LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestellingen bij vtwonen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mandyve
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2016 09:49

Bestellingen bij vtwonen

Ongelezen bericht door Mandyve »

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst bij VTwonen en wat is dat een enorme puinhoop! Er gaat zoveel mis. Zo wacht ik bijvoorbeeld al tijden op het terugstorten van het aankoopbedrag van een tafel. De tafel zou "voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd" worden maar omdat ik na drie dagen nog niets ontvangen had, belde ik maar eens. De dame aan de telefoon garandeerde dat de tafel de volgende dag geleverd zou worden. De dagen erna kreeg ik natuurlijk niets en ondanks heel veel toezeggingen, kreeg ik de tafel niet geleverd. Uiteindelijk duurde het me te lang en heb ik de bestelling geannuleerd, waarna ik binnen twee werkdagen het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Niets teruggestort gekregen maar een week later kreeg ik ineens de tafel bezorgd! Ik heb deze vorige week maandag geweigerd en ondanks talloze toezeggingen heb ik nog niets teruggestort gekregen. Via de telefoon krijg je standaard antwoorden en zal er contact met je worden opgenomen maar helaas gebeurt dat nooit. Via de email duurt het dagen voordat je antwoord krijgt en die zijn zo algemeen en nietszeggend dat je er niets mee kunt. Wat een log en niet klantvriendelijk bedrijf is VTwonen! Wat moet ik nou doen om te zorgen dat ik alsnog mijn aankoopbedrag terug krijg?
Laatst gewijzigd door Radar op 12 mei 2016 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Gesloten