Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
dennis20
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2022 11:39

Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Ongelezen bericht door dennis20 »

vanwege een aangepaste woning ivm ziekte moeten verhuizen. de internetprovider kon op dat adres niet leveren en moesten dus overstappen. Bij thuisbezorgd mijn emailadres moeten veranderen : je bent dan alles wat je gespaard hebt gewoon kwijt. Ook na intensief contact met de klantenservice doen ze niets, geen punten of stempelkaarten terug, maar ook geen enkele compensatie: ook na "onderzoek" geven ze aan wat je punten waren, maar omdat je je mailadres wijzigt ben je alles kwijt. Punt uit !

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Dan toch maar weer zelf koken.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Het emailadres is de key in de database voor zover ik kan zien. Volgens mij is email veranderen een nieuw account aanmaken.

Tip: neem een provider onafhankelijk email adres om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.

HandigeHarrie
Berichten: 1375
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Gewoon ophouden met bestellen bij dergelijke bedrijven.

Plaats reactie