LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otto wantrouwend!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
speedster

Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door speedster »

Ik heb bij Otto geprobeerd een LCD tv te bestellen, dit leek allemaal in orde te zijn, tot dat ik voor het eerst belde om te vragen wanneer hij geleverd zou worden. toen bleek dat de bestelling was geblokeerd, de vorige bewoner had nog een rekening open staan, na een derde graads verhoor, werd mij toegezegd dat alles in orde was en dat de bestelling in orde kwam.
Bij de volgende 3 keer dat ik belde bleek steeds dat er helemaal niets was veranderd, moest ik weer het hele verhaal door geven.
Uiteindelijk werd ik terug gebeld dat ik maar beter op een andere naam en adres kon bestellen, omdat het nog heel lang ging duren.

ik vindt dit belachelijk, ik ga niet bestellen onder een andere naam terwijl ik zelf geen wanbetaller ben. :x

Ik heb de beselling via een concurent van Otto geplaatst en zal OTTO in de toekomst links laten liggen!

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

gelijk heb je wat een gezeur om een bestelling zeg. Kocht m mooi ook ergens anders. Trouwens met veel produkten bij Otto etc. als het stuk gaat zit je lekker...

De venter

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door De venter »

Zoiets dergelijk had een kenis van ons ook met het bestellen van een slaapbankje. Werd ook eerst gebeld of dat ze het maar wel eerst even wou betalen. Contant dus!

Ik verdenk sommige postorderbedrijven ervan, dat als je toevallig in een beetje aso buurt woont, je dan niks op afbetaling kunt bestellen en zelfs vooruit moet betalen. Dat had ze nog gedaan ook!

Ik zei tegen haar van, dan had je ook wel even hier in een winkel kunnen gaan kijken en kopen.

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

precies hetzelfde meegemaakt met Neckermann, ston fout in de computer

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

Wehkamp idem dito, heeft idd te maken met de vorige bewoners dan wel de buurt en dat geven ze ook toe

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

Neckermann maakt er helemaal een zootje van. A sociaal ook hoe je daar behandelt wordt. Als je wat besteld reageren ze nergens op, totdat je zelf gaat informeren of er nog wat van komt. Gewoon boycotten die lui.

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

Otto is toch een uitzendbureau ?

Gast

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien ook wel! IK heb er nog nooit van gehoord!


black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Otto wantrouwend!

Ongelezen bericht door black magic »

ja ik heb ook slechte ervaringen met otto ,neckermann en bon prix .levertijd erg lang,reageren niet op mailtjes en bel je sta je heel lang in de wacht(fijn met een mobiele),nee je kunt beter naar de winkel gaan gaat sneller en goedkoper.
black magic

Gesloten