Actie wel of niet verlopen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mitmit2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2023 10:50

Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door mitmit2 »

Hoi allen,

Laatst iets besteld bij clay and glow op de webshop, bij mijn bestelling stond (staat nog steeds) een actie dat je 2 kwastjes gratis krijgt zonder eind datum bij een multi masking kit.

Nu blijkt volgens de klantenservice de actie te zijn verlopen op 23 mei al maar als ik naar hun website gaat staat de actie er gewoon nog bij op de pagina van Bestellen zonder een datum of iets. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik hiermee de klantenservice wil niet helpen.

riddert
Berichten: 2133
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door riddert »

Ik zie de actie niet staan hoor. Weet u zeker dat u het juist heeft gelezen?

Moneyman
Berichten: 30155
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie 'm niet staan bij de enige multi masking kit. Ververs je pagina eens (CNTR-F5), wellicht dat jij een oude versie van de pagina bekijkt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door moederslink »

mitmit2 schreef:
23 jun 2023 10:55
Hoi allen,

Laatst iets besteld bij clay and glow op de webshop, bij mijn bestelling stond (staat nog steeds) een actie dat je 2 kwastjes gratis krijgt zonder eind datum bij een multi masking kit.

Nu blijkt volgens de klantenservice de actie te zijn verlopen op 23 mei al maar als ik naar hun website gaat staat de actie er gewoon nog bij op de pagina van Bestellen zonder een datum of iets. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik hiermee de klantenservice wil niet helpen.
Wanneer ik door scroll zie ik wél staan dat je een " application brush " kunt bijbestellen en toevoegen ad € 5.95 . Niet dat het gratis is.
BTW : bij de Action kosten die kwastjes geen drol 😉.

mitmit2
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2023 10:50

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door mitmit2 »

Hoi allen, klopt je vind de actie niet via de website wel als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set

Omdat ik een account heb staat deze automatisch op NL.

kuklos
Berichten: 9781
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik zie de actie nu ook. Als deze op de website staat moeten ze deze honoreren mijns inziens.

witte angora
Berichten: 30844
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door witte angora »

mitmit2 schreef:
23 jun 2023 17:40
als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set
Ik zie de actie niet als ik op de link klik. Hebben ze hem dan al snel even weg gehaald?

Lowieze
Berichten: 6615
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
28 jul 2023 08:55
mitmit2 schreef:
23 jun 2023 17:40
als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set
Ik zie de actie niet als ik op de link klik. Hebben ze hem dan al snel even weg gehaald?
In juni zag je inderdaad die actie. We zijn nu een maand verder, dus om nu te spreken van snel weggehaald?

witte angora
Berichten: 30844
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door witte angora »

O, ik zie het. Ik had dit topic niet eerder gezien, dacht dat het nieuw was. En ik ben niet de enige, kennelijk.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Lars Eriksson schreef:
28 jul 2023 08:42
Het lijkt erop dat de periode waarin je er gebruik van kon maken voorbij is. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaar om te kijken of je de toegang opnieuw kunt activeren. Het is vervelend, maar je zult waarschijnlijk zelf actie moeten ondernemen om dit op te lossen.
Welke toegang? Wat activeren? Heeft u de vraag gelezen?

kuklos
Berichten: 9781
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Actie wel of niet verlopen?

Ongelezen bericht door kuklos »

Lars Eriksson schreef:
28 jul 2023 08:42
Het lijkt erop dat de periode waarin je er gebruik van kon maken voorbij is. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaar om te kijken of je de toegang opnieuw kunt activeren. Het is vervelend, maar je zult waarschijnlijk zelf actie moeten ondernemen om dit op te lossen.
Jij reageert op 28 juli. Het openingsbericht is van 23 juni.

Plaats reactie