LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BlueBlizz

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hansstek
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 apr 2008 14:48

BlueBlizz

Ongelezen bericht door hansstek »

Heeft iemand ervaringen met deze zaak?

hansstek
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 apr 2008 14:48

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door hansstek »

ik heb zelf inmiddels mijn eerste ervaring met deze winkel en die is uiterst positief gebleken.
Ik had een boot besteld welke niet meer leverbaar bleek te zijn. Men nam contact met mij op en bood mij een alternatief aan. Deze was 20 euro duurder maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs.
Bij deze zaten echter geen peddels en bij de originele wel. Ook deze krijg ik kosteloos meegleverd.
Ik zeg, deze service verdiend een pluim en ik zit deze zomer lekker op het water.

mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Intussen is dit bedrijf sinds 12 maart failliet. Genoeg klachten te vinden op www.klacht.nl.

griet1980
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2013 22:15

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door griet1980 »

ja hier 2 dezelfde schaatsen gehad. Terug gestuurd nooit meer nieuwe ontvangen
terwijl werd gezegd dat er nieuwe opgestuurd werden, dag later was hij failliet,
hoezo bewuste oplichting?
Heel erg, net na mij heeft iemand gewoon dezelfde schaatsen geleverd gekregen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door devious »

griet1980 schreef:..hoezo bewuste oplichting?...
Ooit weleens per ongeluk opgelicht geweest? Fataal ongeluk gehad zonder kans op herstel? :shock:

griet1980
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2013 22:15

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door griet1980 »

Ja das waar hahahha

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: BlueBlizz

Ongelezen bericht door devious »

en in het verleden altijd goede zaken gedaan met deze webshop. Niet dat ik nou dagelijks wat bestelde, maar genoeg op regelmatige basis. En omdat ze echt nooit duur waren ging het ook niet om enorme bedragen. Maar altijd keurig geleverd, kan niet anders zeggen. Jammer dat een aankomend faillisement vreemde trekjes bij de medewerkers omhoog haalt.

Gesloten