LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door witte angora »

Uit dat Toyota topic:
Er zijn foto's beschikbaar maar die ga ik niet op deze site zetten.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@flonsflons.. dat mag jij vinden en wij doen met zijn allen net of jij gelijk hebt. Tevreden nu?
@ moederslink : een mede reden van deze topic was om te kijken of er meer mensen hier tegen aan gelopen zijn. En wat blijkt: ja dus. Er hebben een aantal personen bij mij gemeld via pb.
En voor alle overige die met diverse adviezen kwamen: bedankt.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan heeft het ziekenhuis in Hengelo het nog druk gehad.

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

Lady1234: waardeloze reactie. Wie zegt dat die allemaal uit Hengelo komen.....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door moederslink »

We lezen misschien nog wel wat u en medegedupeerden hebben bereikt met de eventuele rechtszaak.
Voor nu wens ik u het allerbeste en misschien sleept u er een megaschadevergoeding uit , maar ik acht het 0 % kans van slagen 8) .

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry maar TS wordt steeds ongrloofwaardiger. Heb er trouwens ook niets over in de Tubantia gelezen. Als er meerdere "slachtoffers " zouden zijn zou het daar wel geschreven zijn

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door moederslink »

En misschien komen die medegedupeerden dan dus niet uit Hengelo , maar komen ze misschien uit Noordwijk a/ Zee om op doorreis naar bv Duitsland ook precies daar op dat plein zo.n broodje filet Americain te eten? Dan zijn ook zij, neem ik aan , toch ook in het ziekenhuis te Hengelo beland? Of in Oldenzaal of in Enschede misschien wel. Heeft het de krant ook gehaald?

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

De reacties beginnen steeds kanslozer en bekrompener te worden....waarom zou het in de Tubantia moeten staan? Diegene die betrokken zijn, zijn allemaal individuen die het niet van elkaar wisten....zucht....het komt dankzij dit forum pas naar boven..zucht....
@ moederslink: stop eens met constant argumenten te zoeken......als je niet weet hoe de situatie is hier in Hengelo kun je je beter onthouden van enig reactie....

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door mahadma »

Ik ga echt wachten op de rechtszaak.

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Erthanax »

Tja, het kan allemaal wel geheel of gedeeltelijk waar zijn. Dat verhaal uit 2012 klonk nou niet echt overtuigend, maar in 2015 is er dus wel sprake van een uitkering van de verzekering ivm blijvende invaliditeit.

Mijn excuses aan TS voor mijn achterdocht daarover.

Toch moet mij van het hart dat TS zich in al haar (of zijn?) topics bedient van grote woorden, niet of nauwelijks ingaat op vragen, en bij kritische maar goedbedoelde vragen direct nogal bits reageert, of erger.

Wat is er nu eenvoudiger dan te delen om welke bacterie het gaat en wat daarover wordt gezegd in het bewijs van het ziekenhuis.

Met onweerlegbaar bewijs zou ik naar een advocaat gaan en de broodjesmaker direct dagvaarden.

Hopelijk deelt TS de uitspraak van de rechter hier nog bij gelegenheid.

sake1987

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door sake1987 »

Wat een discussie, als ik ergens had gegeten en ziek was geworden, zou ik het voorleggen aan de NVWA. Zij zoeken het uit met de eventueel door u of ziekenhuis verstrekte informatie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door moederslink »

Mevrouw Genux ( ja het is een vrouw , die niet werkt maar voor haar baby zorgt ) ,
ik zoek geen argumenten, maar lever argumenten om u hopelijk te laten inzien dat uw missie kansloos is.
En ik heb u al een paar x het advies gegeven om dit los te laten verder.
Ik zal niet meer reageren, want ook dat is zinloos en u wordt bits.

Ik laat het hier dan ook verder bij. Succes met uw strijd tegen deze man.

Moneyman
Berichten: 30099
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Moneyman »

mahadma schreef:
06 jul 2019 15:45
Ik ga echt wachten op de rechtszaak.
Die komt er niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door crazyme »

Moneyman schreef:
06 jul 2019 16:09
mahadma schreef:
06 jul 2019 15:45
Ik ga echt wachten op de rechtszaak.
Die komt er niet.
Broodjeszaak vs lasteraar.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Aygulf »

TS reageert tamelijk agressief en ongefundeerd op reageerders die haar geen gelijk geven. Voor mij een teken dat ze zelf ook wel aanvoelt dat dit een kansloze zaak is en uit frustratie er een steeds groter drama van maakt. Ga verder met uw leven, eet geen broodje rauw vlees (Brrr..) met een hittegolf en wees blij dat u na dit vreselijke levensbedreigende avontuur nog de kracht hebt om zo boos te worden....

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Ik wil degene die weinig tot niks te doen hebben deze morgen attent maken op de eerdere topics van deze( volgens mij) man.... Niet goed voor je bloeddruk als je een normaal mens bent, wel verhelderend.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door witte angora »

Een aantal van ons had van de week al 'niks' te doen... ;)

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door genux »

@ Aygulf: u mag het hard en ongefundeerd noemen. Maar als je de reacties leest van sommige reageerder dan wordt je vanzelf moedeloos. Iedere keer dezelfde vraag en advies: bv dat ze aangeven dat het ook door een andere besmetting kan komen terwijl ik toch duidelijk aangeeft dat het is ontstaan door het eten van rauw vlees. Ook de opmerkingen dat ik meer zou moeten drinken. Alsof dat een besmetting kan voorkomen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
En zoals ik OOK al heb aangegeven: ik verwacht niet dat ik op dit forum mijn gelijk behaal. Dat wist ik al voordat ik de post ging plaatsen. Inzet was om personen te vinden die hetzelfde hebben meegemaakt. En dat is gelukt.
Natuurlijk besef ik dat het heel moeilijk is om te bewijzen dat het door het bewuste broodje komt. Maar het is frustrerend de wijze waarop de eigenaar mij behandeld heeft. Wat is zo moeilijk aan om gewoon met iemand in gesprek te gaan?
Inmiddels zijn er ontwikkelingen die bevestigen dat ik gelijk heb.

mh73

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door mh73 »

Frantic2 schreef:
07 jul 2019 09:56
Ik wil degene die weinig tot niks te doen hebben deze morgen attent maken op de eerdere topics van deze( volgens mij) man.... Niet goed voor je bloeddruk als je een normaal mens bent, wel verhelderend.
Gedaan. Ik haak gelijk af hier. Spreekt over echtgenote (zoals in mijn optiek een man dat zou doen), heeft grote zoon. En is nu ineens moeder van een gezonde baby. Ik weet: er is van alles mogelijk tegenwoordig, maar dit gaat me toch te ver😫

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Broodjeszaak Het Plein te Hengelo

Ongelezen bericht door sylvesterb »

genux schreef:
05 jul 2019 19:14
In het ziekenhuis is geconstateerd dat het een voedselvergiftiging was als gevolg van het nuttigen van bedorven rauw vlees.
Zeer knap dat ze die bacterie die avond al vaststellen, veelal duurt z'n bacterie onderzoek (i.v.m. het maken van kweeks) enkele dagen tot een week.

Gesloten