LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spruitjes

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

C1000 in amsterdam.
Suzan :wink:

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ow daar, Zuid oost toch? Vlakbij Schiphol?

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door b.olsen »

als je echt alle kruiden erin doet net zoals ze in indonesie doen dan ben je toch duurder uit , ook al eet je daar twee dagen van. en ooit wel eens van spruitestampot gehoord. kun je ook voor twee dagen maken , is toch goedkoper . kun je zelfs nog vla nemen als toetje, haal maar eens een rasechte indische spekkoek , ben je voor een halve net zoveel kwijt als voor twee dagen hollandse pot. :D

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar Spekkoek is toch geen warm eten? Dat eet je als koekje bij de koffie. Ben het wel met je eens, dat het wel een duur koekje is!

Maar ik heb familie die het zelf kan maken, dus dan koop ik het tegen een schappelijk prijsje van haar. En ach, zo vaak een je dat ook weer niet!

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Indische spekkoek in een net ???Weet niet hoe duur dat is laat staan hoe ze eruit zien.!B.Olsen we maken zelf nasi en bami.Mijn partner is er gek op en ik ook.En gast c1000 is waar vroeger maxis was.Daar kan je fijn winkelen en is het daar niet duur.Maar je moet goed kijken.
Suzan :D

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Spekoek ziet er uit als een grote, meestal ronde koek van laagjes gemaakt in de kleuren geel en bruin, Soms ook groen en bruin. Met rum erin is ook lekker! Je hebt ze vast wel eens zien liggen bij de Indische toko.

Het is heel intensief om het te maken, daarom is het ook duur!

Ow, daar is C 1000. Komen we altijd langs als we naar Schiphol gaan!

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Bij ons komen de jumbo;s voorbij. En het klopt. De maxis was goedkoop en gezellig na het winkelen koffie halen. En nu Al die winkels
is toch anders.Maar het is goedkoper voor je boodschappen dan de andere winkel centra;s in de omgeving.Alleen de bloemkool prijs moet nog zakken en dan koop k hem weer.!! :shock:

bello

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door bello »

ik vind ook alle verse groenten te duur en koop regelmatig een potje, een blikje of diepvriesgroente. is ook heel lekker hoor.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is ook zo Bello.Tot de groente gaat dalen en betaalbaar is voor de mensen.En diepvries is niks mis mee.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is duur?
Ik koop ook geen bloemkool voor 3 euro, maar haal daarna
wel een pakje sigaretten van 4,00.
Eigenlijk heel krom want ik rook er geen sigaret minder om.

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

En wat gaan de spruitjes deze week doen? Wie en waar zijn ze in de aanbieding? Laat ff weten!

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Het heeft geenzin meer om op de spruitjes te reageren.Er is een hoop weggehaald dus waarom nog reageren erop.Iedereen moet maar goed opletten want het schommeld er veel. Hierbij sluit ik het af.m.vr,gr.

stekel

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door stekel »

ik heb goed nieuws! vorige week koste de bloemkool 3.49 euro. vandaag 0.99 euro. en de rundergehakt is ook in de aanbieding. wil je weten wat ik vandaag ga eten?

Gast

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Gast »

Waar Stekel, waar?

Wat zal jij eten. Laat me raden? Bloemkool met aardappelen en lekker balletje gehakt? Toetje na?

Radar
Site Admin
Berichten: 5511
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: spruitjes

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten