LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYINFO op rekening van Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
piep hi
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2010 22:34

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door piep hi »

@ Bloempje: Omdat dit het meest recent bericht is over :twisted: hi.

Naar welke filiaal en waar bent u geweest van Belcompany?
Ik heb namelijk ook erg veel last van de payinfo virus,zo kan je het haast wel noemen.

Vanaf april 2010 heb ik een BlackBerry abonnement afgesloten bij de Hi,sindsdien is het raak met payinfo.
Ik heb meerdere malen contact gehad met de hi klantenservice,sommige van hen waren zeer behulpzaam. Anderen helemaal niet. :twisted: Uiteindelijk doorverwezen naar de Hi winkel@Kalverstraat,daar heb ik een contactpersoon 'opgebouwd',aangezien ik gemiddeld 2 keer per maand die winkel bezocht. Nu is het zo dat ik een ander nummer & een ander SIM kaart heb ontvangen en mijn BlackBerry ligt ter reparatie @ Hi winkel Kalverstraat. Tenminste daar ingeleverd,hij is ter reparatie @ England.
Helaas factuur september werd er nog eens €42,= geincasseeerd. Hoe kan dat nou?! Nieuw nr,Nieuwe SIM kaart en geen mobiel?!
Weer meteen klantenservice gebeld & naar de Hi winkel@Kalverstraat. Helaas werkte mijn contactpersoon daar niet meer & diegene die mij hielp,die zei wel 10 keer in een paar minuten,tja ik kan er niks aan doen. :evil: :evil: :evil:
Nu is het zo, dat ik weet dat mijn recht is: die €42 niet meer betalen!

Dus ik hoop, Bloempje en andere mensen die dit lezen mij kunnen helpen,anders moet ik helaas @ Leger Des Heils mijn avondmaal gaan halen... Aangezien de kosten nu erg hoog oplopen.

Wat ik zoal heb gedaan zijn:
- Eind april 2010 afgemeld op smsdiensten, die ik eigenlijk helemaal niet had. Maar who knows.
- Eind mei, via mijn BlackBerry, toen had ik hem nog, naar die site payinfo.mobi niet gelukt, want factuur juni werd er weer €42,= geincasseerd.
- Eind juni, uiteindelijk nieuw mobielnummer. Factuur juli weer incasso.
- Eind juli, toen incasso ingetrokken en alleen de belkosten betaald. Gevolg dreig brieven van Hi dat ze je telefoon aansluiting gaan afsluiten bij betalingsachterstand!
- Eind augustus, nieuwe SIM kaart ontvangen en helaas factuur september, weer €42,= aan payinfo.

Nu ben ik het zat! Want mijn laatste bezoek aan de Hi winkel,gaf mij het gevoel dat zodra je iets wil afnemen bij hen,zijn alle deuren open,want tja geld geld geld. En nu zit ik met een BIG problem en dan zijn alle deuren gesloten. En word je van het kastje naar het muurtje gestuurd.
Mijn plan is nu een brief te gaan schrijven en ik weet dat ik alle rechten heb om niet te betalen,omdat in het contract tussen Hi en ik staat dat ik het contract heb getekend om mobiele diensten van Hi en niet van een derde partij: payinfo.nl

Wie o wie is het uiteindelijk gelukt om van het virus payinfo af te komen?
Ik zou graag willen weten hoe en op welk manier.

Alvast bedankt en op vechten voor mijn recht :-)

Groetjes,
Piep Hi

Bloempje
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2010 14:08

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Bloempje »

Hoi Piep Hi,
Dit betreft het filiaal in Hoogvliet op de Binneban(Winkel centrum), anders kijk je toch naar het Filiaal en beld je ze op ,vragen naar de bedrijfsleider, misschien geven ze per Tel. ook de informatie door.Er is iets waar je op geabonneerd bent, en wat dan steeds weer word afgeschreven, kan ook zijn dat het per ongeluk is gegaanomdat je misschien iets wilde opzoeke n op internet ,waardoor je eerst moest aanmelden .Maar probeer nu eens via je eigen mobiel naar Payinfo.nl te gaan, dan krijg je een overzicht ,vervolgens zie je een pincode staan met een sms nr.,deze tik je dan in dus je tikt pin in gevolgt door het nr.Dit stuur je naar sms nr..... werkt alleen voor je eigen telefoon. Dan krijg je op je eigen telefoon een overzicht met jouw overzicht waar je voor betaald en voor welke site's deze kun je dan een voor een verwijderen. Dan ben je er van af.bij ons werkt het tot op heden perfect. Contrleer he dagelijks en er wordt niets meer afgeschreven .Hopende dat het bij jouw en misschien vele anderen ook stopt. Groetjes Bloempje

sandragroot1980
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2010 17:28

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door sandragroot1980 »

We zijn alweer een paar maanden verder na me laatse reactie, maar ik ben tot op heden nog steeds niet van payinfo af :evil: :evil:
Ik ben er momenteel nu ook zo klaar mee dat ik het inderdaad nu ook hoger op ga zoeken en niet meer de rekeningen betaalt.
Ik heb er van alles aan gedaan om het af te melden,
NIeuwe simkaart , andere nummer, een maand lang geen internet, etc
sms verstuurd naar 5454 van payinfo, via mijn mobiel naar hi pagina gaan en naar mijn diensten , daar staat duidelijk bij dat ik geen diensten hebt, en dat geld ook voor de site van Payinfo.mobi :evil: Erg Raar dus allemaal :(
De man in de Hi winkel in Alkmaar heeft ook al vaker in me gsm gekeken maar ook hij kan niks vinden en vind het ook erg raar.
Hij heeft nu weer een klacht verstuurd naar Kpn, met daarin een schadeclaim dat ik me geld terug met alle parkeerkosten en bel kosten erbij. Maar tot op heden nog niks van gehoord (4 Weken later) Vandaag weer gebeld en gevraagd of ze al wat wisten, maar vanwege vetraging kon het nog wel 2 weken duurder voordat ik antwoord krijgt :evil: Nu wacht ik het nog 2 weken af tot ik reactie heb gehad en wat hun oplossing is. Mochten ze niet met een oplossing komen dan zet ik er een advocaat achter!!!

ZOdra ik wat meer weer horen jullie het van me!

Bloempje
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2010 14:08

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Bloempje »

Hallo, ik lees net je bericht ,het is echt onbegrijpenlijk dat je er niet van af komt, wij hebben tot op heden geen last meer van Payinfo.Heb je het ook via de site geprobeerd met de code die je dan krijgt? deze code verzenden als smsje met de code ,wel op je eigen mobiel,daarna zie je waar je op aangemeld bent en die kun je dan direct afmelden ,zijn er meerdere dan moet je ze een voor een afmelden.Succes

Frenkyoles
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2010 18:24

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Frenkyoles »

Ik ben nu al een half jaar bezig, het sms dienstenfilter geldt alleen voor NEDERLAND dus mijn smsdiensten die vanuit Jamba schijnen te komen vallen daar niet onder omdat ik zelf erachter ben gekomen dat Jamba een GMBH dus een Duitse onderneming is.

Volgens Jamba besta ik niet dus ik ben benieuwd waar mijn geld dan heen gaat.

Hoor net in het TV-programma dat je dat gedeelte van je rekening niet moet betalen. Maarja dan kom je op een zwarte lijst en ga je nog problemen krijgen met je hypotheek ook!!

Het lijkt wel Mafia........

Rosette
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2010 18:56

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Rosette »

Ook ik ben er net achter gekomen dat ik betaal voor internetdiensten via payinfo. Heb gebeld met de klantenservice van KPN om te vragen hoe ik hier van af kan komen. Dat schijnt dus alleen te kunnen via www.payinfo.mobi, maar ook dat is niet gelukt. In eerste instantie kreeg ik op die site de melding dat mijn mobiele nummer niet werd herkend en moest ik een smsje sturen. Kreeg toen weer een sms terug met een link waar ik naar toe moest en op die site kreeg ik eerst een blanco pagina en later te zien dat ik geen betaalde internetabbonementen heb lopen, MAAR IK BETAAL ER DUS WEL VOOR VIA DE FACTUUR VAN KPN!! Ik ben bang dat ik me er dus ook niet voor kan afmelden dan.

Wie heeft er een goede tip om hier vanaf te komen?

Bloempje
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2010 14:08

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Bloempje »

Hallo Rosette, lees eerdere berichten van ons , wij hebben to op heden geen enkele payinfo betaling meer gehad.Veel succes , bloempje

Niels85
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2010 11:29

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Niels85 »

Zelfde klachten, ik betaal blijkbaar al sinds 2008 voor dit soort internet services. Welke overigens voor heen imode wap etc genoemd werden. Hiervoor heb ik verschillende maand bedragen in rekening gekregen. In mijn geval zou het Windows Live moeten zijn. Dit is terug te vinden via http://www.payinfo.nl. Dit allemaal geannuleerd. Er stonden dan ook Windows live messenger voor HI, Windows live messenger voor KPN en Windows Hotmail. Kortom ik ben voor elke service die aangeboden werd door Microsoft op je mobiel belast. Ik heb dit dan blijkbaar met mijn vorige mobiele telefoon geaccepteerd, en tot op heden word ik nog steeds belast voor gebruik van MSN en Hotmail. Dit terwijl ik al lange tijd in bezit ben van een blackberry en de hoogste internet abonnementen mogelijk. Volgens KPN word ik voor dit soort "geintjes" maandelijk belast met 2,50. Echter zijn de bedragen op mijn rekeningen altijd hoger. Waarop KPN geen reactie kan geven. Dit moet men zelf maar uitzoeken. Lekkere service noem ik dat! KPN raad overigens wel aan contact op te nemen met de provider van deze services, dit is natuurlijk microsoft. En probeert u daar maar eens mee in contact te komen.

Het is voor mij nog steeds een raadsel dat ik voor mijn "nieuwe" telefoon word belast voor de services van microsoft. Dit zijn blijkbaar WAP diensten waarvoor je belast wordt, terwijl er niemand uit mijn kennissenkring belast wordt voor dit soort taferelen. Ik maak overigens gebruik van de services die al geinstalleerd staan op mijn blackberry net als iedereen (blackberry mail en MSN). Apart dat je dan belast wordt voor email berichten die je via hotmail door gestuurd krijgt.

Ondertussen heb ik in een jaar meer dan 100 euro moeten betalen. KPN adviseert mij dan ook om voortaan E-buddy te gebruiken, dat deed de persoon in kwestie ook, en dit zou geheel gratis moeten zijn. Overigens was ik niet te spreken over de manier waarop de KPN (Hi) medewerker mij te woord stond.

Hoe het mogelijk is dat ik voor MSN voor HI en MSN voor KPN wordt belast is ook een raadsel. Je hebt namelijk van de een of van de ander een abonnement op 1 telefoonnummer lijkt mij.

Het is komende rekening maar afwachten, geen msn gebruiken, en hopen dat voor alle push mail wat ik door krijg niet belast word. Overigens vraag ik me af of het in de toekomst niet weer geactiveerd word wanneer ik gebruik maak van microsoft services. Verschil in bedragen blijven mij dan ook tot op heden onduidelijk en onlogisch. Het mooie is dat er ook tijden bij staan, waarin ik niet aan me mobiel heb kunnen zitten 05.31 bijvoorbeeld. Momenten waarop ik tot op heden altijd op 1 oor lig.

ricmar94
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:17

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door ricmar94 »

via de telefoon op payinfo gekeken en ook via mijn hi maar we nemen geen diensten af en ook de afgelopen 5 maandenzijn er geen diensten afgenomen. maar helaas betaal ik er wel voor elke week €4,20 ex btw , navraag bij hi blijkt dat payinfo aan geeft dat we wel een abo hebben, maar wat en waar dan?? nee dat kunnen ze niet vertellen dit riekt naar oplichting.

Trosradear doe hier iets aan!!!

Opta waar ben je???

tips welkom pgb-marjanne at home.nl

Rickth
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2010 14:13

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Rickth »

Ik heb ook al enige maanden hetzelfde probleem. Echter waren het redelijk kleine bedragen en is het mij niet eerder opgevallen. Deze maand voor het eerst de rekening echt goed bekeken en vroeg me toch af wat dat payinfo.nl nou was. Na wat surfen op internet uiteindelijk gemerkt dat toch wel heel veel mensen er last van hebben! Enige oplossingen die ik lees zijn het opzeggen via de payinfo site via de mobiel. Bij mij krijg ik echter een foutmelding als ik via mijn mobiel (blackberry 9700) de payinfo.nl site probeer te bereiken!
Enige oplossing nu nog is dan maar naar een winkel te gaan?

Verder heb ik het idee dat iedereen een blackberry abonnement heeft? Wellicht ligt de link wel te zoeken bij blackberry. Aangezien je bij blackberry, Blackberry internet betaald en bijvoorbeeld geen Hi internet...

gr Rick

ricmar94
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:17

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door ricmar94 »

Hallo

Nee ligt niet aan toestel
maar aan illegale zaakjes. die dus zonder bevestiging je aan melden en afmelden is dan dus lastig, Gisteren melding gedaan bij de opta, raad iedereen aan dat te doen.
Via hi winkel me afgmeld op een website (kom je via payinfo ook op uit)
Verder de tip van opta
vraag je geld retour bij provider, ze hebben geld geincasseerd voor een dienst die je niet hebt afgenomen.
Je provider moet kunnen aantonen dat je daardwerkelijk de dienst hebt afgenomen.
Kunnen ze dat niet hoef je ook niet te betalen.

willen ze niet luisteren dan kan je naar de geschillencommisie

Maar de opta raade aan om dan krachten te bundelen.

Wie doet er mee!!! Aktie tegen payinfo!!!

Exilebear
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mei 2010 18:08

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Exilebear »

De provider is niet verplicht om aan te tonen dat je je aan hebt gemeld, dat is de derde partij (waar je de dienst bij af neemt)

Een greep uit de AV:

1:12 Tarieven en vergoedingen
1 De Contractant is aan Hi vergoedingen verschuldigd voor door hem van Hi
afgenomen Diensten volgens de daarvoor vastgestelde tarieven. De bedragen
worden verhoogd met BTW en eventuele andere van overheidswege opgelegde
heffingen.
2 De tarieven kunnen bestaan uit eenmalig verschuldigde bedragen, maandelijks
of anderszins periodiek verschuldigde bedragen, Verkeerskosten en bedragen
die zijn verschuldigd voor Aanvullende Diensten. De tarieven worden door Hi
bekend gemaakt, onder meer via haar Internetsite.
3 Hi kan eventuele vergoedingen die verschuldigd zijn voor het gebruik van
Contentdiensten of andere diensten van derden op last van deze derden bij de
Contractant innen. Hi staat er voor in dat de Contractant met de betaling van
deze vergoedingen aan Hi jegens die derde bevrijdend heeft betaald.

ricmar94
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:17

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door ricmar94 »

Maar ik heb dus geen dienst afgenomen ze hebben dat kunnen zien in de HI winkel.
en ze zeiden dat er helaas verkeerde diensten tussen zitten.
Opta heeft bovenstaande tips aan me verstrekt. En ze krijgen dagelijks meldingen binnen , blijf het melden dan kan men aktie ondernemen.

Sheija023
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2010 16:21

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Sheija023 »

Hallo dames en heren die hier nog acties zijn!
Ik had ook last van payinfo. En wat bleek......!!! Mijn nr was eerder door een persoon gebruikt en die had een internet dienst.
Waarschijnlijk het abonnement afgesloten en het mobiele nr ging naar mij.
Dus ik ook automatisch aangemeld voor de dienst genaamd: Windows live hotmail HI! !
Ik heb geen eens Hi ik heb kpn! Echt zo belachelijk gewoon.
Ik had een eenmalige betaling per 31dagen van 2 euro. Tja 2 jaar lang een abonnement = dat samen 48 euro voor niks?
Dus als jullie er nog last van hebben dan moet je even naar www.payinfo.mobi
zonder .nl erachter.
Het is een gratis dienst van je provider. Je ontvangt gratis een sms met een pincode om in te loggen. En wat zag ik? Het abonnement begon per 06-09-2010 :)
en ik ben abonnee bij de kpn sinds: ....... 22-10-2010. En toch was ik nog aangemeld.
IK heb de hele maand oktober zitten bellen met die Kpn klantenservice en kreeg elke keer te horen van Ja je hebt jezelf aangemeld dus moet je je zelf ook weer afmelden. HOe moet ik nou weer weten als ik het zelfs nooit heb aangemeld!!!!!:@ ik was de hele maand echt boos totdat die nieuwe site voor op de pc werd gelanceert (www.payinfo.mobi) En toen heb ik ze weer gebeld hoor de klantenservice en wat was ik woest.
Heb 20 min in de wacht gestaan he! Eerst zeiden ze elke x de technische afdeling kan dat niet zien hoor mevrouw. En opeens: ik zal de technische afdeling bellen zodat ze het bedrag kunnen terugboeken... Oh nu opeens wel????? pffff zo een onzin gewoon.
Ze doen net alsof ze niet kunnen zien waar je bent aangemeld want dat kunnen ze wel want KPN Callfactory verleend zulke mobielen diensten waar ik ook voor was aangemeld.!!!

Nou ik hoop dat het bij jullie ook lukt,, tenminste dat moet ik even bekijken op de volgende factuur. Anders zijn ze weer de *** want ik heb tenminste bewijs.

Niels85
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2010 11:29

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Niels85 »

HI heeft mij dus doorverwezen naar de aanbieder, Microsoft dus. Leuk en aardig zoals ik al had kunnen weten. Microsoft heeft nooit geld gevraagd voor MSN en Hotmail, ook niet voor mobiel gebruik. Hierna maar wederom HI gebeld, dit keer wist men er wel wat vanaf. Maar dit is de schuld van de klanten zelf. Het mooie is dat ik dus maanden lang betaalt heb voor hotmail en MSN en dit terwijl ik ook al 17,50 per maand voor internet voor blackberry betaal. Dit is 100% pure winst voor Hi.

Conclusie: Hi heeft een trucje uit gehaald om ooit geld te berekenen voor microsoft services. Dit terwijl het voor iedereen gratis zou moeten zijn. Men die dit geaccepteerd heeft zal dit zelf moeten afsluiten. Ook over variabele kosten (want het zijn nooit vaste kosten) kan men mij geen duidelijkheid geven. Klantenservice is ook iets wat HI nog niet snapt. Men zoekt niet naar oplossingen maar manieren om je af te schepen.

zoals eerder vermeld heb ik dus meer dan 100 euro winst gemaakt voor HI.

johntervelde
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 18:41

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door johntervelde »

ik heb de zelfde zooi gehad.
ben zelf even aan het speuren gegaan en nu ben ik het kwijt.
je moet even op je vaste pc naar www.payinfo.nl.
en daar voer jij je mobile nummer in.
je ontvangt een code via de sms.
die code voer je op je vaste pc op de side in en je kunt alles annuleren.
ik ben er nu ook vanaf

Sheija023
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2010 16:21

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Sheija023 »

Het valt wel op dat alleen klanten van KPN dit hebben.
Volgensmij doen ze dat express :evil:

Daanbritt
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2010 13:16

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Daanbritt »

Dag allemaal,

Ik ben dus ook een slachtoffer met over de de 100 euro aan kosten die ik zelf dus niet gemaakt hebt. Bij de Hi kunnen ze me niet helpen, winkel en klantenservice geprobeert. Meerdere acties ondernomen, nieuw nummer, stopzetten van internetdiensten,telefoon is nagekeken etc. Ik hoop dat het nu eens stopt maar waar verhalen we onze kosten. Het loopt zo erg op. Waar kunnen we in de mooi geregelde land terecht als iemand dus ongevraagd bedragen afschrijft.

groet Daan

Bloempje
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2010 14:08

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Bloempje »

Hallo Lotgenoten daar zijn we weer, terug bij af !!!! Het is weer het zelfde liedje
gewoon weer betalingen voor Payinfo 3 x a € 4.20= € 12.60 pw.x 4 = € 50.40 per maand. zo voor niks afgeboekt van onze rekening.Op 24 Dec jl weer naar het filiaal gegaan en het probleem voorgelegd, alle moeite hebben ze gedaan om de klanten service aan de lijn te krijgen en het payinfo probleem voor gelegd.
Na beraad daar kreeg de medewerker na lang wachten te horen de Technische dienst gaat het oplossen, die gaan voor ons de payinfo stopzetten.Duurd 5 werkdagen . Dus ruimgerekend vanaf 1 Januari kan er dan niet meer afgeboekt worden door payinfo.Alleen U moet even afwachten op de nieuwe factuur .Nou die rolde vandaag dus binnen Enorm benieuw naar de rekening, wat blijkt gewoon weer inhouding payinfo in het nieuwe jaar 4x 3 x3 = weer € 50,40 de put in.Direct na de schrik bekomen terug naar het filiaal, hallo daar zijn we weer, er kwam al stoom uit de medewerker zijn oren toch niet weer he?
Hij ging direct weer bellen en na lang wachten werd hij te woord gestaan, zelfde verhaal zelfde procedure, Technische dienst zal het met 5 werkdagen verwijderen ,dus de medewerker deelde vriendelijk mede dus de klant moet dan weer wachten op zijn nieuwe factuur volgende maand en dan maar hopen dat het stop is gezet zo niet dan betaald de klant weer voor een maand. Waarom zijn er twee technische diensten voor nodig om dit eindelijk op te lossen vroeg de medewerker.In onze account kan je alleen maar het rekening overzicht in kijken van de afgesloten maand en geen huidig overzicht, anders kun je al eerder aan de bel trekken.Het enigste wat zichtbaar is je bel te goed in% en of je buiten of boven je bundel gebeld hebt. maar er staan geen inhoudingen bij van payinfo.Dus voorlopig moeten we weer betalen voor iets wat we niet gebruiken . Onbegrijpelijk allemaal dat dit zomaar kan en de laksheid,word vervolgt.

stef1665
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2011 13:33

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door stef1665 »

Ter info: Ook bij een abonnement voor je mobiel van Vodafone kan je dit overkomen.

In oktober vorig jaar ben ik blijkbaar een contract aangegaan voor het downloaden van XXX adult filmpjes bij payinfo.mobi. Wekelijks wordt er 3 euro in rekening gebracht, en maandelijks wordt dat dan weer afgeschreven door Vodafone. Vandaag heb ik pas onderzocht waarom mijn rekening elke keer 12 euro meer kost dan was overeengekomen met Vodafone. Zoveel bel ik nou ook weer niet. Maar dit was dus het euvel. Het opvallende is dat in de periode dat ik blijkbaar een abonnement heb afgesloten bij payinfo.mobi ik er helemaal niet was. Ik zat toen nog voor mijn werk in Afghanistan. Daar belde ik via E-welfare, een netwerk dat in Uruzgan in gebruik is voor defensie medewerkers. Mijn Vodafone SIM kaartje is daar mijn telefoon niet in geweest.

Het is nu alweer bijna februari 2011 en dit geintje heeft me dus al aardig wat gekost, maar als ik het forum doorlees kom ik er nog genadig van af.

Op mijn telefoon heb ik het webadres ingevoerd en ik kreeg gelijk een overzicht van mijn "abonnement" bij payinfo.mobi. Na even zoeken heb ik me af kunnen melden en nu heb ik geen verbintenis meer met hen. Of dat echt zo is zal mijn volgende rekening gaan uitwijzen.

Hele nare agressieve misleidende geld uit de zak klopperij, waar een gerenommeerd bedrijf zoals KPN zijn naam toch aan durft te verbinden. Erg vreemd. Ik heb geen zin en tijd om me er verder nog mee bezig te houden, maar ik hoop dat ze uiteindelijk hun straf niet ontlopen.

Succes een ieder die nog niet uit de problemen is,

Stephan

PS Geen filmpje gezien overigens... Dus ook dat is me nog eens door de neus geboord... :oops:

Gesloten