LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delora.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Essie0508
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2020 14:53

Delora.nl

Ongelezen bericht door Essie0508 »

Beste mensen, wie heeft er ook ervaring/slechte ervaring met webshop Delora.nl?
Paar maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst, nooit ontvangen en geen antwoord op mails.

NeoDutchio
Berichten: 12327
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Delora.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een website met maar liefst 10 producten, geen KVK gegevens bekend, geen telefoonnummer. Ze bestaan zogenaamd al vanaf 2009 terwijl de eerste info pas vanaf dit jaar te vinden is.

Een typisch geval van of een dropshipper of een buitenlandse winkel die spullen uit China haalt. Zoek eens op dropshipper en u hebt uren leesplezier. Duur leergeld, eerst kijken, dan ergens anders kopen.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Delora.nl

Ongelezen bericht door Justmeagain »

IMG_20200701_003106.jpg
(39.52 KiB) 489 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
De reviews op hun eigen site zijn ook nogal vreemd. Als man had ik nooit gedacht nog eens te zeggen dat ik weleens met Maurits een leuke avond wil hebben. Maar vooruit met Maurits wil ik best een leuke avond hebben.

Essie0508
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2020 14:53

Re: Delora.nl

Ongelezen bericht door Essie0508 »

Ja idd leergeld, maar het is mij ook inmiddels wel duidelijk. Bedankt voor jullie reacties.
Deze keer ben ik echt te naïef geweest

Gesloten