ik vrees nu wel dat ik mijn eerlijk bij elkaar gespeelde geld kwijt ben. Ik ben op meerdere forums verhalen tegengekomen die identiek zijn aan het mijne.
Ik vraag me dan ook serieus af hoe het komt dat zij hier mee weg blijven komen en of het zin heeft om juridische stappen tegen deze website te nemen???

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Ook ik heb ongeveer hetzelfde met king.com.

Ik heb ook een tijdje gespeeld en toen ik mijn geld liet opnemen ben ik geblokkeerd en zijn ze niet overgegaan tot uitbetaling. Ik ben nu nog met een mailwisseling bezig, maar het ziet er naaruit dat ook ik mijn geld niet krijg uitbetaald.

We wachten af, ik hou jullie op de hoogte.

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Ook ik moet nu achter de webcam spelletjes spelen.
Ik heb aangegeven dat dit komende vrijdag zou lukken, hou jullie op de hoogte van het resultaat.

Patricia1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2009 12:00

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Patricia1980 »

Bij mij is het nu opeens dat ik anderen voor mij laat spelen en daarom hebben ze van de 325 euro die ik uit heb laten betalen, 300 euro zogenaamd terug overgemaakt naar de spelers van wie ik het gewonnen heb door middel van het geld te storten naar free roll toernooien?! Bij wijze van sanctie! Belachelijk dat geld steken ze gewoon in hun eigen zak!! die 25 euro stond weer terug op mijn account. Ik had nog meer geld gewonnen dus nu heb ik de rest ook uit laten betalen. Even 2 weken wachten, want zo lang duurt het voordat ze alles verwerkt hebben, maar ik verwacht niet dat ik ooit nog een cent van die gasten zie.
Ze hebben mijn account nu wel geblokkeerd voor toernooien. Ik mag nog wel 2-spelers toernooien voor 50 cent, 1 euro of gratis spelen. Maar ik heb het er helemaal mee gehad.

Hahaha ik hoef tenminste nog niet voor de web-cam te spelen.

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Dit is toch niet te geloven!!!
Straks doen ze dat ook bij mij. Weg 512 euro :evil:
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van mijn bevindingen.

Het is gewoon niet te geloven dat zulke oplichting mogelijk is!!!

Bovendien dat gooien ze het in die freeroll-toernooien, maar als ze die verdiensten ook niet uitbetalen...

matahari76
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:33

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door matahari76 »

Ik had ook een account bij king.com en plotseling was ook mijn account 'geleegd'. Kon nog wel onder mijn account inloggen, maar al mijn punten/geld was weg!

Kom daar dus gewoon niet meer. oplichters zijn het!

titusvh
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 sep 2007 12:01

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door titusvh »

En die boeven hebben nu ook van menigeen een kopie identiteitsbewijs waarmee ze allerlei zaken op andermans naam kunnen uithalen. Immers die kopie kunnen zij als 'bewijs' gebruiken dat ze degene zijn voor wie ze zich voordoen...

joldelgra
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 feb 2007 16:14

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door joldelgra »

ik speel ook bij king.com. ik ben daar gaan spelen omdat het een onderdeel van zylom.nl is.
is het misschien een idee om via de hyves site van zylom hier over te gaan klagen.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Ik ben al 2 jaar een fervente spelletjesspeler op king.com (of Zylom). De eerste keer dat ik geld wilde opnemen, kreeg ik precies hetzelfde probleem. Ik zou vals spelen, account werd geblokkeerd en ik moest daarom (?) een kopie van mijn identiteitsbewijs opsturen. Omdat ik persoonlijk wel iemand kende die het geld wel degelijk uitbetaald had gekregen, heb ik ze een kopie van mijn identiteitsbewijs gestuurd. Het duurde wel lang en het kostte meerdere e-mails, maar toen werd mijn account weer geactiveerd. Meteen heb ik geld overgeschreven en dat is toen gelukt (via paypal). Inmiddels is het een hele tijd verder en speel ik nog steeds voor geld op deze website. Ik heb al een keer of 10 geld overgemaakt en het gaat goed. :)

Had het topic nog even nagelezen, en ik had inderdaad toen ook mailtjes naar de luitjes van Zylom zelf gestuurd. Misschien dat dat toen extra hielp...

thejojo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2009 23:10

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door thejojo »

Hallo allemaal,

ik speel zelf ook bij king.
En ik heb nog nooit problemen gehad.
Ik heb laatst zo'n 100 euro laten overmaken, en binnen 2 weken stond het op mijn pay pal rekening.
Met zylom heb ik wel problemen gehad. Ik heb een machtiging gegeven voor 6 maanden funpass, dit bedrag werd ook afgeschreven.
Na 6 weken werd mijn account geblokkeerd omdat de betaling niet ontvangen zou zijn.... :evil:

tham
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 mar 2006 14:49

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door tham »

Ik begrijp niet dat zoveel mensen er in trappen...zoveel geld en zo makkelijk verdiend...daar zit toch altijd een luchtje aan.
Niet echt handig trouwens om een kopie van je ID op te sturen. Identiteitsfraude is snel gepleegd en al helemaal omdat je BSN (BurgerServiceNummer) er tegenwoordig ook op staat. Wees wijs en geef via internet nooit teveel van je eigen identiteit prijs. Sterkte.

selma1955
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:56

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door selma1955 »

Ik snap niet dat mensen geld storten om een spelletje te spelen om daar dan weer geld voor te krijgen. Want je ziet.....9 van de 10 keer gaat het fout.
Er zijn toch genoeg spelletjes die je gratis voor de lol kan spelen?
Dat kost je dan ook niets.

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Zojuist heb ik voor de webcam gespeeld en ze zullen in de namiddag het besluit laten weten.

Zodra ik bericht van king.com heb zal ik het jullie laten weten :)

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Geloof het of niet, maar mijn account is weer vrijgegeven!
Ik kan alle spellen weer spelen en krijg als het goed is mijn geld z.s.m. uitbetaald.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Gelukkig kun je weer spelen! Hopelijk krijg je nou geen problemen meer.

Deusjefoo
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2009 14:17

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Deusjefoo »

Ik zou binnen 1 tot 2 dagen mijn geld krijgen, maar helaas nu na meer dan 2 dagen nog steeds niets gezien...

Echt goede uitbetalers zijn het niet...

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Spelletjessite King.com

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Als ik geld opneem bij King.com, duurt het meestal zo'n 5 werkdagen. Dan staat het op je Paypal-rekening. Dan duurt het nog eens 3-7 dagen voordat je het geld van Paypal op je bankrekening krijgt. Al met al hou ikzelf altijd rekening met 2 weken.

Gesloten