LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Hallo,

Ik heb net ontdekt dat een bedrag van €31,37 is afgeschreven door Telfort..:?:
"TELFORT TAV ACCOUNTS REC''..wat is dat..???
:x

Sprookjesboot
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 apr 2009 18:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Sprookjesboot »

"accounts recievable"

Dwz, het rekeningnummer waar de provider de abonnementsgelden etc op gestort wil hebben.

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Ja..maar wat is dat..heb bij hun alleen een abonnement van 6,95 en 2 dagen voordat ze dat bedrag af hadden geschreven van mijn bankrekening...hebben ze ook nog een bedrag van 9,65..dat is van mijn telefoonabonnement... :oops: meer heb ik niet bij hun..

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Faatje

Het is duidelijk dat u de geïncasseerde bedragen niet kunt verklaren. U geeft aan alleen een abonnement voor de mobiele telefoon bij ons te hebben, klopt dat? Heeft u al telefonisch contact gelegd met onze klantenservice voor een toelichting en heeft u zich al geregistreerd op Mijn Telfort? Mijn Telfort biedt de mogelijkheid om uw facturen gespecificeerd te bekijken. Wanneer u hierop reageert, kunt u voor de zekerheid uw klantnummer aan ons kenbaar maken.

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Ik heb idd alleen een abonnement voor de mobiele telefoon..1 voor mij en 1 voor mijn vrouw..Ik heb gebeld maar na 23 minuten heb ik maar opgehangen...heb ook geprobeerd via chat..na mijn vraag wilde niemand mij helpen..3 keer geprobeerd..vraag me af waarvoor dient die chat als er niemand antwoord kan geven..eerst zegt iemand ''kan ik u helpen?''..daarna foetsie..:(..
Wat zou het kunnen zijn volgens u....?Met mijn nummer kan ik ook niet inloggen..want dan krijg ik dit te lezen..DIT NUMMER IS GEEN TELFORT NUMMER... :roll: :x

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

De chat is een verkoopkanaal, hier kunnen geen service vragen worden beantwoord.
Omdat u het 06 nummer hier niet kan plaatsen raad ik u aan een e-mail te sturen naar de helpdesk of telefonisch contact met hen op te nemen.
Of u kunt uw klantnummer hier plaatsen zodat wij ernaar kunnen kijken.

Joris

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Ik heb Telfort een mailtje gestuurd ik wacht af...
Bedankt alvast en als ik geen antwoord krijg..kom ik hier u lastig vallen.. :oops:

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Ik kreeg 2 mailtjes terug..wat ik nu niet snap is dat ik dit nummer al meer dan een jaar heb en ik heb het vermoeden dat telfort mij in de maling zit te nemen..met die hoge bedragen elke keer en als ik wilde inloggen om mijn fractuur te bekijken lukt het niet...geloof er niks van..want zoveel bel ik niet..:shock:
================================================

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Dit is uw nieuwste factuur van het nummer 06....... Volgens de factuur heeft u 100 minuten buiten de bundel gebeld, wat u op een extra bedrag van 21,18 ex btw kwam te staan.
.....................................................................2e mailtje

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Uw nummer staat helaas niet goed in ons systeem waardoor u die melding krijgt. Wij hebben de situatie doorgezet naar de desbetreffende afdeling. WIj zullen ervoor zorgen dat dit binnen 3 werkdagen wordt aangepast. Na die 3 werkdagen kunt u zich aanmelden voor mijn telfort. Onze excuses voor het ongemak.. :roll:
...................................................................................................

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zou u het vervolg van afhandeling door Telfort van deze klacht hier willen melden?
Ik ben benieuwd of Telfort er nu wel in slaagt het probleem op te lossen.

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Zal ik het zeker doen en ik ben ook benieuwd naar hun antwoorden...enne ik geef het zeker ook niet op.. :x

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Telfort

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ik ben ook een smsser en heb het zelfde probleem met telfort. ze stelen je bel/sms tegoed en ze doen hun uiterste best om jou als klant te laten denken dat jij teveel belt,terwijl je als klant heus wel weet dat je niet veel belt,omdat ik het allemaal zelf bijhoud...want je kan het niet via telnr of het net bijhouden:x . ik heb echt spijt dat ik bij telfort ben :evil:

Menno1
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2009 16:06

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Menno1 »

Al iets bekend over de status van de afhandeling van je klacht door Telfort?

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Nou ik heb een fractuur binnen gekregen en schrok wel..want al bel je naar iemand en je praat niet ..rekenen ze 1 min..af..
Dus je belt 5 keer naar iemand en diegene neemt niet op..gaat er 5min eraf van je belbundel.. :roll: :roll: Vreemd hoor..

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u wel verbinding gehad met b.v. de voicemail van degene die u belde of rekent Telfort al 1 minuut per poging om iemand te bellen?

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Nou..als ik het goed heb..rekenen ze altijd 1 minuut zodra de tel. overgaat..wat ik oo belachelijk vind is bijvoorbeeld...in 1minuuut heb ik 3 keer naar iemand gebeld..geen voicemail..3 minuten af...en met voicmail rekenen ze 1min. en 23sec.. :roll:

Mika247
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2009 13:40

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Mika247 »

Ik heb dus precies hetzelfde, bedragen worden afgeschreven met kenmerk ´´accounts rec´´. Heb geen idee waar dit vandaan komt.
Niemand bij Telfort kan me ook maar iets vertellen.

Heb jij inmiddels al een reactie hier op?

anniebosma
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 jun 2009 13:33

Re: Telfort

Ongelezen bericht door anniebosma »

Ik kreeg ineens 6 euro nog iets terug van telfort :D
Weet niet waarom, maar ga het ook niet vragen. GA vanaf wel vaker de nota bekijken, is soms erg hoog.

Faatje2009
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 nov 2008 18:23

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Faatje2009 »

Mika247..
Ik ook dus niet..weet echt niet wat dat is en ze kunnen mij ook niet uitleggen wat dat betekent.. :roll:
Ik heb mijn bank gebeld en die heeft mijn geld terug laten storneren.. :shock:
Kreeg thuis een hele lijsten waar ik gebeld had..echt niet normaal..ze rekenen dus ook als je iemand belt en niet opneemt..1min..eraf..(geen voicemail)..met voicemail..1.32sec..bijvoorbeeld.. :shock:

Parsifal
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2009 11:03

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Parsifal »

2 juni 2009 heb ik op mijn eigen verzoek een gewijzigd mobiel telefoonnummer van Telfort ontvangen, welke na enkele uren werd afgesloten met de mededeling op het displaymijn telefoon: "geweigerd door netwerk"

Via de Telfort site een mail gestuurd over deze klacht. Het 'oplossende' antwoord kwam van Telfort op 6 juni 2009 per e-mail binnen: "bel 0900 9596"...

In de dagen daarna herhaaldelijk dit servicenummer gebeld waarbij mij steeds vriendelijk werd verteld dat het onmiddellijk zou worden opgelost: er werd mij verzekerd dat er dan door de helpdesk een mail naar de technische dienst gestuurd.

Vandaag (inmiddels 16 juni 2009) heb ik de klacht nogmaals doorgegeven via het 0900 9596 nummer en na enig aandringen dat ik de telefoonverbinding vandaag nog hersteld wilde en aangaf dat mails sturen naar de technische dienst niets opleveren werd hooghartig de telefoonverbinding door de telefoniste van de zg HELPdesk zonder groet domweg verbroken.

Hoe krijg ik mijn Telfort-mobliele-telefoonverbinding weer fuctionerend?????
Laatst gewijzigd door Parsifal op 16 jun 2009 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u weet wie u deze klantenservice verleend heeft, kunt u een klacht over dit gedrag indienen. Niet dat het helpt want ik heb ook nooit een reactie ontvangen na indienen van een klacht over het gedrag van een telefoniste werkzaam aldaar.

Probeert u eens iets nieuws van Telfort:

http://klantenservice.internet.telfort. ... -hulp.aspx

Misschien is daar de instelling naar de klant iets klantvriendelijker.

Vergeet niet over de periode dat u geen gebruik kunt maken van uw telefoon uw abonnements geld terug te vragen vermeerderd met de kosten van telefonie naar de helpdesk.

Sterkte! Wilt u hier laten weten of het Telfort lukt uw klacht op te lossen?

Gesloten