LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
michel1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2011 15:02
Locatie: Leerbroek

Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Ongelezen bericht door michel1979 »

Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie wehkamp.nl en de Belgische versie wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 aug 2015 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Moneyman »

michel1979 schreef:de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Nou, dat is inderdaad wel goed verstopt. Echt de laatste plaats waar ik zou zoeken! Goed dat je dit aankaart!

Maar serieus: wat wil je bereiken met dit topic?

Mucha

Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Ongelezen bericht door aarie25 »

vogels schreef:
michel1979 schreef:Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie http://www.wehkamp.nl en de Belgische versie http://www.wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Wauw! Een hele euro per gesprek! En daar ga je een topic over openen??? Discriminatie? Zoek eens op wat de betekenis is van dat woord!
:lol: :lol:
hier sluit ik mij bij aan.
oneerlijk oke, maar discriminatie :roll:
tanken in belgie is ook goedkoper, de bekeuringen ook. is dit dan ook discriminatie??

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp

Ongelezen bericht door Har06 »

aarie25 schreef:
vogels schreef:
michel1979 schreef:Discriminatie van Nederlandse klanten bij Wehkamp die contact zoeken via de klanten service, dus telefonisch. Dus als je ze wil bellen bij een probleem. Dan wordt de Nederlander gediscrimineerd want ze moeten een 0900 nummer bellen 1 euro per gesprek, maar woon je in België dan mag je een gratis 0800 nummer bellen. Ik vind dit niet kunnen en lijkt op de zaak Euro Disney. Nu het bewijs: zie deze 2 website's de ene is de Nederlandse versie en de andere de Belgische versie, ze zijn exact het zelfde alleen het telefoon nummer is anders. Nederlandse versie http://www.wehkamp.nl en de Belgische versie http://www.wehkamp.com Rechts boven is het verschil en de Nederlandse versie hebben ze het 0900 nummer verstopt onder contact klantenservice.
Wauw! Een hele euro per gesprek! En daar ga je een topic over openen??? Discriminatie? Zoek eens op wat de betekenis is van dat woord!
:lol: :lol:
hier sluit ik mij bij aan.
oneerlijk oke, maar discriminatie :roll:
tanken in belgie is ook goedkoper, de bekeuringen ook. is dit dan ook discriminatie??
Natuurlijk, ik woon te ver van de grens af, bekeuringen zijn redelijk goedkoop in Nederland, (mogen best omhoog)

Gesloten