LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van leest internetwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Gast »

Koop niet bij van leest, ze leveren het product niet. Sinds 26 November wacht ik op mijn dvd en na een email waar mijn product bleef kreeg ik op 9 december een email, waar in stond dat het wel erg lang duurde en dat ze het product bij een andere winkel zouden weghalen. Dus ik dacht er is hoop. Wel het is nu 16 december inmiddels en op mijn emails reageren ze niet meer. Ik heb ook nog met Rabo telebankieren betaald, had ik dat maar niet gedaan :( . Nu hebben ze weer rente van mijn geld.

Koop er nooit weer wat en als ik jou was zou ik dat ook niet doen. Wat een slechter service en levering. grrrr :evil:

groeten Christiaan van Oorschot

Gast

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Gast »

loop dan gewoon van de Leest binnen.

Gast

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Gast »

wat is dat nou weer van een antwoord. Ik bestel toch via internet. en ik heb helemaal geen tijd, want heb het druk. Werk bij tpg post en door de kerst drukte heb ik bijna geen vrije tijd. Dus ik kan niet anders dan reageren via email. Maar dat hoort goed te wezen als ze een internet winkel hebben

Gast

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Gast »

aha, is je pakketje niet gewoon zoek geraakt bij de post?

Gast

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Gast »

Nee was niet kwijtgeraakt via de post, na een aantal boze emails van mijn kant kreeg ik een email bericht, de persoon zou er achteraan. Ik kreeg weer hoop... maar die verdween toen ik na de kerstvakantie weer thuiskwam en nog geen pakje vond in mijn brievenbus. De persoon had niks gedaan. Ik maar gebelt. En dat heeft geholpen, na 2 dagen had ik de dvd. Nu kon het opeens wel. Maar dit is wel mijn laatste keer dat ik bij Van Leest online een product bestel.

dniez

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door dniez »

Ya, internet-bestellen doe ik nooit voor de sbelheid, alleen om de prijs..........!

Noud

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Noud »

Heb hetzelfde probleem gehad bij Van Leest, DVD besteld en niet gekregen. Vervolgens heb ik gemaild en kreeg pas reactie terug na drie mailtjes. Wordt ik eerst afgescheept met een reactie dat bij sommige bestelde artikelen het iets langer kan duren (ondertussen anderhalve maand geleden besteld!). Een week later nog een keer gemaild: zelfde reactie; het kan iets langer duren.
Vervolgens weer een mailtje gestuurd met als reactie dat ik eerst maar eens navraag moet doen bij mijn buren(!!!). Uiteindelijk na het 5 of 6 mailtje werd vastgesteld dat er iets mis was gegaan in de administratie en dat ik de DVD zo snel mogelijk zou krijgen. En ja hoor: 3 maanden(!!!) na de bestelling eindelijk mijn DVD gekregen.
Conclusie: IK BESTEL NOOIT MEER BIJ VAN LEEST!!!

carinB

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door carinB »

Ook mijn zoon heeft vorig jaar bij Van Leest via het net DVD's besteld en vooraf betaald!!! Maar wat er ook kwam, geen DVD's. Dus mailen en binnen één dag reaktie dat de DVD's wel verstuurd waren maar vermoedelijk waren achterovergedrukt bij TPG. Hij heeft alle DVD's die hij al betaald had aangetekend ontvangen. Helaas was dit voor ons toch voldoende om niet meer op deze manier te kopen want zolang de bezem er niet bij TPG doorheen gaat vertrouwen wij het niet meer. Maar Van Leest heeft het perfect geregeld destijds.

Marcel B

Re: Van leest internetwinkel

Ongelezen bericht door Marcel B »

Om maar eens een oud topic van stal te halen ...

Ik kreeg vandaag een brief van een incasso bureau over een bestelling bij van leest in 2003 (!!), gelijk dreigen met een deurwaarder (a €500,-), en dat zonder ooit een herinnering of aanmaning te hebben ontvangen ..

Sterker nog .... heb zelfs de bestelling destijds nooit ontvangen :D

Heb gelukkig de mails van destijds nog, waar uit op te maken valt dat er nooit geleverd is, eens kijken hoe dit afloopt. Betalen ok, maar niet voor producten die nooit geleverd zijn!

Mars

Gesloten