Verrast door mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
pilletje

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pilletje »

Graag gedaan.

Sjoerd

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Sjoerd »

beste mensen,

ik volg al een tijdje de discussie en ben eigenlijk eens benieuwd; ellen / thea....

hoe kan het eigenlijk dat 1 pil zo effectief is? waar is ie van gemaakt?

Verwijs me aub niet naar een site. maar geef hier aub duidelijkheid over.

dank je,
Sjoerd

mlm

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door mlm »

Beste Info,

Je smeekt nu wel om argumenten van mensen waarom ze beginnen met mlm en zelf kan ik geen argument vinden om jou te vertellen welk positief argument ik heb voor mlm.

Argumenten zijn voor mij hetzelfde als redenen.
Want waarom kopen mensen niet allemaal bij dezelfde supermarkt?
Waarom zijn er zoveel verschillende supermarkten?
Waarom? Waarom? Waarom?
We leven in een consumeerende maatschappij. We hebben zelfs maatschappijleer. Leer betekent hetzelfde als ladder en elke tree van de maatschappijladder is hetzelfde als een plaats in de grote piramide, waaruit de hele maatschappij bestaat.

Ieder volwassen mens is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes.
Men heeft ook de keus om de weg van de minste weerstand te kiezen, mee te lopen met de massa, zich hier achter te verschuilen, gewoon hun meningen te delen en dan hopen dat men niet buiten de boot valt. Of men kiest voor zichzelf, heeft een eigen mening, sluit zich niet aan bij de massa en wordt dan meestal voor gek verklaard. Gekken veranderen de wereld, dus het is nog niet zo gek om gek te zijn.

Als iemand een reden heeft om niet te beginnen met mlm, dan is dat de keuze van de persoon in kwestie en dat geld ook voor iemand die wel kiest voor mlm, allemaal de verantwoordelijkheid van de persoon zelf.

Het heeft weinig zin om hierover te discussiëren op dit forum. Het enige wat hier gebeurt is wanneer je iets positiefs zegt, dat het gelijk de grond wordt ingeboord en dat men soms ook nog wordt beledigd.

Ik leef en ik laat een ander leven en ik behandel de mensen zoals ikzelf graag behandeld wil worden.

Groetjes

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Beste MLM,

Dank voor je reactie. Jammer dat je geen beargumentatie geeft, maar dat is vanzelfsprekend je goed recht.

Natuurlijk is iedereen vrij in zijn keuze. Het is alleen altijd aan te raden een keuze weloverwogen te maken, met een afweging van alle voors en tegens. Een plek om informatie te verzamelen en de mening van anderen te horen is op furoms zoals deze. Het heeft dus wel degelijk zin op forums te discusieren. Dit (kan) er toe leiden dat andere mensen hun keuze beter kunnen afwegen.

Het is inderdaad de verantwoordelijkheid van mensen zelf of zij wel of niet in een MLM constructie stappen. Het probleem is alleen dat er veel MLM 'bedrijfjes' actief zijn die misbruik maken van mensen. Nu is het wel heel makkelijk om dat af te doen onder de 'eigen verantwoordelijkheid'. Deze 'bedrijven' gebruiken namelijk zeer listige en bedriegelijke tactieken om de constructie aan de man te brengen. Als mensen opgelicht worden, is dat dan ook hun eigen verantwoordelijkheid ? Ja, gedeeltelijk natuurlijk wel, maar de grootste schuldige is toch de oplichter.

Daarom vind ik het nuttig hier de discussie aan te gaan. Om het kaf van het koren te scheiden en (mischien, een heel klein beetje) mensen te helpen een weloverwogen keuze te maken. Er worden hier namelijk ook 'reclame'posts geplaatst en daar wil ik een beetje tegengas aan bieden.

Mvg.
Info

vu

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door vu »

info hoe kan jij mensen adviseren als je geen GOEDE ervaring met mlm hebt.? Zoals jij ook geen medische advies kunt geven wat een dokter wel kan.

En waarom spreek je alleen over slechte bedrijven.
Als er bedrijven zijn die 15 jaar op de markt opereren slecht zou zijn
dan was de netwerk al lang gestopt. of werken zij voor niks???

als een franchise bedrijf een nieuwe franchisenemer bij krijgt en zij moeten de formule hanteren (als dat niet gebeurt dan wordt de contract ontbonden))en de filiaal gaat failliet,waar zou het dan aan liggen?
heeft de franchisegever daar een GROOT probleem mee?
(de andere filialen gaan goed!)

Bij mlm ben je in principe (er zijn regels)vrij hoe je het doet en dat is een nadeel want vele volgen de juiste trainingen niet hoe het MOET.
Wanneer je altijd de jUISTE formule hanteert dan word je succesvol.
Mc donalds heeft ook niet elke week een beste omzet. verander je de formule nee? vele mensen zijn in het begin koppig en gaan de juist formule (na lange ervaring van het bedrijf en mlm-ers) veranderen.
daar zit de grote fout.Maar dat is hun eigen verantwoordelijkheid.

De beste mlm's werken dan alleen met de mensen die het op de juiste manier uitvoeren. Dus de mensen die het niet op de juiste manier uitvoeren worden niet meer geholpen. En deze mensen geven het bedrijf de schuld en zeggen mlm werkt niet. Zij geven zich zelf niet de schuld. Waarom hoor je dat met mlm meer? omdat iedereen makkelijk met mlm kan beginnen en denken met niks doen en snel morgen al een vette inkomen te verdienen.


ten laatste ..er zijn zat slechte bedrijven in de conventionele business
betekent het dan dat de andere ook slecht zijn? of geldt dat alleen met mlm? Met elk ontwikkelling moet het eerst slecht gaan voor het goed wordt. (slechte bedrijven zetten zich zelf uit de markt).
Anders was mlm nu naar 50 jaar al niet meer geweest.




maar goed in de conventionele business zijn de meeste bedrijven binnen 5 jaar failliet. Dat kost vele meer risico's .

Daar praat niemand over want dat is NORMAAL. Want zij hebben grote bedragen geinvesteerd en in de meeste gevallen geleend.

Als je met mlm precies omgaat zoals je dat doet met een conventionele business dan slaag je altijd. (ach ik ga toch niet met een product /dienst langs een kennis...Een verzekeringsagent mag het wel?
Dan ben je goed wanneer je een brandverzekering afsluit?

laat me niet lachen ook al koop je niet bij je vrienden ,maar je koopt
vaak wel dezelfde dingen als je vrienden omdat dat onbewust is geadviseerd op een verjaardag of om bij je milieu/massa/vrienden te horen.
waarom gun je het wel een groot bedrijf die je persoonljjk niet kent en een kameraad niet. Of ga je altijd vanuit dat vrienden je het aansmeren? (negatief) Dat zijn toch je vrienden niet.???

zoals personeel aannemen voor een bedrijf. kun jij met mlm een juiste zakelijk voorstel aan iemand bieden.Netwerken is business.
iedereen kan daar tussen zitten om er geld aan te verdienen.



Gun mensen wat als je het kan gebruiken en een voordeel mee hebt.
helaas er zijn soms slechte mensen en bedrijven. In elke branche.
Dat behoud je altijd. (hypotheek wereld/aandelen etc heb je ook niet nette mensen tussen zitten. of zijn nu alle banken slecht?)


Een slechte mlm-er betekent niet dat het bedrijf slecht is .

wij bouwen een netwerk van agenten zoals de grote filiaal ketens (franchise) in het groot doen. Met een verschil dat je met
mlm het iedereen het kan en niet alleen de hoofdkantoor.

Je eigen keuze.

vu

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door vu »

uit england heeft weer even gekeken op dit website

vu

vjjk

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door vjjk »

Mensen reageer toch niet op die "info" persoon.
Zien jullie dan niet dat die bij het TrosRader team zit, en alleen er voor is om de
discussies gaande te houden....
Indien hij daar niet bij zit dan is het slechts een gefrusteerde loozer!
Er zijn winnaars en verliezers,
verliezers heben ALTIJD een excuus!
groet.
:D
vjjk een zeer tevreden (mlm) vertegenwoordiger.

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

Aan Info

[quote. Nu heb ik laatst toevallig iemand gesproken van de TU Delft, die voor een onderzoek van de Cbond betrokken was bij het testen van deze pil...]

Even ter verduidelijking, Cbond staat toch voor Consumentenbond? en deze pil gaat toch over de Firepower pill?
Dat we het wel even over hetzelfde hebben.

Een stukje van mijn mail die jij mag lezen, info.

Wij hebben die pil niet onderzocht noch laten onderzoeken.
Met vriendelijke groet,
Alfred Jacobsen
eindredacteur Consumentengids

Het wachten is nu nog op een mail van de TU Delft.
Eerlijk gezegd verwacht ik daar hetzelfde antwoord.

Mvg real info

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

whatever, de pil is getest op de TU Delft, in opdracht van een consumenten organisatie, ik dacht de consumentenbond. Zoals gezegd heb ik 1 van de onderzoekers gesproken en zijn bevindingen heb ik hierboven al gezet. Geloof het of niet, je doet maar.

Vertel mij anders maar wat er wel inzit, als dat niet alleen een hoop ijzer is....

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

Beste info,

Het is niet dat ik je niet geloof, ik raak alleen niet overtuigd door verhalen. Graag zou ik het test rapport, dat door de TU Delft is opgemaakt, minimaal ter inzage hebben. Ik ben bezig het product bij de TNO aan te bieden, dit kan via de Technische Universiteiten. Ik heb rapporten gelezen over de Firepower die echt heel andere uitslagen weergeven. Om echt duidelijkheid hieromtrent te verkrijgen is het noodzakelijk om de juiste weg hiervoor te volgen. Via het Ministerie van Economische zaken zijn wel aanvragen gedaan voor onderzoek, doch zoals je wellicht weet draaien de ambtelijke molens erg langzaam.
De Tros wil dit onderwerp graag verwerken in een uitzending van Radar.
Dus indien je je medewerking wilt verlenen, graag.

Mvg,

Real info

Mwabaw

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Mwabaw »

Maak je toch niet druk om de TROS. Die stomme programmas als Kassa, Radar en Opgelicht geven alleen hun visie op de zaak weer en zullen nooit vrijwillig enig positief iets toegeven.

Als die pil funest is voor moderne motoren maar een uitkomst voor alles dat voor 1995 gebouwd is zullen ze dat nooit zeggen.

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

Ik ben inderdaad niet iemand van de Tros, ik ben door de redactie van Tros Radar benaderd om in de uitzending te komen. Excuses als het zo is overgekomen alsof ik een medewerker van de Tros zou zijn.
Mijn intentie is de waarheid boven te krijgen.

fred1

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door fred1 »

Dus ik zou zeggen ga lekker verder hier op het forum waar jullie nu mee bezig zijn en reken dan eens uit wat je in een maand hiermee hebt verdiend!
Heel wat meer dan wat jij met dat pilletje van je verdien, maar dat zul je wel niet snappen. :P

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Please Excuse my approach, this is a once off email.



I am looking for a few highly motivated individuals who will work at first part time from home. They will be independent representative for a highly successful telecoms company that is expanding into Europe.

The launch into The Netherlands is very soon, so you need to reply now and I will contact you with all the details. This company has tremendous track record In the USA Canada, UK, Germany and Ireland. The Netherlands launch is part of this expansion that will take it into all the European counties in the next two years.

This is a once in a life time opportunity, to build a massive long-term income.



If you want more from life to enjoy financial and time freedom, or a chance to escape from the pay-check to pay-check existence many of us find ourselves in. Then you must reply below for more information.



Yes please send me the information

Please give Name and contact telephone number.







No thanks unsubscribe


--------------------------------------------------------------------------------
Deze e-mail is door E-mail VirusScanner van Planet Internet gecontroleerd op virussen. Op http://www.planet.nl/evs staat een verwijzing naar de actuele lijst waar op wordt gecontroleerd.

Kick ass!!

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Kick ass!! »

Nu breekt toch echt mijn klomp!!

Ik geef info groot gelijk (info, kick some more ass)

Ik erger me blauw aan multilevelmarketing! Juist omdat je met mlm vrienden/familie en kennisen benaderd, kun je ze extra hard F*CKEN, zij vertrouwen je toch wel blindelings!!! Of nie somst? Dat is nou het gevaarlijke aan die valse manier van marketingvoering.

Nu zijn er misschien vele mensen door hun bloedeigen familie, hun vrienden of kennisen genaaid. Iemand die aan mlm doet, moet vast na verloop van tijd uitgekotst worden door iedereen, als blijkt dat het niet werkt.

Ik studeer marketing en ik beschik over kennis betreft consumentengedrag, op basis van deze kennis wilde ik ook het volgende kwijt.
Als die pil werkt bij Thea of die Ellen, kan ook tussen de oren wegkomen. Dat bedoel ik niet kwaad hoor. Maar je gaat er als het ware "op rijden", dat komt voort uit cognitieve dissonantie. Dat wil zeggen dat je in je hoofd de slechte producteigenschappen vergeet en de goede benadrukt. In het scenario van die pil, ga je dus bewust of onbewust op zo'n manier rijden dat je minder toeren maakt, dus toch minder brandstof verbruikt. Het werkt via deze omweg dus stiekem wel. Maar......... niet voor iedereen. En daarom vind ik het onverantwoord dit product te verkopen zonder dat je uberhaupt testresultaten weet.

Alle bedrijven die aan mlm doen, moeten dus eens onmiddelijk ophouden met die ordinaire manier van marketing voeren. Laat op een eerlijke manier zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Positioneer je eens op een fatsoenlijke manier net als andere bedrijven die veel tijd en geld steken in hun marketing.

Mlm leidt tot oneerlijke concurrentie en is funest voor labiele of de minder slimme mensen onder ons. Omdat zij vaak "slachtoffer" worden van die onzin vind ik mlm ook nog eens moreel verwerpelijk!!!

Als je de actualiteiten goed in de gaten houdt kun je toch wel op je klompen aanvoelen dat mlm binnen een korte tijd verboden wordt. Er wordt namelijk in een x-aantal gemeentes tamelijk veel gediscusieerd over mlm (van diverse bedrijven)

Gegroet

ricus

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door ricus »

aan kick ass,

succes gewenst met je marketing studie.
zo te zien heb jij niet veel kaas gegeten van hoe een MLM bedrijf werkt.
kijk maar eens op de volgende site,
www.compensate.net hierin wordt door een professor van een universiteit uitgelegd het verschil tussen een traditioneel bedrijf en een MLM bedrijf.
Nadat je dit gezien hebt heb je een heel andere mening.

Ik ben benieuwd of je hier naar gaat kijken.

Groeten Ricus

Kick ass!!

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Kick ass!! »

Bedankt voor de link Ricus

Ik heb de site gelezen en zie geen verschil met de huidige kennis die ik over mlm had. Ik ben ook niet verbaasd/overtuigd, want ik ben de laatste 3 jaar doodgegooid met dat soort verhaaltjes, met name door bijvoorbeeld ACN

Als je mensen in de problemen ziet gaan door mlm. Begrijp je dan ook dat ik wat achterdochtig t.o.v. mlm? Ik kies daarom toch liever andere, dan wel duurdere (maar toch interesantere), manieren om naamsbekendheid en verkoopbevordering te creeeren.

Nu wil ik ook graag dat je naar deze link kijkt. Dan moet je niet op het geld letten, maar gewoon op het aantal personen wat je werft. Deze gaat dan wel over een piramidespel, maar kun je ook toepassen op mlm.

http://www.cijfers.net/piramide.html

Bij bijv ACN moet je 3 vertegenwoordigers binnen een kort tijdbestek werven om in aanmerking te komen voor een soort bonus. vul maar eens 3 in en kijk maar eens goed.

Moet je nagaan als mlm eens toegepast wordt bij een product dat niet deugt!

Zitten multilevelmarketeers ons nou in de maling te nemen, of geloven ze zelf ook in een sprookje?

schaap

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door schaap »

ik ken genoeg verliezers in networkmarketing en ik ken ook genoeg winnaars in networkmarketing ,het gekke is ze werken allemaal bij het zelfde bedrijf. Rarara???

ach ja bij een conventionele business gaat er in de eerste jaar 80% failliet van de starters mag dat ook niet?

of hebben ze bij networkmarketing jouw de garantie gegeven dat je slaagt. Nee dus,jij bepaalt het zelf.

alleen willen sommigen makelijk geld verdienen en dat bestaat niet.


volgende keer de postcodeloterij lot kopen, wat de meesten doen
en dan maar blijven hopen.........dan weet je zeker dat je niks verdient.


alles heeft met lef en doen te maken.

citigroup

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door citigroup »

zie http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?I ... section=00

Recordwinst Citigroup


NEW YORK (ANP) - Het Amerikaanse bankconcern Citigroup, ’s werelds grootste financiële dienstverlener, heeft in het derde kwartaal met een recordwinst afscheid genomen van zijn bestuursvoorzitter Sandford Weill. De nettowinst steeg in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar 20 procent tot 4,69 miljard dollar.
Citigroup profiteerde van een herstel op de aandelenbeurzen en wist sterke groei te realiseren met het bankieren voor consumenten (creditcards, hypotheken en verzekeringen) en bedrijven. De omzet nam met 10 procent toe tot 19,4 miljard dollar. De resultaten overtroffen de verwachtingen van analisten. Concurrerende banken verrasten de afgelopen weken ook al met hun kwartaalresultaten.
’Sandy’ Weill droeg begin oktober de leiding over aan zijn vertrouweling Charles Prince. De legendarische Wall Street-bankier had sinds 1998 de macht in handen bij Citigroup. Daarvoor was hij topman bij de verzekeraar Travelers Group, die met Citicorp fuseerde tot Citigroup.

Eén van de bedrijfsonderdelen van citigroup is primerica
zie http://www.citigroup.com/citigroup/business/index.htm

En Primerica is een ..................................

netwerkmarketingbedrijf.

Zie ook http://ww4.primerica.com/public/what/pr ... arque.html

Is citigroup dan toch een pyramidespel?????????
mmmmmmmmmm

Gesloten