LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
scope
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2010 15:01

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door scope »

Wij hebben ook een hotelbon gekocht via vakantieveiling.
2 weken later gebeld, wilden eerst naar Egmond deze was vol, de Mevr die ik aan de lijn had, keek of er ergens anders iets vrij was en gaf het advies, om naar Callantsoog te gaan. Ook aan de kust en een veel beter hotel.
Inderdaad wij hebben daar genoten van de leuke omgeving en goed hotel alleen de kamer was gehorig.

Pietje

janna2
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2010 20:53

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door janna2 »

oooh, help. ik was zo blij met de 2 "gewonnen" Fletcher vouchers via vakantieveilingen. Ik ben al een maand aan het bellen, volgens de spelregels 12 dagen voor aankomst, lukt niet! Er lijkt bij het betreffende hotel helemaal geen kamer beschikbaar te komen om met een actie als vakantieveilingen te boeken. Er is beschikbaarheid genoeg in hotel, maar mag alleen niet met de voucher. Heel erg balen, temeer daar ik juist hele goede ervaring achter de rug had met ibis en nh hotels. Geen probleem te boeken via de vouchers van vakantieveilingen. Netjes gemaild met vakantieveilingen en gemopperd. Zij verwijzen door naar [email protected]. Op mijn mail wordt echter niet gereageerd. Heel vervelend, kwam via google op de site van Radar en las hier heel herkenbare verhalen.
Weggegooid geld blijkbaar, mooie vouchers, geen kamers. :(

helvoirt
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2010 14:55

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door helvoirt »

Beste medevakantiegangers

Vorig jaar heb ik 4 vakantiebonnen aangeschaft via vakantieveilingen.nl
De kosten hiervan waren ongeveer 250 euro.
De laatste 3 maanden heb ik elke week geprobeerd om in Limburg (wat ook op de bon staat) of aan de kust een hotel te krijgen.
Dit is echter elke week niet mogelijk, ook al bel ik maandag op om 9.00 voor een vrijdag op zaterdag of zaterdag op zondag.
Mijn bonnen lopen af op 2 augustus 2010. Ik wens graag een verlenging van de bonnen met 1 jaar of restitutie van mijn aankoopbedrag wegens het van fletchers kant niet kunnen nakomen van de afspraken.

Ik heb dit voorstel ook reeds voorgelegd aan fletchers medewerkster "Djonie" van de reserveringsafdeling maar die geeft op een nonchalante manier aan dat ik beter een mailtje kan sturen, want zij kan er ook niets aan doen, "ze hoort dit wel vaker".

Ik vind het geen reclame van een hotelketen om zo met reeds betaalde gasten om te gaan. Ik hoop dat Fletcher op mijn brief reageert anders moet ik echt eens gaan kijken of er stappen te ondernemen zijn.

Ik hoop dat het jullie wel lukt,

Succes,

Juul

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Janneke52 »

en dan krijg je van Fletcher een mail waarin de verkoop via het Kruidvat aangekondigd wordt.
Maar als "vaste gast" kan ik me vast inschrijven voor de "voorverkoop".
Nou ik denk dat ik dit dan maar niet doe, na dit gelezen te hebben :lol:

Abisboos
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:22

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Abisboos »

Fletcher is pure oplichting ik heb 2 voucher a 60 euro en 8 euro extra moeten betalen aan boekingkosten aan vakantieveiligen. En mijn verhaal is zoals de meeste hier.Laten we de oplichters praktijken van Hotel keten Fletcher aanpakken en stoppen met mensen verder te bestelen, gaan we er voor om ze juridisch aan te pakken?
Ook vakantieveilingen gaat niet vrijuit ze gaan nog steeds in zee met Flecher.
Hoe verder?

monie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2010 11:01

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door monie »

Onlangs zijn wij na veel gezeur toch naar het Fletcher Hotel van onze keuze gegaan. Alles was verder goed overigens... Hier vernomen we echter dat Fletcher Hotel Group het geld pas krijgt van Vakantieveilingen als de gasten daadwerkelijk hun voucher hebben ingeleverd in het hotel. Zolang men geen gebruik maakt van de voucher heeft Vakantieveilingen dus de beschikking over het geld. Zo verdient deze site haar centjes. Nu begrijp ik ook waarom vakantieveilingen met Fletcher in zee blijft gaan. Zij verdienen goed aan deze handel! Punt blijft dat het allemaal verschrikkelijk moeilijk gaat. Ik schaf in ieder geval niets meer aan via vakantieveilingen!!!

tduivest
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2010 12:49

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door tduivest »

Wat een oplichters daar bij Fletcher hotels.
Ik ben nu 3 weken aan het bellen voor een 3 hotelkamers aan de kust.
Ik heb 6 bonnen en mag 12 dagen van te voren bestellen.
Bonnen van Middelburg etc.
Als ik om 09.00 uur s'morgens opbel krijg ik een bandje met 14 wachtende voor je.
Als ik dan na 30 minuten aan de beurt ben a 40 cent per minuUt dan hebben ze geen een hotelkamer van de tientallennhotels aan de kust vrij.
Als ik dan de hotels op internet zoek dan kan ik overal boeken.
Als ik een hotel in Middenburg opbel dan kan ik voor over 12 dagen gewoon 3 kamers bestellen voor die datum.
als ik dan zeg dat ik via de vakantieveiling de bonnen heb dan moet ik weer dat 0900 belle a 40 cent.
en weer 20 minuten aan de lijn.
Ze lichten de boel op een verschikkelijke manier op een schande.
Ik hoop dat radar daar echt iets aan doet.
Ik ben heel flexibel het mag elk hotel zijn aan de kust, maar ze hebben helemaal geen kamer vrij voor vakantieveilingenbonnen, ja in het binnenland.
Maar wel adverteren met de hotels aande kust

Ben er verschikkelijk boos om dat zo'n maatschappij de boel belazerd,

bobh
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2010 17:10

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door bobh »

ook ik heb zo een bon via vakantieveiling dus om iets te boeken ben je straks meer kwijt aan telefoonkosten als dat de bon wward is :oops: beetje kansloos verhaal dat fletcher gebeuren

MM.de.BB
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2010 22:02

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door MM.de.BB »

Hallo,

Ook wij zitten met een bon, gekocht via VakantieVeilingen.nl voor een verblijf in een Fletcherhotel ( 4 sterren). Tot nu toe niet gelukt een kamer te boeken.
Onze bon verloopt 22 augustus a.s., dus heb Fletcher hotels en VakantieVeilingen.nl gemaild met de vraag of mijn geld wordt teruggestort nu blijkt dat ik door Fletcher hotels niet in de gelegenheid wordt gesteld om voor het verlopen van de bon een hotel te kunnen boeken. Nog geen antwoord.

Het is pure oplichterij om hotelkamers te veilen terwijl deze niet beschikbaar zijn voor de bieders. :evil:

Inmiddels staan hier zoveel klachten, zijn deze niet te bundelen om deze oplichtingspraktijken te stoppen?

gr. Marian

Djellyfish
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2010 13:04

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Djellyfish »

Hallo

Ook ik heb een bon voor een drie sterren fletchter hotel.

doordat ik pas 5 dagen van te voren mag reserveren heb ik al veel geld vergooid aan het 0900 nummer, maar nog nooit was er iets vrij.

mijn bod loopt in november 2011 af en ik heb geen tijd en zin om iedere maandag, en vrijdag te bellen of ik alstublieft de bon mag inwisselen.

Het is toch belachelijk dat vakantieveilingen en flechter hotels samen je geld afhandig maken door niet beschikbaar te zijn voor de inwisseling van de bonnen en ook nog hoge belkosten in rekening te brengen.

Ik voel me boos en opgelicht.
toen ik de bon had gekocht kende ik deze voorwaarden nog niet en dan had ik zeker niet geboden op de bon.

Ik wil mijn geld terug!

MM.de.BB
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2010 22:02

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door MM.de.BB »

Vervolg van vorige bericht......
Heb nogmaals een mail gestuurd naar Fletcher hotels met daarin de link naar deze site zodat ze kunnen lezen hoeveel mensen zich opgelicht voelen.
Tot mijn verbazing ontving ik vanmorgen een lijst met hotels die allemaal nog te boeken zouden zijn de komende 5 dagen.
De email met lijst van om 10.15 verzonden en ik opende deze om 11.30 uur.

Dus snel gebeld met het in de mail genoemde telefoonnummer ipv het dure 0900, maar je raadt het vast, alles was bezet en het hotel in Drenthe wat onze voorkeur had, daar was nog 1 kamer vrij en daarvoor moest 42,50 euro extra worden betaald. Ik zei dat ik net een mailtje had ontvangen, maar de telefoniste bleef netjes verkondigen dat dat wel zo kon zijn maar dat het nu eenmaal snel met de kamers ging. Dus werkelijk ongelooflijk!!!!!

:idea: TIP: :idea:
VOOR RESERVERINGEN BEL 034-750430
IPV HET DURE 0900 TELNR


Gr. Marian de Boer

vanginkel1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2010 19:12

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door vanginkel1 »

Had ik deze site maar eerder gelezen, voor ik de voucher van Fletcher bestelde. Er is dus nauwelijks te boeken. En door de reserveringlijn mevrouw wordt je ronduit onbeschoft te woord gestaan; had ik de reserveringsvoorwaarden maar moeten lezen. Voor ons nooit meer Fletcher.

Remi86
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 14:37

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Remi86 »

Vannochtend op een voucher geboden, volgens de bied technieken die sommigen hier omschrijven in de laatste seconden ons definitieve bod gedaan. Zo waren we voor 41 euro eigenaar van een voucher.

Daarna het dure 0900 nummer gebeld. Tijdens de 15 min wachten kwam ik op dit forum terecht en begon de twijfel toe te slaan of wij wel of niet de juiste keuze hadden gemaakt.

Echter, op het dure 0900 nummer na is tot nu toe alles naar wens gegaan. Na ongeveer 15 minuten iemand aan de lijn gekregen die ons vriendelijk hielp en binnen 3 min hadden we een kamer geboekt in ons hotel naar keuze, misschien een juiste dosis geluk.

Zo is er dus toch nog een positieve ervaring, we zijn het eens met de meeste mensen die zich op dit forum belazerd voelen. Maar op zich is dit een goede constructie, alleen de beschikbaarheid laat sterk te wensen over. En het dure 0900 nummer....sjah.

AdriG
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2010 09:18

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door AdriG »

Zelf heb ik inmiddels een soortgelijke ervaring. De vraag is echter: wat doen we er aan? Is dit soort oplichterij niet juridisch aan te pakken? Het liefst zou ik deze ****** publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Wie heeft een idee??

AdriG
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2010 09:18

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door AdriG »

Ik stel voor om massaal vakantieveilingen.nl aan te schrijven met het verzoek om Fletcher voortaan van hun site te weren. Want laten we eerlijk zijn, hun goede naam wordt ook telkens in verband gebracht met dit soort geboefte!

colly53
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mei 2010 16:20

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door colly53 »

MM.de.BB schreef:Vervolg van vorige bericht......
Heb nogmaals een mail gestuurd naar Fletcher hotels met daarin de link naar deze site zodat ze kunnen lezen hoeveel mensen zich opgelicht voelen.
Tot mijn verbazing ontving ik vanmorgen een lijst met hotels die allemaal nog te boeken zouden zijn de komende 5 dagen.
De email met lijst van om 10.15 verzonden en ik opende deze om 11.30 uur.

Dus snel gebeld met het in de mail genoemde telefoonnummer ipv het dure 0900, maar je raadt het vast, alles was bezet en het hotel in Drenthe wat onze voorkeur had, daar was nog 1 kamer vrij en daarvoor moest 42,50 euro extra worden betaald. Ik zei dat ik net een mailtje had ontvangen, maar de telefoniste bleef netjes verkondigen dat dat wel zo kon zijn maar dat het nu eenmaal snel met de kamers ging. Dus werkelijk ongelooflijk!!!!!

:idea: TIP: :idea:
VOOR RESERVERINGEN BEL 034-750430
IPV HET DURE 0900 TELNR


Gr. Marian de Boer

Je kan de tip dan wel met koeienletters neerzetten maar controleer dan wel het nummer wat je plaatst want dan klopt niet :evil:

Het juiste nummer is 0347 750475

Lieze74
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 aug 2010 14:07

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Lieze74 »

Hoi,
Gisteren via VV een waardebon voor Ameland gekregen, vandaag contact opgenomen met het hotel, doorverwezen naar Fletcher reserveringen.. En helaas de bon is niet geldig (volgens Fletcher)!?! Ze boden geen 3-daagse arrangementen aan. Dus contact opgenomen met VV en Emesa, zij zullen er voor zorgen dat het hotel op Ameland contact met me opneemt over de verdere gang van zaken. Nou hoop dan ook dat dit gebeurd, dus ik wacht nog even af. Maar als ik alle berichten lees, ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten :(

Lieze74
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 aug 2010 14:07

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Lieze74 »

Het is helemaal goed gekomen, dankzij het hotel zelf! Voor ons geen veilingen meer waar de Fletcher Hotel Group bij betrokken is.

Liny Hoiting
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:58

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Liny Hoiting »

Twee bonnen gekregen van Fam, die door tijdsgebrek er zelf geen gebruik meer van kunnen maken. Twee nachten voor twee personen. Bij het intypen van Fletcher Hotels, zag ik deze side. Gelijk even de adviezen genoteerd. Gebeld met nr 0347-750457 i.p.v. het 0900 nummer. Gevraagd of ze nog kamers vrij hadden voor a.s zondag en maandag in een Hotel aan of vlakbij de kust. We wilden naar Ameland, maar helaas VOL. Op de side waren er natuurlijk nog wel kamers vrij, maar na het lezen van dit forum heb ik mijn verwachtingen bijgesteld. Er waren eelders nog wel kamers beschikbaar. Dus wij gaan naar Wijk aan zee. De reserveringsbevestiging is binnen. Maar misschien lopen we bij de receptie nog tegen problemen aan. :wink: Ging vrij vlot, maar dit is voor mij persoonlijk niet de manier om vakanties te boeken. Teveel regels en kleine lettertjes die je niet hebt kunnen lezen. Totaal niet transparant. Uiteindelijk loop ook nog de kans, geen gebruik meer te kunnen maken van je bon. Doodzonde. Succes allen.

yeppers
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2010 13:05

Re: Fletcher Hotels / www.vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door yeppers »

AdriG schreef:Ik stel voor om massaal vakantieveilingen.nl aan te schrijven met het verzoek om Fletcher voortaan van hun site te weren. Want laten we eerlijk zijn, hun goede naam wordt ook telkens in verband gebracht met dit soort geboefte!
Vakantieveilingen.nl is hier zeker niet onschuldig - het is echt een schofterige organisatie. Onze Fletcher bon verloopt over een paar weken, en we zijn nog steeds niet in staat geweest om ook maar ergens een hotel te boeken. Als ik het probleem uitleg word ik consequent verwezen naar de voorwaarden op de site zonder dat er echt op mijn opmerkingen ingegaan wordt.

Ze kunnen vrolijk met deze praktijken door blijven gaan omdat niemand natuurlijk zin heeft in juridische stappen alleen om een paar tientjes terug te krijgen.

Stel je voor dat je in een kroeg een fles bier bestelt, betaalt, en je fles krijgt. Je gaat aan een tafel zitten, opent de fles en deze blijkt leeg te zijn. Laat je het er dan bij zitten? Ik dacht het niet. Maar hier win je een waardebon, je betaalt, de bon blijkt in de praktijk niet inwisselbaar te zijn voor een overnachting, en dan heb je gewoon pech gehad want het internet is een droevige plek waar nauwelijks wetten gelden. Bah!

Gesloten