LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foto clip

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
roelofknijpinga

foto clip

Ongelezen bericht door roelofknijpinga »

bij rtlchop heb ik een fotocamera gekocht 24junie 2003 een digitale camera van 199 euro ik heb er een keer fotoos mee kunnen nemen maar de software pakt niet op de computer ik ben al een heel jaar bezig om te belen en te reclameren totdat ik in julie dit jaar een email kreeg dat ze geen zaken meer deden met de fabriek omdat de software niet werkte maar ik kreeg wel het adres van de klantenservice van rtlchop ik heb daar de camera heen gestuurt nu kreeg ik 17 augustus een brief dat ze het zullen oplossen en of ik maar even wou bellen ik deed dat deze week en kreeg te horen dat de garantie over was en ze hadden ook geen reparatiedienst dus met andere woorden gooi maar in de vuilnisbak maar de camera hebben ze nog die is nog steeds niet terug wie kan ons helpen en als je iets koopt bij rtl4chop onthoud een ding ze hebben geen reparatie dienst afz mevr..knijpinga

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: foto clip

Ongelezen bericht door HvdB »

Leg het nog eens uit in het Nederlands!!

Gast

Re: foto clip

Ongelezen bericht door Gast »

Nou mij is het duidelijk. Ik snap niet dat jij het niet begrijpt HvdB.

Bidela

Re: foto clip

Ongelezen bericht door Bidela »

Wij hebben in juni 2004 een fotoclip camera gekocht maar dan via YorinShop. Weliswaar al in april besteld maar vanwege problemen met de leverancier pas in juni ontvangen. Ook deze camera is niet goed. Het ligt bij ons niet aan de software maar aan de camera zelf. Na ongeveer 5 weken konden we niet meer in of uitzoomen bij het maken van een foto. En enkele weken later verscheen er een zwart streepje door het schermpje die helaas ook op de foto's te zien was na het afdrukken ervan. Gebeld met de klantenservice van Yorin en we kunnen de camera terugsturen en krijgen dan een nieuwe. Maar na het lezen van uw verhaal is dat eerst zien dan geloven. Gelukkig vallen wij nog wel onder de garantie dus we wachten het maar af. Ik moet hierbij wel even melden dat wij door de klantenservice steeds netjes "geholpen" zijn. Ze hebben zelfs een aantal malen zelf contact met ons opgenomen over de voortgang mbt de (te late) aflevering van de camera.

Gesloten