LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring kopen bij Groupdeals

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jaapkay
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:51

ervaring kopen bij Groupdeals

Ongelezen bericht door jaapkay »

Beste mensen,

Op andere fora is wel eens geklaagd over het fenomeen "Groupdeals"
Nu heb ik zelf redelijke positieve ervaring met deze vorm van aankopen, dit was wel de eerste keer dat ik bij Groupdeals had besteld.
In dit geval was het een Smartphone voor een aantrekkelijke prijs.
Volgens voorwaarden zou het binnen 12 werkdagen worden geleverd, het apparaat is exact binnen de gestelde termijn bezorgd.
Achteraf bestond de aantrekkelijkheid van de prijs hierin dat het ca. € 20 goedkoper was en niet ca. € 100 zoals het was aangeprezen.
Wat het totaal aan levering betrof miste ik wel een beschrijving van hoe de Simkaart en de batterij moest worden geplaatst, dat moest je dus zelf uitvinden (toch niet zo moeilijk achteraf gezien).
Toch blijft het bij alle aankopen via het Internet, eerst goed vergelijken, er wordt je heel veel kortingen voor gespiegeld, maar dat wist ik wel.
Mijn vraag is wie heeft er wel een zeer goede deal / aankoop afgesloten bij "Groupdeals" en wat voor artikel was dat dan??
Ik ben benieuwd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ervaring kopen bij Groupdeals

Ongelezen bericht door dhc »

Maakt niet uit wat ik heb aangeschaft maar alle artikelen zijn keurig netjes en zonder problemen afgeleverd.

laurens043
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jun 2013 23:13

Re: ervaring kopen bij Groupdeals

Ongelezen bericht door laurens043 »

opzet tandenborstels binnen 12 dagen bezorgd, kosten de bezorgkosten 15 stuks 2 euro :D hoe kan het vraag ik me wel eens af :lol:

pk49
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:16

Re: ervaring kopen bij Groupdeals

Ongelezen bericht door pk49 »

ik heb een tijdje gebruik gemaakt van aanbiedingen van Groupdeal.nl.Aanvankelijk was ik tevreden maar gaanderweg werd die ervaring steeds minder positief.Reageerde de klantenservice in het begin nog op mijn opmerkingen,het werd steeds minder en na een aantal flinke miskopen helemaal niet meer.Vooral de electronica is van beroerde kwaliteit en is snel kapot,als het al uberhaupt werkt.Want kapotte spullen heb ik ook ontvangen die niet werden vervangen na mijn klacht.Als je het beperkt tot verloopkabeltjes, aluminium portemonee's en dat soort simpele dingen,dan zit je goed.Het materiaal is qua kwaliteit te vergelijken met spullen van Mini in the box,dus slechte kwaliteit en weinig duurzaam.Na een paar slechte ervaringen ben ik gestopt met Groupdeal.Er zijn genoeg goedkope alternatieven op internet om dit soort dingen te kopen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ervaring kopen bij Groupdeals

Ongelezen bericht door Har06 »

laurens043 schreef:opzet tandenborstels binnen 12 dagen bezorgd, kosten de bezorgkosten 15 stuks 2 euro :D hoe kan het vraag ik me wel eens af :lol:

? wat is dat voor iets ? een tandenstoker< Groupdeals is prima :mrgreen:

Gesloten