LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ryanair: naam op ticket?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
JerremyW
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2012 19:14

Re: Ryanair: naam op ticket?

Ongelezen bericht door JerremyW »

Ik heb een vraag.

Ik wil graag een vliegticket van Ryanair op een andere naam zetten, omdat iemand door omstandigheden niet meer mee kan.
Het duurde even voordat ik het juiste nummer van Ryanair had en ben daarom te laat om nog naar Ryanair te bellen.

Ik hoop dat iemand hier weet of je de tickets ook op een geheel ander persoon kan zetten.

Bij voorbaat dank.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Ryanair: naam op ticket?

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

http://www.ryanair.com/en/terms-and-con ... ableoffees


Name Change Fee - Per Passenger £110 €110 £160 €160


van de website van Ryanair overgenomen.

Volgens mij ben je goedkoper uit om een nieuw ticket te boeken bij Ryanair dan een naamswijziging.

Dushihelmond
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2013 20:32

Re: Ryanair: naam op ticket?

Ongelezen bericht door Dushihelmond »

Hallo,

Ik heb vandaag 2 tickets geboekt bij ryanair. Nou heb ik de aanhef van mijn vriend als Mw, inplaats van Dhr. Via de site kan je alleen de naam veranderen wat 110 euro kost, Maar de naam hoeft niet veranderd te worden alleen de aanhef, weet iemand of je dit anders kan veranderen of wat ik kan/moet doen?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ryanair: naam op ticket?

Ongelezen bericht door sjohie »

Dushihelmond schreef:Hallo,

Ik heb vandaag 2 tickets geboekt bij ryanair. Nou heb ik de aanhef van mijn vriend als Mw, inplaats van Dhr. Via de site kan je alleen de naam veranderen wat 110 euro kost, Maar de naam hoeft niet veranderd te worden alleen de aanhef, weet iemand of je dit anders kan veranderen of wat ik kan/moet doen?
Bellen met ryanair?

Gesloten