LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Karel Kras

UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Karel Kras »

Enige tijd geleden hebben we een PC besteld via Internet bij Dell. Deze zou op een vrijdag afgeleverd worden aangezien er dan iemand thuis is. Echter, we komen op woensdagavond thuis en zien ineens 4 dozen in de tuin staan met daarin een gloednieuwe PC. Blijkbaar zet UPS de spullen gewoon in de tuin neer terwijl er niemand thuis is.

Navraag bij Dell over deze eigenaardige afleveringsmethode leverde een interessant gesprek op: we schijnen ervoor getekend te hebben (wat best knap is als je niet thuis bent). Een telefoontje naar UPS leverde niets op; het wordt uitgezocht en je hoort er niks meer van.

Ook een 2e levering van een paar missende onderdelen vonden we in de tuin terug, waar het al een week lang onder de sneeuw bleek te liggen. Wederom was er voor getekend volgens Dell. Tijd dus om maar eens naar UPS zelf te gaan en de handtekening te vergelijken met die van ons.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Kun je hiertegen nog aangifte doen ivm. valsheid in geschrifte (tenslotte heeft iemand op onze naam getekend)??

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

ups kennende kan men niet zelf tekenen en accepteren ze dat ook niet.

je moet nl tekenen op een digitaal display.

wat ik eerder denk is dat je buren gezegd hebben wij tekenen wel zet het maar in de tuin

anders kan ik dit niet verklaren ben zelf ook bezorger en ga echt niet kijken of tuindeuren oid open zijn.

wat ik wel frapant vind u bent niet thuis maar betseld wel iets.
zorg dat u thuis bent als u iets besteld u weet nl wanneer ups komt bezorgen.

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

zorg dat u thuis bent als u iets besteld u weet nl wanneer ups komt bezorgen.
Zeg dombo, hij schrijft toch duidelijk dat het op VRIJDAG bezorgd zou worden, maar dat de spullen al op WOENSDAG er waren. Moet hij dan al dagenlang van tevoren thuisblijven omdat ups er wel eens een paar dagen naast kan zitten?
ben zelf ook bezorger
Nou lekker, zulke domme bezorgers. Nu snap ik bovenstaand verhaal ineens beter.

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van hierboven, waar zie jij staan, dat de pakketten de woensdag VOOR de afgesproken vrijdag zijn bezorgd? Dat haal ik namelijk niet uit het verhaal van degene die hier het topic heeft geopend.

Wie is er hier nou de DOMBO??????

wassink

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door wassink »

(quote)
Deze zou op een vrijdag afgeleverd worden aangezien er dan iemand thuis is. Echter, we komen op woensdagavond thuis en zien ineens 4 dozen in de tuin staan met daarin een gloednieuwe PC. Blijkbaar zet UPS de spullen gewoon in de tuin neer terwijl er niemand thuis is.
(unquote)

Het staat er toch duidelijk dacht ik zo. Toch even naar Hans Anders.

Magda

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

Het staat er toch niet in dat ze op de woensdag VOOR de afgesproken vrijdag de pakketten aantreffen?

Ik kan heus wel lezen, en ik zie ook de bewuste passage wel staan.

Het kan toch ook betekenen, dat ze die bewuste vrijdag niets hebben gekregen, en de eropvolgende woensdag bij thuiskomst die pakketten hebben aangetroffen?

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien moeten jullie samen naar een mediator om tot een zelfde conclusie te komen.

Peter Kurvers

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Peter Kurvers »

Wat maakt dat nou uit of het op de woensdag er voor of er na
zou zijn het was niet op vrijdag.

Waarschijnlijk er voor anders hadden ze op maandag wel geklaagd
van waar blijft het .


Peter

frevaro

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door frevaro »

Het moet wel de woensdag ervoor zijn geweest anders had hij zeker een opmerking geplaatst dat hij de vrijdag voor niks en niemendal heeft zitten wachten. Je moet wel een beetje intelligentie hebben om dit te snappen

Gast

Re: UPS tekent ZELF als je niet thuis bent???

Ongelezen bericht door Gast »

nee dat snapt hij niet want hij is bezorger

Gesloten