LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] videolandonline

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mtinga
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2005 23:22

videolandonline

Ongelezen bericht door mtinga »

wie heeft ervaring met videolandonline, ik wil graag me aanmelden bij videolandonline maar wil graag eerst weten of er postieve en negatieve gebruikers zijn
Laatst gewijzigd door mtinga op 19 jan 2005 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: videolandonline

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom wil je dat weten ???

Globetrotter

Re: videolandonline

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Aanmelden voor Vodafone online gaat goed. Ikzelf had echter een mobiel besteld en deze kwam maar niet en kwam maar niet. Ik had er zelf al meerdere malen achteraangebeld omdat ik deze mobiel beslist VOOR mijn verjaardag wilde hebben en niet erna. Afgelopen woensdag belde Vodafone op eigen initiatief met de mededeling dat er achtersatand was. Excuses werden meerdere malen gemaakt. Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd omdat ik elders (wel voor iets meer euro's) de mobiel zo mee kon nemen. Annuleren ging vlekkeloos. Een correcte bevestiging per email. Petje af voor Vodafone. Jammer dat door tijdsdruk ik naar een andere providor heb mieten gaan. Maar als mij contract afloopt zal de naam Vodafone mee zeker weer te binnen schieten.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: videolandonline

Ongelezen bericht door karr-1 »

Sinds wanneer zijn Vodafone en Videoland hetzelfde bedrijf geworden? :roll:

Gesloten