LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

November laarzen besteld ,nog steeds niet ontvangen,loze belofte`s over de lading moet nog uitgepakt en dat hoor ik al ruim 2 maanden,meer mensen zijn bij deze webshop opgelicht ,heeft al andere namen gehad ook en begint telkens weer ,dus koop niet bij Glitter Fashion Sijkenisse Anja Molenberg -Koperwiekhoek 7 Spijkenisse,het is een grote leugen deze webshop helaas :!: :evil:


Werd vorig jaar Diva Design ,Nu Diva LADIES.daarvoor Glitterfashion en nog meer ,is hier te lezen.

Mevr Molenberg staat nu op marktplaats met deze naam ,en het is geen buitenland gewoon Spijkenisse.

Heeft blijkbaar veel te verbergen ,anders verander je ,je naam niet al een jaar of 5 in een andere,Colletie is oud en niet 2014,het meeste .

Staat ook wel wat nieuws bij,maar hoeveel zijn er weer in getuint!!

Let op vaak zal u uw spullen nooit zien,krijg ook nog steeds een paar Laarzen!!
Laatst gewijzigd door sombody op 27 feb 2014 01:57, 10 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Zie: bericht van 23/01/2012
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 23 jan 2012 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

Beste Maxiem,
Dat is inderdaad een hele cecklijst ,maar via marktplaats werd je naar de shop doorverwezen en kon daar je bestelling plaatsen en wer na betaling binnen 24 uur leveren gegarandeerd,ook een ideal betaling kon en daar zit voor ons een betrouwbaarheid in ,stom dus ook achteraf ,adres en telefoonnummer bleken achteraf afgesloten,van marktplaats is de Glitter-Fashion Spijkenisse afgehaald ,aangifte gedaan,maar ik ben geen 18 meer en ter goede trouw geweest,blijkbaar kan dat dus zeker niet meer ,vind het zo jammer ook voor de andere shops die hier toch last van hebben verneemik,ik bestel helemaal niets meer,dank voor je hele lijst en zal hem goed opserveren daar je het steeds vaker hoort en ik boven de 50 en meer van mijn leeftijd het toch niet helemaal meer snappen ,zal door de snelle tijdgeest gaan en generatie,maar je hebt helemaal gelijk maar een dure leerzame les. :oops:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ sombody -

ook tieners en zo worden op internet nog behoorlijk genept - heeft niets met leeftijd te maken.

Gewoon aangifte doen, je geld proberen terug te halen (no cure, no pay incasso?) en bekend maken dat deze site niet deugt.

Onderwijs is het beste wapen tegen oplichters.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door CSM »

Waar is mijn goedbedoelde tip over de juiste volgorde van de komma en de spatie gebleven?

MAXIEM

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door MAXIEM »

CSM
"Beste Maxiem,

Dat is inderdaad een hele checklijst. Maar via marktplaats werd je naar de shop doorverwezen en kon je daar een bestelling plaatsen. Ook werd na betaling, binnen 24 uur leveren gegarandeerd. Een ideal betaling kon en daar zit voor ons een stukje betrouwbaarheid in. Achteraf dus stom! Adres en telefoonnummer bleken achteraf afgesloten, plus is Glitter-Fashion Spijkenisse van Marktplaats afgehaald. Ik heb aangifte gedaan, maar ik ben geen 18 meer en ter goede trouw geweest. Blijkbaar kan dat dus niet meer. Ik vind het zo jammer ook voor de andere shops, die hier toch last van hebben verneem ik. Ik bestel helemaal niets meer. Dank voor je hele lijst en ik zal hem goed doornemen, omdat je dit steeds vaker hoort. Ik ben boven de 50 en op mijn leeftijd snap je de snelle tijdgeest en generatie niet altijd. Maar je hebt helemaal gelijk, het is een dure maar leerzame les".
Is het zo beter?

Maxiem.

Note: hoewel de tekst van sombody met een beetje moeite echt wel te begrijpen was.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jan 2012 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door CSM »

Ja, veel beter. De tekst komt zo een stuk verzorgder en intelligenter over.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

csm,
heb dit nog nooit gedaan en dan maak je fouten,sorry en tevens zit ik met een oogstaar probleem .
wel bedankt :|

MAXIEM

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sombody

Trek het je niet persoonlijk aan sombody. Respondent CSM plaatst wel vaker dit soort onvriendelijke reacties..

Maxiem.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

dank maxiem.

hoop dat ik veel mensen kan behoeden voor deze Glitter-Fashion Spijkenisse.

Dat is tenslotte de opzet,ook omdat veel mensen net als ik er in getrapt zijn.

aangifte is gedaan tegen Anja molenberg.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door manondoris »

tis toch leesbaar!! wat een gezeur zeg .csm waarom denk je dat je bericht hierover verwijderd is ????? nou omdat de mod het ook gezever van je vind :shock:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wat is het web adres, kan het met Google niet vinden.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

glitter-fashion spijkenisse

staat bovenaan de google lijst de webshop.

was eerst ashely-diamonds

maar het is list en bedrog ,velen zijn opgelicht

negatieve gastenbeoordelingen ,meeste haalt ze eraf en blokt je ip

je zou zeggen dat ze de goede zelf schrijft.

tevens is het triest dat zij haar 11 jarige dochter betrekt in de praktijken ,heb mails daarvan.

even het gastenboek bekijken ,staat ook goudengids kvk,alles had ik bekeken maar zegt ook niet alles.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

staat hele pagina zowat,nog 3 talen ook.

glitter-fashion en dan kan je kiezen op de landsvlag

van ebay is zij ook al gedumpt

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door CSM »

manondoris schreef:tis toch leesbaar!! wat een gezeur zeg .csm waarom denk je dat je bericht hierover verwijderd is ????? nou omdat de mod het ook gezever van je vind :shock:

Iemand maakt continu dezelfde schrijffout, waardoor zijn of haar teksten nogal slordig en minder leesbaar overkomen. Dan attendeer ik daar even op. Doe ik ook als je gulp openstaat of je veter los zit.

Het is verder niet nodig om daar zo'n heisa over te maken hoor.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door CSM »

MAXIEM schreef: Trek het je niet persoonlijk aan sombody. Respondent CSM plaatst wel vaker dit soort onvriendelijke reacties..
Maxiem.

Gelukkig staat Maxiem dan telkens met een schone zakdoek en wat dropjes klaar om het ergste leed te verzachten.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

gaat toch om de boodschap en oplicht waarschuwing csm.

maxiem ,ik houd wel van menselijkheid en strijdlust tegen het kwade .

geef mij maar dropje`s ,dacht dat het wel volwassen was en serieus :!:

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door Renske99 »

CSM schreef:
manondoris schreef:tis toch leesbaar!! wat een gezeur zeg .csm waarom denk je dat je bericht hierover verwijderd is ????? nou omdat de mod het ook gezever van je vind :shock:

Iemand maakt continu dezelfde schrijffout, waardoor zijn of haar teksten nogal slordig en minder leesbaar overkomen. Dan attendeer ik daar even op. Doe ik ook als je gulp openstaat of je veter los zit.

Het is verder niet nodig om daar zo'n heisa over te maken hoor.
Jemig csm wat ben jij verschrikkelijk kinderachtig, er zijn ook mensen die bv dyslectisch zijn of een andere stoornis hebben waardoor ze altijd dezelfde schrijffouten maken, is toch niet zo erg?
Niemand is perfect en jij ook niet, je hoeft niet te doen alsof hoor.

Mijn tip speciaal voor CSM:
Dit is toch zeker een volwassen forum?
Gedraag je dan ook zo.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door CSM »

Renske99 schreef: Jemig csm wat ben jij verschrikkelijk kinderachtig, er zijn ook mensen die bv dyslectisch zijn of een andere stoornis hebben waardoor ze altijd dezelfde schrijffouten maken, is toch niet zo erg?
Nee, dat is zeker niet zo erg.

In mijn oorspronkelijke berichtje was de opmerking over komma's en spaties ook maar een bijzinnetje. Eerst heb ik sombody bedankt voor haar tip over Glitter Fashion, en toen heb ik (als een soort P.S.) een tip over spelling gegeven. Althans, dat was mijn intentie. Maar zoals zo vaak op fora kan een berichtje soms anders gelezen worden dan het geschreven werd.

Het is eigenlijk pas sinds mensen als jij je ermee bemoeien, dat deze mug in een olifant is veranderd. Het lijkt me eerlijk gezegd niet nodig, want sombody blijkt prima in staat om mijn nodeloze gezeur over komma's te negeren.

Is dit een goed moment om weer on-topic te gaan?

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

GLIITER FASHION SPIJKENISSE GAAT DOOR. :evil:

negatieve berichten worden uit gatenboek verwijderd al maanden

gaat gewoon door mensen koop niet u bent u geld kwijt :!:

Gesloten