LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bon Prix..

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Els73
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2011 17:44

Bon Prix..

Ongelezen bericht door Els73 »

Dit jaar 3x een bestelling geplaatst bij Bon Prix, waarvan maar 1x de bestelling goed is ontvangen! Best opmerkelijk dacht ik zo.. 1x ophaalgordijnen besteld, alles netjes ontvangen, gehouden en dus betaald. 2de x twee badkamerkastjes, 1 hoog staand model en 1 hangkast. Staande kast klopte helemaal maar het handkastje heb ik nooit ontvangen, kreeg een hele andere kast, deze retour gestuurd. Verder geen probleem gehad hiermee. 3de x 2 t-shirts, 2 broeken en een gilet besteld. Grote doos werd netjes bezorgd, niet beschadigd of iets dus aangenomen, opengemaakt en toen werd duidelijk dat het gilet er niet in zat, gek want deze stond wel op het factuur. Gebeld, vrouw vertelde dat ik het gilet alsnog kon verwachten binnen 4 weken. Vreemd, als iets later geleverd wordt staat dat altijd op facturen bij andere bedrijven. Maar goed, afgewacht.. niets ontvangen.. 4 weken later krijg ik een factuur met het bedrag van het gilet, of ik even wilde betalen, nee dus! Weer bellen, uitleg gegeven, ik werd begrepen en ik moest dit factuur maar negeren (uiteraard wel bewaard) en ja hoor weer paar weken later 2de herinnering binnen! Pff.. weer bellen, moest ik ook weer negeren, ze zouden het uit gaan zoeken. Inmiddels natuurlijk brief verstuurd met uitleg, waarop geen reactie ontvangen, niet netjes! een week geleden aanmaning ontvangen van 64.90 (dat is 27.90 voor het gilet en 37.00 voor iemand die zijn werk niet snapt oftewel dossierkosten) ja ja weer bellen, uitleggen, wachten.. mevrouw kwam terug, ze had het uitgezocht! Goh, onder de indruk was ik, deze brief had ik nooit mogen ontvangen, moest ik ook negeren. Het gilet is spoorloos dus dat willen ze nu gaan zoeken.. Afgelopen vrijdag weer brief ontvangen, of ik het retour bewijs wil opsturen en de datum van retour.. Volgens mij snappen ze er echt niets van.. Ik heb het ding nooit ontvangen, dus ik KAN het ook niet retour sturen!! Wat is hier moeilijk aan?? Vraag me af wat ik hier nou mee kan doen en waar dit gaat eindigen.. Heeft iemand zoiets meegemaakt?? Hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nu het beste kan doen, ik weet het niet meer.. Bestel in ieder geval nooit meer iets bij Bon Prix dat weet ik wel!!!

Tommir
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2011 11:51

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door Tommir »

Ik vind dat Bon Prix leuke kleding heeft, heb geloof ik 3x iets besteld, 1x iets teruggestuurd terwijl ik het al betaald had, nog eens extra erbij vermeld. Ik ben nu al zeker een halfjaar aan het mailen en bellen om dat geld terug te krijgen maar volgens hun is het meteen gestort op mijn rekeningnummer alleen op internetbankieren kan ik zo zien dat dat niet zo is.

Maar ik denk dat dit een algemeen probleem is bij bedrijven;
Zolang het goed gaat is het goed, gaat er iets mis dan is het op een of andere manier te moeilijk om het weer goed te krijgen?....

daantjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2011 13:29

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door daantjes »

Ik heb het vertrouwen in bon prix volledig opgezegd. Had ook mijn eerste bestelling via iDEAL betaald. Pakket was er binnen een week. Ik vond de kwaliteit erg slecht, dus heb alles teruggestuurd. Nu blijkt mijn pakket zoek! Ondanks verschillende telefoontjes, officiële brievenwisselingen geeft bon prix niet thuis. Met mijn retourbewijs in mijn hand, ben ik dus al weken bezig om mijn geld terug te krijgen. NOOIT MEER bestellen bij bon prix.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door G7 »

Ik heb toch ook wel regelmatig iets besteld bij BP, maar heb nooit ergens problemen mee gehad, omdat ik ook nooit in voren betaal. Altijd achteraf met een ac-giro. Heb ook weleens wat terug gestuurd, maar dan zelf verrekend met het eindbedrag. Altijd goed gegaan, dus ik raad jullie gewoon aan.... eerst op zicht laten komen en dan pas betalen. Ze bieden die mogelijkheid, dus waarom vooraf betalen?

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door bachanaal »

om te proberen een keer wat besteld, geen enkele klacht, goede kwaliteit voor weinig geld.

wjvdk
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2011 22:00

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door wjvdk »

Hoi Els,

Ik lees net pas je bericht.
Wellicht te laat maar toch...
Ik heb hetzelfde gehad. 1 artikel zat niet in mijn pakketje maar stond wel op de rekening. Mij werd bij de klantenservice verteld dat ik de originele bon op moest sturen naar Tilburg en daarop aangeven wat er ontbrak met een melding of ik het opnieuw wou ontvangen of dat de rekening aangepast moest worden.

Probleem was na ong. 3 weken opgelost (hoofdkantoor zit in Frankrijk ofzo?) en kreeg een schriftelijke bevestiging nagestuurd.
Hoop dat het voor jou inmiddels is opgelost, zo niet dan heb je er misschien iets aan. Ik zou dan wel een kopie van de bon maken voor jezelf, je weet immers maar nooit...

knabbab
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 okt 2011 20:52

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door knabbab »

In juli bestelde ik 3 pyama's bij bp zo kon ik dat alvast weg leggen voor mijn ziekenhuisopname die uiteindelijk in september plaats vond.De pyama's zijn alle drie gekrompen nadat ze zijn gewassen.Heb gebeld naar bp kreeg ik te horen dat ik het terug kon sturen met de leveringsbon.Nou die had ik dus niet meer. :( Tsja dan kunnen we je niet verder helpen kreeg ik als antwoord.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Bon Prix..

Ongelezen bericht door sephora30 »

Tja als je zelf de bon niet bewaard.................

Gesloten