LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TPG post bezorging pakket bij buren

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
user

Re: TPG post bezorging pakket bij buren

Ongelezen bericht door user »

Ik snap het hele verhaal wel, maar er is iets fundamenteel mis met pakketbezorging. TPG wil goede service verlenen en lijken daar ook veel voor te doen. Het probleem is echter dat veel geadresseerden overdag werken! Vind je het gek als ze dan niet thuis zijn?? Maar daar heeft TPG op zich iets op gevonden, ze bieden het dan later 's avonds aan. Das al redelijk, maar dat hadden ze natuurlijk beter gelijk kunnen doen!
Alle pakketbezorgers zitten hiermee en alle klanten ook. Als de bezorgers nou eens andere werktijden zouden nemen en niet om 4 uur 's middags naar huis gaan.. Het vergt grote aanpassing maar het lijkt mij wel slimmer.

Ik heb het ook meegemaakt dat een buurman aanbelt en me mijn pakje overhandigt (kende die hele gast niet!). Ben ik ff blij dat ik een bonafide buurman heb! Had niet eens een briefje gekregen! Gelukkig is het bij mij meestal zo dat na de eerste poging het pakje gelijk op een servicepunt wordt gekwakt dat tot 20.30 uur open is, das gewoon super, kun je het de volgende dag meteen ophalen. Verkleint ook de kans dat het pakket beschadigd raakt.

Gesloten