LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door brieziet »

Hallo, heeft iemand al eens van deze service gebruik gemaakt? Je kunt je auto bij de vertrekhal overdragen aan central parking, zij parkeren hem dan voor je, en bij terugkomst staat je auto bij de aankomst hal weer voor je klaar.

Het lijkt mij wel wat, ben benieuwd naar ervaringen.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 feb 2016 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door sprookje »

Nee nog nooit van gehoord maar lijkt mij wel intersant.Kun je even de site vertellen waar ze te vinden zijn.thkx

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door brieziet »

www.centralparking.nl

niemand met ervaringen?

Silvia_Rood
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2009 09:54

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Silvia_Rood »

Het lijkt mij ook ideaal, maar ben ook op zoek naar iemand die er al ervaring mee heeft.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door brieziet »

Nou wij gaan het toch maar niet doen. Ik heb een lease-auto, stel dat er wat gebeurt als zij hem naar de parkeerplaats rijden. Ze zeggen wel verzekerd te zijn, maar ja, ik mag in mijn lease-auto volgens de voorwaarden alleen zelf rijden en mijn partner. Heb geen zin in allerlei gedoe.
Dus zet nu man en kind wel af bij de vertrekhal en rijd zelf naar P3 en met t bussie terug.
Laatst gewijzigd door brieziet op 19 jul 2009 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.

pekideJoris
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2009 17:05

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door pekideJoris »

Heb nu twee maal geparkeerd bij Central parking. Het ging alle twee de keren goed. Heb weer reservering voor augustus. Nog iemand met ervaringen met centralparking??

stefan0084
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2009 07:14

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door stefan0084 »

Hallo,

De negatieve berichtgeving laat mij toch enorm twijfelen...

Schiphol Valet Parking heeft op het moment een zomeractie waarbij je voor 13 euro per dag je auto bij Schiphol Valet Parking kwijt kunt (als je de auto minimaal 5 dagen parkeert).

Dit komt neer op 6 euro meer (bij 5 dagen parkeren) en het lijkt mij dan ook de moeite waard om je auto gewoon bij Schiphol Valet Parking te parkeren dan bij centralparking...

Hoe dan ook, dat is in ieder geval wat ik ga doen voor mijn volgende vlucht...

Grt,
Stefan

stofzuigertje

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 Door sommige medewerkers word er gerookt in uw auto....

2 Soms komen ze te laat Uw auto brengen.

3 Kost extra geld en de trein is goedkoper en je heb ook geen problemen.
en je kunt zelf een station zoeken waar je gratis en veilig kunt parkeren.

Ik hoef dus dit niet, en ik vertrouw geen onbekende die willen verdienen aan mijn parkeerplaats en pubers inhuren die soms wel erg vlot over het terrein daar rijden.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door sprookje »

Stofzuigertje,als jij dat niet hoeft hoe kon je dan bij die negetieve reclame voor dit bedrijf.
Of is het van horen zeggen en uit de duim zuigen.
Ik ken hen niet en kan bijgevolg geen goede of slechte reclame voor hen maken.

NigelHutson
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 21:07

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door NigelHutson »

Kan die stofzuiger bewijzen dat in jijn auto door medewerkers gerookt is??? hmmmm... dacht ik niet. Volstrekt ongeloofwaardig dus. Lijkt mij iemand die liever overal met de 'bussie' gaat vanwege de kosten.

Wat de opmerking van brieziet betreft qua lease-auto's betreft, is het ook onzin. Ik heb vaker gebruik gemaakt van valet diensten, en dat vervolgens gesprek met MultiLease. Geen probleem, wordt gezegd, mits jij in bezit bent van een afgifte bewijs (zoals jij van Central Parking krijgt). Weer nonsens.

Ten laatste.. de opmerking over het feit dat er 17 km gereden zijn.... O mijn god!! Een beetje onderzoek had aangeduid dat de parkeerplaats AAlsmeerderbrug / Schiphol-Rijk zit. Afstand tussen Lunchthaven Schiphol en dit adres (volgens Michelin)... 7km.

Drie keer onzin weggezweept. Ik heb al bij Central Parking voor april geboekt.

ruzica
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:08

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door ruzica »

Hele goede ervaring
Laatst gewijzigd door ruzica op 19 apr 2010 16:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Central Parking
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2010 11:21

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Central Parking »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Central Parking op 30 mar 2010 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

ruzica
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 feb 2010 15:08

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door ruzica »

:D
Laatst gewijzigd door ruzica op 19 apr 2010 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door brieziet »

vage voorwaarden idd

"Indien de reiziger aantoont dat zij schade heeft geleden door een fout die bij zorgvuldig handelen zou zijn vermeden e/of als gevolg van een toerekenbaar tekort schieten van Central Parking, dan is Central Parking voor die scahde aansprakelijk voor zover haar verzekering de schade vergoedt, tenzij er sprake is van opzet en/of grove schuld."

ik ben geen jurist maar als je aansprakelijk bent ... ben je volgens mij aansprakelijk. Als je geluk hebt heb je een verzekering die dat voor je dekt, zo niet... dan moet je zelf dokken. Hier lijkt het alsof ze alleen aansprakelijk zijn wanneer de verzekering het vergoed....

En verder interpreteer ik het zo... rijdt de chauffeur 'per ongeluk' tegen een paaltje zijn ze aansprakelijk (dit had immers door zorgvuldig handelen voorkomen kunnen worden)... maar als die chauffeur het met opzet doet, tja... dan zijn ze opeens weer niet aansprakelijk.

Met deze voorwaarden kunnen ze zich volgens mij er altijd uit kletsen.

H.W.A. Denssens
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2010 19:39

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door H.W.A. Denssens »

Zelf heb ik erg goede ervaringen met Central Parking Schiphol, ik heb daar reeds 11 x een parkeerplek gereserveerd. Er zijn natuurlijk altijd genoeg alternatieven, maar het is wel een erg vervelende gebeurtenis.

Marc de Wit
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 mar 2010 10:50
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Marc de Wit »

Helaas moet ik u toch weer melden dat een client zich heeft gemeld met een aanzienlijke schade veroorzaakt door Central Parking.
Central Parking heeft de motor van de auto van client onbeheerd 1,5 uur stationair laten draaien voorafgaand aan het ophalen van client van Schiphol. Hierdoor is de motor overhit geraakt en als gevolg hiervan is er ruim 2000 euro schade ontstaan(lekke koppakking/electrisch systeemfailure). Central Parking laat client al sinds januari 2010 met deze schadepost zitten en is niet bereid te reageren.
Volgens art. 6a van de Algemene Voorwaarden van Central Parking moet Central Parking zich onthouden van eigen initiatief tbv het starten van een voertuig mocht het voertuig niet starten. Nadat het voertuig van client niet startte heeft Central Parking het voertuig alvast gestart via startkabels en vervolgens 1,5 uur onbheerd stationair laten draaien waardoor de schade aan het voertuig is ontstaan.

Marc de Wit
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 mar 2010 10:50
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Marc de Wit »

simon145 schreef:Niet verstandig te parkeren bij central parking!!!!
Heb gebruik gemaakt van de service van central parking en het leek al erg slecht toen ik de auto in ging leveren er was maar één medewerker die meerdere auto's op kwam halen.
Dit vond ik vreemd want de chaufeur zo stond in het contract neemt de auto in ontvangst dit bleek niet zo te zijn dus je weet niet wie er in je auto rijd.
Bij beval van schade weet dus niemand wie dit gedaan heeft.
Ook was er bij inleveren door de medewerker aan mij verteld dat het normaal is fooi te geven "veel mensen geven fooi en ik mag geen wisselgeld teruggeven van mijn baas dus u kunt het restant ook als fooi geven"ik antwoorde er is nog niets aan mij geleverd dus dan ga ik ook geen fooi geven!!
Ben met een slecht gevoel op vakantie gegaan en bij terugkomst was er geen auto en mijn medereizigers die de auto daar ook hadden ingeleverd hadden hem snel terug (15 minuten)
Maar mijn auto kwam maar niet na een uur gebeld waar deze bleef er werd excuses gemaakt de oorzaak was dat ze de auto aan het wassen waren.
Ik was daar niet blij mee heb met twee huilende kinderen in de zon staan wachten met een partij koffers omdat een paar **** mijn auto aan het wassen zijn.
Na 70 minuten mijn auto teruggekregen en met mijn formulier in de aanslag
wilde ik de medewerker vragen de spullen in te vullen zodat we om de auto heen konden lopen om de handtekening te zetten .
Hier wilde meneer niet aan meewerken.
Kinderen vervolgens in de auto gezet en weg waren de medewerkers later om de auto heen gelopen er bleek voor en achter schade aan de auto en daar is niets meer aan te doen.
Eerst doen ze net of ze het vervelend vinden en het op gaan lossen, en dan gaan ze al je brieven en mails negeren en kan je fluiten naar een oplossing.
Ga nooit in zee met deze mensen !!!!!
Beste Simon,

Ik heb je een PM gestuurd!

MVRGR, Marc de Wit

CP_Ervaring
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2010 11:57

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door CP_Ervaring »

Gisteren teruggekomen van vakantie. Wij waren om 1:20 geland. Ik heb gelijk om 1:30 gebeld. Wij kregen pas om 3:20 uur onze auto. Wij hebben midden in de nacht buiten in de kou bijna 2 uur moeten wachten voordat wij eindelijk onze auto kregen. En wij waren niet de enige er stonden meerdere mensen op hun auto te wachten. De gemoederen lliepen hierhoog op. Dit was de eerste en meteen de aller laatste keer dat wij van hun service (welke service?) gebruik hebben gemaakt.

:evil:

Parkeerservice
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2010 00:38

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Parkeerservice »

Beste Forum lezers,

Allereerst onze oprechte excuses voor de overlast. We zijn gestart met valet-parking omdat we dit zelf ooit als een gemis op Schiphol ervaarden. Inmiddels hebben we een service opgebouwd met tienduizenden klanten die regelmatig gebruik maken van onze service. Iedereen rent en rijdt de benen uit het lijf, maar net als bij ieder bedrijf waar mensen werken, gaat het weleens mis waardoor u langer dan gepland op uw auto moet wachten. :(

Dat is heel vervelend en we kijken ook naar een goede compensatie regeling om iedereen als klant tevreden te houden. Wij doen elke dag ons best om een goed product en een perfecte service te leveren aan onze klanten. Voor Central Parking en al haar medewerkers is kwaliteit en klanttevredenheid een zeer belangrijk streven.

Immers, bent u tevreden, vertel het aan anderen. bent u ontevreden, vertel het ons! Wij nemen dan contact met u op en komen tot een oplossing. Uw ervaring helpt ons juist om de service verder verbeteren! Wij verzoeken u hiervoor het volgende email adres te gebruiken:[email protected]

Met vriendelijke groet,

namens de directie en alle medewerkers,

P. Butler
Central Parking

Parkeerservice
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2010 00:38

Re: Ervaringen met Central Parking Schiphol (valet parking)?

Ongelezen bericht door Parkeerservice »

Beste mensen,

Ik bedacht nog dat dit forum uiteraard snel een verkeerd beeld kan weergeven want 2 slechte ervaringen komen hard aan, zeker voor ons. Daarom wil ik toch dit nog met u delen; een greep uit de vele reacties die wij hebben ontvangen op ons e-mail adres.

Ik wil nogmaals benadrukken dat als u een slechte ervaring heeft, meldt het via [email protected]
en wij lossen het na tevredenheid op. Gegarandeerd! Want we houden van ons werk.

Mert hartelijke groet

P. Butler



Van www.centralparking.nl


Beste CentralParking medewerkers,

Bedankt voor jullie hulp afgelopen weekend. Door alle vertragingen was ik een beetje gestrest. Ik wil vooral de jongenman bedanken die mijn auto terugbracht, en me ook nog midden in de nacht met mijn koffers hielp! Wanneer ik weer ga vliegen, parkeer ik zeker weer bij jullie.

Mw Zuiderwijk uit Delft


L.S.

Eerlijk is eerlijk; ik had mijn bedenkingen vooraf, maar nu ik jullie service heb ervaren kan ik met zekerheid zeggen dat ik in het vervolg altijd gebruik zal maken van de valet-parking service van Central Parking.

m.v.g. J. Schluter, Heemskerk


Beste Central Parking,

Ik parkeer op Schiphol altijd op lang parkeren. Nu heb ik eens op aanraden van mijn collega geprobeerd te parkeren bij Central Parking. Super, vooral jullie service dat je de auto ook weer voorrijdt wanneer ik terug kom. Ik heb jullie vermeld op ons intranet!

Groetjes Saskia uit Alkmaar


Nooit eerder geprobeerd. Was altijd wat angstig om mijn auto af te geven. Heb het nu geprobeerd bij Centralparking.nl. Service en prijs zijn goed. Gemak dient de mens. Aanrader!

Groet, Van Ek


Nooit meer naar lang parkeren op Schiphol! De valet parking mogelijkheid bij CentralParking is top! Ik had gekozen voor de wasbeurt, en mijn auto werd gewassen voorgereden! De prijzen zijn ook fair. Volgende vakantie doen we het weer.

Familie Kreeft uit Assen


Geachte heer / mevrouw,

Mijn dank voor uw uitstekende service. Ik had Central Parking betaald voor het laten wassen van mijn auto, maar bij terugkomst bleek dit niet gebeurd te zijn. Na een telefoontje heb ik keurig het betaalde bedrag hiervoor terugontvangen. Keurig opgelost. Chapeau!

F. Steensel van der Aa


Eindelijk echte service op Schiphol. Parkeren bij Centralparking.nl. Ik kan iedereen aanraden dit te doen. Valetparking is er nu voor iedereen.

Marvin.


Beste meneer/mevrouw,

Langs deze weg wil ik uw medewerker Rody van Central Parking bedanken voor zijn attente actie. Hij kwam er achter dat mijn telefoon nog in de auto lag, en is achter mij aangerend de vertrekhal in om me mijn telefoon te overhandigen! Service met een hoofdletter S.

Mevrouw Waardenburg, Vlaardingen


Valet parking op Schiphol is normaliter duur, maar Centralparking.nl hanteert keurige prijzen. Ook uw afhandeling van het teveel betaalde bedrag toen ik en week eerder terugkwam werd keurig geregeld.

De Bruijn, Capelle a/d IJssel


Na twee keer vliegen waarbij ik steeds toch maar niet heb geboekt bij Central Parking op Schiphol heb ik het toch maar geprobeerd. Erg chique om gewoon voor de vertrekhal uit te stappen, en bij aankomst weer je auto voor de aankomsthal terug te krijgen. Tot de volgende keer!

Inge Roos uit Amsterdam

Gesloten