LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
sofie030185
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:45

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door sofie030185 »

Nou picolientje,

Je voelt je nog al aangevallen!
Ik dacht dat ik je kon en een amazone had van Harry?
Dus ik zit fout. Ik woon in eindhoven en ken het parelstrand erg goed!
Verder wil ik reageren dat je vaker in het NOP had moeten komen dan had je gezien dat er vooral geen verwaarloosde dieren zitten, maar ik voel dat het jou niet om het NOP gaat maar om de persoon Tonny van Meegen.

Jeannettevan
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 jan 2009 14:48

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Jeannettevan »

Hmmm lief dat er voor Oma Jenny een uitzondering gemaakt word,maar mijn zusje wacht al vanaf maandag op een mail.
Ook wij willen graag weten hoe het met Peewee is.... :(

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Beste Henri,
Geplaatst op 16 Jan 2009 14:26 door Henri42

Ik haak verder af bij deze topic, het is schrijven tegen een muur van 2 m1. dik op. (*-*)

Waarom dan toch nog:
Geplaatst op: 16 Jan 2009 14:48 Onderwerp:


Meijer,

webmaster verwijdert alle berichten die hem niet wel gevallig zijn , kul.

NOP heeft zich zelf omlaag gehaald, welk asiel heeft een vlieghal 5 ter beschikking als misleijdend element.

De telegraaf komt in het weekend op nieuwe onthullingen, lees en huiver Meijer.
Leuk nog meer laster door een B-krantje. Maar je zult zeker mijn waar gebeurt verhaal over de telegraaf niet gelezen hebben. Lees maar terug. Maar de clue van het verhaal is een reporter die zegt: "Ik kan in uw voordeel of in uw nadeel schrijven" Dus ik hoop dat als de telegraaf met nog meer 'onthullingen' komt en dit blijkt laster te zijn, dat ook zij aangeklaagd zullen worden!

esli 99
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:03

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door esli 99 »

waarom gaan de mensen die wat willen weten of hun afgestane papegaai niet even zelf een bezoekje brengen.

Ik kan best begrijpen dat de NOP het nu ineens druk heeft met alle afgestane papegaaien te traceren. En daarbij ook de zorg voor de dieren niet moeten vergeten.

ja sorry dat ik daar toch even iets over wil zeggen . neem aan dat ze er al langer zitten dan afgelopen maandag en nu is iedereen ineens bezorgd??

waarom was je niet eerder bezorgd , omdat je eerder gezien hebt dat alles goed gaat daar ? leg me dat nu eens uit.

ik probeer iedereen te begrijpen, maar als je zo begaan bent met een papegaai die je om welke reden ook hebt afgestaan aan NOP dan ga je toch zeker meer daar heen om hem of haar te zien.

of denk ik alleen zo.

Elly.L
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2009 16:52

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Elly.L »

DHR Meijer is op z,n !!!!! getrapt als partijdige persoon moet hij zich er buiten houden resp. v Meegen en Dorrelijers gaan controleren.(*-*)
Henry42, is het u opgevallen dat de heer Van Meegen iets erg "fouts" heeft gedaan door de papegaaienhandel en de papegaaienwereld te verruilen voor de dierentuinwereld? Het is de dood in de pot als er een heleboel mensen gaan verzinnen dat je dieren niet meer koopt of verkoopt maar gewoon ruilt (EAZA dierentuinen betalen geen geld meer voor hun dieren - daar zullen handelaren bepaald niet gelukkig mee zijn). En dat hij openlijk verkondigt dat papegaaien geen huisdieren zijn zal ook niet helpen.

Frank Meijer is terecht verontwaardigd over wat het op de TV te zien is geweest en voorzover ik begrijp probeert hij objectieve bewijzen te verzamelen, naast het onderzoek dat door de heer "Dorrelijers" uitgevoerd zal worden (alleen al de naam-twist geeft aan hoeveel respect Henry42 heeft voor andersdenkenden).

En voor degenen die denken David van Gennip (stichting AAP) te kunnen quoten: iemand die zo vecht voor een dierwaardig bestaan van dieren en bereid is om de barricades op te gaan zal nooit maar dan ook nooit kunnen accepteren dat "foute praktijken" bij een mede-VOND lid blijven bestaan. Op de website van Stichting AAP is in ieder geval niets terug te vinden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Henri42 »

RvanderV


De telegraaf doet het in de broek over jouw stukje ??? RvanderV hou je met zinvolle zaken bezig en realiseer je wat er allemaal mis met NOP olv v Megen webmaster Meijer Dorrelijers cs , ik volg alleen de onafhankelijke berichtgevingen (*_*)

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ Peter1111

Ik ben weer even op het forum en ik lees jou opmerking op pag.66.

Ik heb hier maar één reactie op........... Iedereen die hier een bericht achterlaat laat ook zijn IP adres achter, dit is vooral om mensen zo als jij via justitie te kunnen aanpakken, ik weet niet wie je bent, wat je bent of hoe je bent, maar dit is zielig, gemeen en onbeschoft en heeft helemaal niets met het onderwerp op dit forum te maken. Hierbij wil ik het wat jou betreft graag laten.

Dank je.

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Beste meneer Henri,

De telegraaf hoeft helemaal niet bang te worden van mijn stukje. Jij hebt het over onafhankelijke berichtgeving? Nou zoals ik de telegraaf ken zijn ze niet onafhankelijk.

Ik weet in iedergeval wel dat ik het graag van u hoor als het nieuwe stuk in de telegraaf verschijnt, want dan zal ik de fhj factcheckers er eens opzetten. Kijken hoeveel er dan nog van het stuk overblijft. Zeker omdat als ze uitgaan van het radar onderzoek.

De telegraaf is niets meer dan een sensatie krant, dat kun je ook zien aan de schreeuwerige opmaak die ze hanteren.

Maar blijft u maar naiv geloven in de oh zo onafhankelijk pers.

Elly.L
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2009 16:52

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Elly.L »

De telegraaf doet het in de broek over jouw stukje ??? RvanderV hou je met zinvolle zaken bezig en realiseer je wat er allemaal mis met NOP olv v Megen webmaster Meijer Dorrelijers cs , ik volg alleen de onafhankelijke berichtgevingen (*_*)
@ Henry42 Zou je niet eens je eigen advies kunnen volgen: hou je bezig met zinvolle zaken.
Laatst gewijzigd door Elly.L op 16 jan 2009 16:29, 4 keer totaal gewijzigd.

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Deze post is overbodig geworden.
Laatst gewijzigd door RvanderV op 16 jan 2009 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

Jeanettevan zie posting 15.39 uur 16 jan

Beste Jeanette

Je wil het uitgezocht hebben nu uw mail op het forum werkt dus niet
en als wij rechtstreeks mailen antwoordt je niet Naar wie verstuurde je nu je eerste mail dan komt er duidelijkheid.

frans en wel graag reactie

olga 1952
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:11

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door olga 1952 »

pfffffffffffffffff de telegraaf ????? dat rioolblad

Elly.L
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2009 16:52

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Elly.L »

Sorry, heb de tekst aangepast.

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Geen probleem :).

olga 1952
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:11

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door olga 1952 »

Gaat radar nu maandag gewoon verder ??
weer eenzijdige verslaggeving, iets van handelaren aan het woord laten ?? ik hoorde zoiets
frank ja dat klopt ik heb die foto van die 2 zielige ara's naar het nop gestuurd die hangt idd boven bij de inbeslagname's dit was voor mij het beste bewijs van al het plak en knipwerk van radar,eronder komen allemaal regeltjes van dat zogenaamde onderzoek ,die werkelijk overal vandaan kunnen komen,schunnig allemaal,wat radar doet
ik zal weer sponsor worden jullie hebben het heel hard nodig, en ik kom zeker even langs als ik in holland ben volgende week

rusaki
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2009 13:12

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door rusaki »

Opdoeken dat hele opvangcentrum, ik ben woest, ik hoop dat die mensen hetzelfde krijgen als dat die beestjes zijn overkomen.

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

a.lubbers


Geplaatst op 16 Jan 2009 14:33 door a.lubbers


--------------------------------------------------------------------------------

ik denk wat het telegraaf schrijft 10x erger is als wat radar heeft laten zien

ik vindt dan ook deze zin: ''radar ontmaskerde afgelopen maandag het papegaaienpark als een soort massagraf voor dieren''



Naar boven


Frans en Nanke Verbunt


Geplaatst op 16 Jan 2009 14:33 door Frans en Nanke Verbunt


--------------------------------------------------------------------------------

.lubbers


Geplaatst op 16 Jan 2009 13:50 door a.lubbers

Nee (vriend) telegraaf maakt een deukje wil je zien mail me maar even

gr Frans

We zijn alweer een aardig stukje verder maar van A. Lubbers nog steeds
geen reactie wilt U geen opheldering?

komt vervolg dat verzeker ik U Lubbers

RvanderV
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:44

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door RvanderV »

Geplaatst op: 16 Jan 2009 16:27 Door: rusaki


Opdoeken dat hele opvangcentrum, ik ben woest, ik hoop dat die mensen hetzelfde krijgen als dat die beestjes zijn overkomen.
U heeft duidelijk niet met een paar gezonde ogen naar de uitzending van radar gekeken. Want die hele uitzending slaat nergens op!

Maar als u mensen zoiets ergs toewenst als waar u vanuit gaat dat er met de papegaaien gebeurt is. Dan bent u geen knip voor uw neus waard!

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ Henri42

Ben dan onafhankelijk en wacht het onderzoek af.....

@ rusaki

Ga alsjeblieft weg, je weet absoluut niet wat je zegt en ook dit kan niet door de beugel. Ook dit bericht (incl IP) zal naar justitie gaan.

@ allemaal

Blijf alsjeblieft bij het onderwerp en bij de discussies.

bjornson
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2009 22:01

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door bjornson »

Dit alles kan niet totaal uit het niets zijn gekomen :twisted:
en als dit inderdaad klopt dan hoop ik dat die mensen gruwelijk gestraft worden :x

Gesloten