LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

Neckermann

Ongelezen bericht door jerry1411 »

Onlangs kwam ik op de website van Neckermann en was nieuwsgierig naar hun producten. Ik was benieuwd of ze misschien ook kleding hadden in mijn maat en vond een pantalon.Ik vulde alle gegevens in en bestelde hem. Enkele dagen later ontving ik een brief dat ik contact moest opnemen en kreeg toen te horen dat ik geen klant kon worden omdat ze 9 jaar geleden problemen met mijn ex-vrouw hebben gehad , waarvan ik nu al 7 jaar gescheiden ben. Ik heb die mevr. Kaya van Neckermann duidelijk gemaakt dat ik niets op afbetaling of in termijnen wilde kopen , maar gewoon een broek en direct betalen , daar had ze geen boodschap aan, al was ik 20 jaar gescheiden , dan nog zou ik niet bij Neckermann kunnen kopen.
Wie kan mij vertellen of dit zomaar mag ? [/b]

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk mag dit.
Waarom zou het volgens jou niet mogen?
Zij mogen nog altijd zelf weten aan wie zij verkopen.
Je ex-vrouw heeft problemen met hen gehad toen ze nog getrouwd was met jou (waarschijnlijk hebben "jullie" toen niet betaald).
Doordat jij toen dit speelde met haar getrouwd was maakt dat jou medeschuldig.
Je kan nu wel gescheiden zijn, maar wie vertelt hen dat het toendertijd aan haar lag en niet aan jou.
Dit is dus compleet terecht.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door woman4life »

Hij verteld dat die mervrouw problemen had gehad met zijn ex en niet met hem even goed lezen he

maar ik weet niet of het zomaar mag maar ik zou ook kwaad worden maar ook zo iets hebben verrek jij lekker met je broek

misschien komt er nog een reactie van iemand die weet hoe het zit..

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Hij zegt dat de problemen met zijn exvrouw waren ja, maar doordat hij met haar getrouwd was, wordt hij medeverantwoordelijk gehouden.
Neckermann heeft dus groot gelijk.

Ik denk dat jij dus even goed moet lezen, womanafterlife

jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door jerry1411 »

Voor alle duidelijkheid wil ik er nog bij zeggen dat alles op naam stond van mijn ex-vrouw , want toen ik naar Neckermann belde vroeg die mevr. Kaya of ik "mevr. X" ?? was met de geboortedatum 30-12-68 ????????????????. Ik maakte nog het grapje dat mijn zware stem , voor het eerst, voor een vrouwenstem werd aangezien en dat ik wel graag zou willen dat ik van '68 was. Het meest wrange is nog wel dat mijn ex op dit moment gewoon klant bij hun is. Het gaat mij er nu niet meer om dat ik graag bij zo'n " B-klasse " postorderbedrijfje iets wil kopen , maar het is nu een principekwestie geworden en voel me behandeld als een paria,zeer onbeschoft en minderwaardig.Het vreemde is ook dat ze wel in hun geweldige systeem hebben staan dat er bijna 10 jaar geleden een schuld is geweest , maar ze zeggen er niet bij dat ik in 1998 de schuld van mijn ex en haar nieuwe partner van fl. 3500,- in het geheel heb betaald.

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

en daar zit je dus fout mee.

het is haar account geweest en haar schuld.

doordat jij het gaat betalen geef jij min of meer toe dat jij degene was die de schuld ha veroorzaakt

vandaar wordt je nu geweigerd

jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door jerry1411 »

Dat wordt bepaald door het Nederlandse rechtsysteem , wanneer tijdens een echtscheiding wordt vastgesteld dat 1 van de partijen geen of een laag inkomen heeft mag de ander er voor opdraaien , schuld of geen schuld en wat ik er nu van heb begrepen is dat ik in 1998 een totale schuld van mijn ex en haar nieuwe partner van bijna fl.30.000,- heb moeten betalen , zelfs met bewijsmateriaal dat ze niet van mij waren , en dat ik daar de rest van mij leven last van zal blijven houden.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door woman4life »

ik lees goed ik heb nog geen leesbril nodig dank je wel gast

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Dan kan je blijkbaar niet lezen... :lol:
Heb je je bekeuring eigenlijk al ontvangen voor het door rood licht rijden?


Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Quoten blijft ook lastig natuurlijk.
Jammer dat je niet verder hebt gelezen of niet weet hoe de wet werkt.
Dan had je namelijk niet zo gereageerd.
Maar goed, je kan natuurlijk niet alles hebben in het leven.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door woman4life »

nou beter me best ergens voor doen dan alleen zeuren
ja daar heb je ook mensen voor natuurlijk !

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer ik jou was, zou ik zorgen dat je eerst eens een beetje kennis van zaken krijgt, voordat je gaat roepen dat een ander niet goed gelezen heeft.
Doe je een stuk verstandiger aan.

jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door jerry1411 »

jammer dat dit forum misbruikt wordt voor bekvechten,kan het op deze manier niet echt serieus nemen.

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Vind ik nu ook jammer maar ben je er al uit gekomen of ze nu daadwerkelijk jou erop mogen pakken?
vind het vervelend heb je al allende genoeg gehad en nu dit weer

jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door jerry1411 »

Heb inmiddels contact gehad met een bureau voor rechtshulp en ze dachten dat het zelfs strafbaar was,iets van schending van consumentenrecht,maar het wordt nog uitgezocht. Dacht eerlijk gezegd dat je hier van Radar hulp kon krijgen,maar fout gedacht :oops:

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou soms helpen mensen je wel hier op het forum maar meestal dan doen ze ook wel erg lullig tegen je.
maar goed dat je erbij kwam om naar de rechtshulp te stappen en dat ze het gaan uitzoeken houd je ons wel op de hoogte?

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij als je hulp van Radar denkt te wilen ontvangen, zit je hier wel verkeerd. Moet je naar Trosdadar zelf sturen en niet hier op het forum klagen

Je kunt natuurlijk je probleem wel hier neer zetten in de hoop dat andere mensen je raad kunnen/willen geven, maar voor de echte klacht moet je bij Trosradar zijn en nogmaals, niet op dit forum.

happy

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door happy »

He Jerry, wat lullig voor je. Ik zal je iets vertellen waardoor het nog veel vervelender lijkt (sorry) :oops:

Ik heb jaren geleden ook problemen gehad met Neckerman(eigen schuld hoor en ik heb laatst weer besteld( op afbetaling!!!) en ik heb er geen enkele probleem mee gehad, kreeg de spullen binnen twee dagen opgestuurd.
Ikku blij natuurlijk, maar uiteraard wel geleerd (tja je wordt wijzer he?)
Ik hoef maar 3 betalingen te doen en dan ben ik er weer vanaf. Uiteraard betaal ik meer dan het vastgestelde bedrag, zo veel wijzer ben ik nu ook wel.

Ik wens je heel veel sterkte en succes. Heb ook nog steeds last van fouten van een ex, Lastig hoor

Gesloten