LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vandaag besteld, morgen in huis?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

Beste allen,

Ik vroeg me af of jullie wel eens hetzelfde probleem hebben gehad als ik met neckermann.

Ik heb nu een aantal keer iets besteld via internet en nog nooit! was het de dag na de bestelling in huis.
Nu deze keer; heb wat kleding besteld, 12 stuks totaal. week later nog niets binnen. Ik heb gebeld, werd me verteld dat er iets mis was gegaan met het inpakken van de kleding en ik zou het een paar dagen later krijgen. een week na het bellen krijg ik welgeteld 1 rokje in huis. dus 2 dagen daarna weer bellen. Nu miste er bij het inpakken een artikel, dus moet weer wachten.
Nog iets raars, bij het bestellen waren er een aantal artikelen waarvan de levertijd 2 weken is maar ook die heb ik na 2 weken nog steeds niet.
Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van dat er tot 2 keer toe iets mis gaat bij het verzenden!
Mogen ze de slogan "vandaag besteld, morgen in huis" wel gebruiken als ze dit niet waar kunnen maken?

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

ja dat mogen ze.

er staat nl op de website zowel bij otto , neckermann en wehkamp vermeld levertijd meer dan 2 weken en niet maar 2 weken.

hun zijn ook afhankelijk van hun leveranciers.

ik rijd zelf selectvracht en kom elke dag bij klanten die iets bestellen en 99% ropet **** nu al heb het gisternavond om 8 uur pas besteld.

12 stuks tegelijk komt best vaak voor maar je moet toevallig nu net iets hebben wat er niet is.

helaas maar pech voor jou ze staan in hun recht hiermee.

denk je dat hun het fijn vinden jou 3 x wat te moeten sturen voor 1 bestelling kost hun nl 3x kosten en jou maar 1 x

het komt echt wel geloof me maar.

en wat ze zeggen als je belt niet teveel waarde aan hechten is maar een callcenter en die weten ook niet alles

mulmol
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 nov 2004 08:30

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door mulmol »

Is het niet een beetje erg makkelijk om te zeggen het is maar een callcenter die weten ook niet alles??

Het callcenter is een onderdeel van Neckermann, het visitekaartje, vaak het enige contact wat je met dit bedrijf hebt.

Als dit klopt dat ze niet overval van op de hoogte zijn dan wil ik niet weten wat er verder bij Neckerman gebeurd!!!!

Aaltje

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Aaltje »

Ik bestel regelmatig kleding bij zowel Neckermann als Wehkamp, maar ik heb hier er weinig of geen problemen over. Ik kijk ook tijdens de bestelling op het net, of het op voorraad is en zo niet , hoef ik het niet en kijk verder.

Hierbij valt het mij wel op, dat Neckermann er wel meer een handje van heeft om sommige bestellingen in gedeeltes te sturen, terwijl op de site staat, binnen 24 uur. Maar als het dan binnen een redelijke termijn alsnog bezorgd wordt, dan doe ik daar niet moeilijk over.

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

beste aaltje

er staat op de site vermeld geleverd binnen 24 uur indien op voorraad en op tijd besteld.

dus als jij om 9 uur besteld en de vrachtwagen is al weg schuif je 24 uur op.

en als je op vrijdag besteld heb je kans op zaterdag maar anders wordt het gewoon dinsdag in het weekend werken ze nl niet.

bezorgdiensten krijgen het ook pas mmandagnacht dan weer aangeleverd.

24 uur is rekbaar maar in de praktijk wordt bijna alles binnen 24 uur geleverd.

en deelzendingen ben juist blij jij betaald er niks extra´s voor en je hebt toch al een deel van je spullen.
ze kunnen bv ook wachten tot ze alles hebben maar ja hun keus is om de klant alvast wat te leveren

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

AL zovaak wat bestel de en nog NOOIT problemen gehad.

Tja dat kan natuurlijk ook. :roll:

Aaltje

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Aaltje »

Beste gast van 15:59.

Ik bestel regelmatig iets bij vooral Wehkamp via het internet. Als ik het bij wijze van spreken nu op dit moment bestel, heb ik het morgen in huis. ( Indien op vooraad )

De rest wat jij hier schrijft, is mij bekend.

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

beste aaltje,

mij is het ook bekend omdat ik er gewoon dagelijks mee te maken heb.

selectvracht is mijn werk en ik zie alles dagelijks langskomen.

ook op het pakje kan ik zien wanneer het besteld is en meestal is dat de dag ervoor.

maar ja sommige mensen willen alles meteen hebben en hebben soms ook geen geduld als het niet op voorrraad is helaas maar het is nu eenmaal zo.

en dan nog al is het op voorrraad moet je eens kijken hoeveel er niet thuis zijn terwijl ze weten dat het de volgende dage geleverd wordt

Aaltje

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Aaltje »

Tja, da's weer een ander probleem!

Wij pakken het als buren vaak voor elkaar aan, maarja! Ik heb niks te klagen. Tot nu toe gaat het bij mij ook met selectvracht, goed! Misschien ben jij wel eens bij ons aan de deur geweest. Wie zal het zeggen? :D

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

ligt eraan of je in tilburg woont

maar ja sommige wijken heb je goede buren, maar in sommige lijkt het wel of buren altijd ruzie met elkaar hebben.

zelfs in de zgn KAKbuurten vind het dieptreurig als je je eigen buren niet kunt of wilt vertrouwen

Lilly

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Lilly »

Ik ben zelf postbode, en de hoeveelheid kaartjes van Neckermann met daarop de melding dat producten niet meer leverbaar zijn / tijdelijk niet meer leverbaar zijn zijn ongelovelijk groot.
Ik heb zelf ook wel eens wat via Neckermann besteld, en echt weken moeten wachten, en vervolgens maar de helft van de bestelling ontvangen omdat de rest niet leverbaar is.
Bestel ook wel eens wat via Wehkamp en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, en in 90% van de gevallen werden de bestelde producten de volgende dag al bezorgd.

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie dat jullie hier praten over leverbaar of niet. Op de website staat erbij of iets leverbaar is of niet, daar hoor je mij niet over klagen. wat ik een probleem vind is dat ze zeggen dat het morgen in huis is terwijl het in de praktijk vele malen langer duurt. de website vind ik dus misleidend. Ik vind het geen probleem dat het een week duurt, maar dit was te lang. Ik heb inmiddels al 4!!! zendingen binnen en moet er nog steeds 2 krijgen. vind het een afgang voor neckermann....

Gast

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door Gast »

goed lezen beste man

u hebt het morgen in huis indien op tijd besteld en op voorraad.

misschien besteld u net iets en is het op voorrraad maar voor u bevestigd zijn er al 3 verkocht zo werkt het nu eenmaal

zita
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mei 2005 10:12

Re: vandaag besteld, morgen in huis?

Ongelezen bericht door zita »

ik wilde bestellen bij otto: 15 artikelen, allen met logo! 24-uurs levering
Slechts 3 artikelen (20%) was direct leverbaar, de rest minimaal 4 weken tot wel 9 weken. Ik vind dit zeer misleidend.

Gesloten