LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ik noem maar wat : het voetballen.
Volgens mij is de Rabo meer van het fietsen, herstel wielrennen. :)

Er kunnen nog duizend en een redenen te verzinnen worden waarom je moet betalen voor bankdiensten. Maar ergens in de essentie vind ik het een beetje vreemd dat je moet betalen om over je eigen geld te kunnen beschikken. Wil je een pinpas om je geld af te halen, moet je betalen. Wil je ze geld brengen (storten) dan moet je nog betalen ook zeg.

Het vervelende hiervan is dat je geen alternatief hebt. Probeer maar eens bij een verzekeringsmaatschappij je premie contant te gaan betalen of bij de energieboer het voorschot contant betalen. Die zullen een hartelijk :lol: :lol: :lol:

burgkop
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mar 2011 20:08

Re: Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Ongelezen bericht door burgkop »

Ik heb ook ING :)

SeekerNL
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 jan 2010 14:39

Re: Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Ongelezen bericht door SeekerNL »

Maar je kunt wel een DKB-Cash betaalpakket aanvragen en das gratis en compleet pakket met een Maestro pin pas en Visa card en op Visa card krijg je op positief tegoed 1.65% rente dus alleen al voor de credit card loont dat betaalpakket zich want je kunt ook wereldwijd gratis geld op nemen bij betaalautomaten bij ING betaal je ondanks dat je een betaalpakket hebt toch nog opname kosten van 1.35% koers opslag.

Dus dan is die Visa card voordeligere om geld op te nemen dan een ING Maestro pin pas waar je ook nog € 8,25 per maand voor betaald.

Ik heb de aanvraag al gedaan en misschien dat ik mijn ING betaalpakket dan weer om laat zetten naar een basispakket en dat scheelt € 18 per jaar, maar je moet wel geld op je Visa card storten als je geen loon ontvangt op die Duitse betaalrekening.

https://www.dkb.de/privatkunden/dkb_cash/

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Ongelezen bericht door Noble »

Mooi he.. dat DKB... :D

als meer mensen dit gaan nemen,

zijn we snél van die NL-banken-onzin betalingen (lees graaien) af.

SeekerNL
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 jan 2010 14:39

Re: Ineens moet ik betalen voor mijn Raborekening

Ongelezen bericht door SeekerNL »

Noble schreef:Mooi he.. dat DKB... :D

als meer mensen dit gaan nemen,

zijn we snél van die NL-banken-onzin betalingen (lees graaien) af.
Ja inderdaad, alleen helaas dat we toch nog die NL bank nodig hebben voor verkeer tussen spaarrekeningen en andere betalingen.

Gesloten