LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidl neemt product met defect in, maar biedt vervolgens geen oplossing

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
MichelJansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2020 16:10

Lidl neemt product met defect in, maar biedt vervolgens geen oplossing

Ongelezen bericht door MichelJansen »

Ik heb een grill-apparaat gekocht in de Lidl Webshop. Van de platen liet de coating los en dit rookte enorm. Hier heb ik maanden geleden melding van gemaakt en het product moest ik naar de leverancier sturen. De leverancier wilde dit in verband met kankerverwekkende stoffen die zouden vrijkomen graag onderzoeken.

Tot zover was de service top, ik werd goed geholpen. Helaas bleef het daar bij. Vanuit de leverancier bleef het stil. Na wat aandringen bij Lidl moest ik mijn track & trace code overhandigen. Dit heb ik uiteraard gedaan en helaas is er daarna niets gebeurt. In de maanden die volgen heb ik wekelijks contact gehad via whatsapp en telefoon van Lidl. Ik wacht nog steeds na maanden op mijn geld en krijg niets anders te horen dan: ‘ Ik ben het absoluut met je eens dat de melding heel lang duurt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik ben ondertussen de afdeling aan het berichten om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik ga hier bovenop zitten’. Ineens kwam er een update. 12 augustus zou er een vervangend product zijn gestuurd. Dit kreeg ik via whatsapp toegestuurd. Helaas bleek ook dit valse hoop.

Helaas na maanden nog steeds geen oplossing gekregen. 19 april heb ik hier melding van gemaakt en sindsdien is er dus nog steeds geen oplossing. Op het moment van schrijven is het 30 augustus. Erg triest dat voor een product van 30 de actie zolang op zich laat wachten. Ik heb alleen al via whatsapp 15 verschillende dagen contact gezocht met een verzoek tot actie.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Contact met het bedrijf zoeken heeft klaarblijkelijk geen effect.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 aug 2020 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Lidl neemt product met defect in, maar biedt vervolgens geen oplossing

Ongelezen bericht door Brahms »

Brief zenden dat je ze de laatste kans geeft binnen X dagen terug te betalen , en anders de vordering uit handen geeft.

In een stenen winkel is het wat eenvoudiger, op een druk moment de filiaalmanager te spreken vragen en vooral geen krimp geven......

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Lidl neemt product met defect in, maar biedt vervolgens geen oplossing

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lidl is aangesloten bij Thuiswinkel.org dien daar je klacht in https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Soes1
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2010 16:35

Re: Lidl neemt product met defect in, maar biedt vervolgens geen oplossing

Ongelezen bericht door Soes1 »

Neem contact op per mail, [email protected]. Heb ook een defect product, handstofzuiger, gehad en is heel snel in behandeling genomen. Je krijgt een bevestiging mail met een referentienummer. Als je na twee weken niets heb gehoord kan je dat via de mail doorgeven.

Daarna telefonisch contact uit Duitsland gehad en was het snel geregeld, heb een nieuwe opgestuurd gekregen.

Gesloten