LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Filmpjes over netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:even weer ontopic, deze discussie gaan we ergens anders voeren. Deze is voor filmpjes bedoelt, goed?
Nee. Ik heb niet zo'n behoefte aan schaamteloos pro mlm filmpjes te plaatsen en iemand die continu vragen ontwijkt.

Wat wil je nou bereiken met dit topic?

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:Doel is simpel.. Er proberen naar te streven een zo open mogelijk beeld te geven van MLM dmv filmpjes in dit topic...
Ga dan eerst eens kijken of de filmpjes wel kloppen. De Tim Sales filmpjes zijn al redelijk onderuit gehaald.
MLMvoorstanderNL schreef:Heb het liefste iets objectiefs zodat jullie buitnstaanders een beter beeld krijgen.
Je wekt nu eerder het beeld mensen zo veel mogelijk te willen verwarren. Als jij een beter beeld wil geven, plaats dan filmpjes die kloppen, niet alleen eenzijdige pro mlm filmpjes zoals je nu doet.
En het heeft er ook heel sterk de schijn van dat jij enkel wil dat we jouw mening over mlm gaan delen.
MLMvoorstanderNL schreef:Want je kan wel dingen blijven roepen... je zit er toch naast :)
Dit roep je wel vaker. Bewijs het nu eens.

Ga je die discussie trouwens nog in een andere thread voeren? Of blijf je enkel je filmpjes hier plaatsen?

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

Hier alleen filmpjes

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:Een betere wereld begint bij jezelf, kom zelf met juiste filmpjes.

Verder wil ik niemand een mening opdringen, jij misschien maar ik niet.

Maakt mij echt niet uit dat jij het er niet mee eens bent, niet belangrijk voor mij.
Ik weet even niet hoe ik dit netjes moet zeggen, maar wat je nu zegt conflicteert met wat je eerder zegt.
Als jij een eerlijk beeld wil geven hoe het in de mlm werkt, dan dien jij ook filmpjes te plaatsen aangaande de negatieve aspecten. Jij hebt jezelf immers dat doet gesteld.
Doch, je zegt ook dat je niemand je mening op wil dringen, en toch plaats je steeds enkel pro mlm berichten, en meld je zelfs expliciet dat wat wij zeggen/denken niet klopt. Waarmee we bij je laatste zin komen. Door continu nieuwe topics te openen, enkel pro mlm info te plaatsen en te stellen dat wij niks van mlm snappen laat je wel degelijk zien dat het voor jou belangrijk is of wij het met je eens zijn.

Tenslotte, dit is een discussieforum. En we bepalen zelf wel of we in dit topic een discussie willen voeren. Het is niet aan jou om dit iemand te verbieden.

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

Sterker nog, het is erg moeilijk om een goed fimlpje te vinden die zegt dat het MLM systeem niet werkt. Die is er schijnbaar niet?? Als ik hem vind zal ik hem plaatsen.

Nog iets: If it quacks like duck and walks like a duck, its probably a duck!

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Niels2010 »

MLMvoorstanderNL schreef:Eigenlijk moet het wel duidelijk zijn wat MLM'ers doen want het wordt ook wel een 'onafhankelijk vertegenwoordiger' genoemd. Nou dat beroep bestaat in meerdere vormen en ook als traditionele baan.

Vriendin van mij is kapster en zoals je misschien wel hebt gezien worden er in sommige kapsalons ook haarproducten verkocht. Sommige ken je en andere misschien niet. Hoe komen die daar terecht? juist door iemand die als werk heeft om kapsalons af te gaan en dan een bepaald product aan te prijzen.

Snackbars krijgen ook dit soort mensen op bezoek, alleen komen die mensen bijvoorbeeld een kwekkeboom kroket aanprijzen.

Onafhankelijk vertegenwoordigers krijgen in de gewoon sales branche ook een bonus als ze een target halen..

Er zijn dus overeenkomsten.
Ja dat noem je dus vertegenwoordigers - mensen die voor een bedrijf werken om ergens te gaan vertellen over de producten (let op: dit is pertinent iets anders dan je buurman vertellen dat de douchegel die jij gebruikt zo goed werkt tegen je zweetoksels..). Deze mensen krijgen een vast inkomen, hoeven niet te betalen voor ze mogen gaan werken, gaan geen extra vertegenwoordigers aanwerven, etc.

MLM daarentegen is in theorie gebaseerd op mond-tot-mondreclame - oftewel: tevreden klanten die dat tegen anderen vertellen. Probleem is echter dat het tot een bedrijfsvorm is uitgegroeid: het is volledig gekapitaliseerd, waardoor mensen er niet aan beginnen omdat ze het product zo fantastisch vinden, maar omdat ze de gouden bergen zien lonken. Daarom zijn het ook een soort vertegenwoordigers geworden, die wel moeten investeren, geen basissalaris hebben en niet in dienst zijn bij een bedrijf (met alle bijbehorende sociale complicaties).

Trouwens, Amway heeft dan wel het multi-level aspect er in gebracht, maar marketing geschiedt overal hoor vriend :) Je gelooft toch zeker niet dat MLM daar uniek in is? In het bedrijfsleven wordt dit echter door professionals gedaan..

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

Dus jouw zo open mogelijke beeld van mlm is dus alleen een positief beeld, en ook nog eens niet gehinderd door controle op correctheid en kwaliteit van de geplaatste filmpjes?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Niels2010 »

MLMvoorstanderNL schreef:Nog iets: If it quacks like duck and walks like a duck, its probably a duck!
Dus als MLM klinkt als een piramidespel, dan is het het ook? Wat bedoel je hier nou weer mee aan te geven?

Enne, er zijn meer dan genoeg kritische rapportages over MLM te vinden. En zoek jij over het algemeen met termen als 'negatief verhaal over' en 'positief verhaal over'? Dan kan ik me voorstellen dat je bepaalde kennis ontbeert..

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Niels2010 »

MLMvoorstanderNL schreef:Nee als meerdere insiders zeggen dat iets is zoals het is dan moet je dat accepteren, dat was het punt.
Dan heb je wel een verkeerd gezegde gebruikt hoor..

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:Nee als meerdere insiders zeggen dat iets is zoals het is dan moet je dat accepteren, dat was het punt.
Ooh, dus tegenwoordig is de mening van enkele mensen die er belang bij hebben voldoende? Bewijs is niet meer nodig?
MLMvoorstanderNL schreef:IK vind MLM alleen maar positief ja.
Ja, dat was al duidelijk. Alleen dat is iets anders dan een open beeld, of een eerlijk beeld. Alleen maar positieve filmpjes plaatsen betekent niet dat je mensen eerlijk informeert over mlm. Of aan hen, die het volgens jou niet snappen, uitlegt wat mlm betekent.

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:Maar Kuklos, jij bent een van de mensen die, ook al is er bewijs, het nog steeds niet zullen erkennen.
Ach, die hadden we al even niet gezien. We gaan de boodschapper aanvallen. Kom gewoon eens met dat bewijs. Dan zullen we daarna kijken of het erkend wordt alhier.

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

Geen hele verhalen maar gewoon.. citeer uw vragen :D

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik dacht dat alle vragen al wel voorbij waren gekomen, doch ik probeer het wel.

Bill Clinton beveelt mlm aan.
Donald Trump ziet mlm als de toekomst.

Mlm is een echte kans om financieel onafhankelijk te worden.
Mlm is de industrie van de 21e eeuw.
Als je maar voldoende gelooft in de kans en doorzet dan zal je slagen in de mlm.

Voila, 5 stellingen die in de loop der tijd in de discussies in de jou geopende topics geponeerd zijn door jou, in deze vorm of een andere vorm. Laat maar zien dat het klopt zou ik zeggen.

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten