LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Batterijenklepje Siemens C35

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Paul Budding

Batterijenklepje Siemens C35

Ongelezen bericht door Paul Budding »

Hallo allemaal,

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn net zoals ik die problemen hebben met het batterijenklepje van de Siemens C35i. Ik heb de telefoon inmiddels een jaar, en ben al bezig met het 3e klepje. De eerste is kapotgegaan, waarna ik met Siemens heb gebeld. Ze hebben toen gratis een nieuw klepje opgstuurd. Dit vind ik heel redelijk. Een paar maanden later begaf ook dat klepje het. Toen weer gebeld, maar kreeg toen te horen dat ik een nieuwe kon bestellen voor iets meer dan 30 gulden. Dat leek me toch wel heel erg veel voor een onnozel stukje plastic. Via via heb ik nu toch een nieuw klepje, en nu maar hopen dat deze wel heel blijft, want elke keer breken ze af bij het lipje.
Mijn vraag is dan dus ook of er meer mensen zijn met deze problemen, en hoe zij zijn geholpen door Siemens,

Met vriendelijke groet,

Paul Budding

Gasje

Re: Batterijenklepje Siemens C35

Ongelezen bericht door Gasje »

Zie je wel beter de gulden terug Klepje kost nu 30 eurie

Gesloten