Ervaring met Maxikleding.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
M Gankema
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2021 20:32

Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door M Gankema »

Wij hebben op 18 februari een paar Jeezy schoenen besteld voor mijn zoon bij Maxikleding.nl.
Na een paar weken nog niks ontvangen. Ik heb diverse keren, via diverse kanalen, geprobeerd met ze in contact te komen. Dit is niet gelukt.
Het geld is op rekening van oasebeauty.nl gestort. Ook dit 'bedrijf' heb ik proberen te bereiken. Ook zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die deze ervaring met dit/deze bedrijven hebben?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mar 2021 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast door moderator

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door caruso »

Dropshipper, rotzooi uit China.
Geld weg, dure les.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door Jablan »

https://oasebeauty.nl/algemene-voorwaarden/ => Punt 2 identiteit van de ondernemer is leeg. Hoe ben je bij de site van Maxikleding uitgekomen?

Het is vandaag 19 maart, de 78e dag van dit jaar. Ik ben bang, dat dit onderwerp 78 is over dropshipping. Waarschijnlijk komen de schoenen ooit wel eens aan, nu maar hopen dat je zoon ondertussen niet een maat groter nodig heeft.

M Gankema
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2021 20:32

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door M Gankema »

Mijn zoon kwam via een klasgenoot op deze site. Die had al een keer wat besteld bij Maxikleding.nl, hij had er toen wel een goeie ervaring mee, zei hij. Normaal gesproken check ik altijd alles, deze keer niet goed opgelet. Ik ben later op Facebook gaan zoeken en daar zag ik alle negatieve reacties. Toen wist ik eigenlijk wel genoeg.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door Aygulf »

M Gankema schreef:
18 mar 2021 20:51
Wij hebben op 18 februari een paar Jeezy schoenen besteld voor mijn zoon bij Maxikleding.nl.
Na een paar weken nog niks ontvangen. Ik heb diverse keren, via diverse kanalen, geprobeerd met ze in contact te komen. Dit is niet gelukt.
Het geld is op rekening van oasebeauty.nl gestort. Ook dit 'bedrijf' heb ik proberen te bereiken. Ook zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die deze ervaring met dit/deze bedrijven hebben?
Via Facebook of andere Social media besteld? Geen adres, geen telefoonnummer, geen KvK nummer.....
Hoeveel van deze topics komen er nog voordat het eindelijk bij mensen doordringt dat dit zgn. dropshippers zijn: iemand op een zolderkamertje bestelt spullen uit China (bij Wish, AliExpress enz.) gooit daar nog een bedrag bovenop en adverteert daarmee op Social media. Website verdwijnt vaak ineens en duikt dan weer op onder andere naam. Voortaan even checken voordat u bestelt of nog beter: bestel het zelf rechtstreeks bij AliExpress! U bent goedkoper uit en het is veiliger. Jammer dat mensen bij het eerste het beste aanlokkelijke plaatje blindelings bestellen en geld overmaken.....

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Nog beter, bestel alleen bij winkels met veilig thuis keurmerk, winkels met een vestiging en het beste is om offline in de stad op te halen.

Als je betaald hebt met je creditcard, doe een beroep op aflevering garantie. Dit is de enige hoop op geld terug.

Je kunt op https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm een klacht indienen indien je pakketje niet aan komt, bedrijf niet bereikbaar is of als je niet kan retouren. Dropshipping is toegestaan

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

M Gankema schreef:
18 mar 2021 20:51
Wij hebben op 18 februari een paar Jeezy schoenen besteld voor mijn zoon bij Maxikleding.nl.
Na een paar weken nog niks ontvangen. Ik heb diverse keren, via diverse kanalen, geprobeerd met ze in contact te komen. Dit is niet gelukt.
Het geld is op rekening van oasebeauty.nl gestort. Ook dit 'bedrijf' heb ik proberen te bereiken. Ook zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die deze ervaring met dit/deze bedrijven hebben?
Op de website staat geen telefoonnummer van het bedrijf maar op trustpilot wel: +31687757053 misschien had je dit nummer al gebeld maar anders kun je dat misschien nog proberen.

Omdat ze dure merkartikelen te koop zetten zou dit ook geen dropshipping kunnen zijn. Als het klasgenootje wel schoenen heeft ontvangen zou ik kijken of het geen imitatie (nep) is. Als dat wel het geval is kan je misschien aangifte doen of de acm inschakelen.

Succes!

sake1987

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door sake1987 »

caruso schreef:
19 mar 2021 11:09
Dropshipper, rotzooi uit China.
Geld weg, dure les.
Mijn iPhone 11, mijn Nike schoenen en heel veel kwaliteit zaken in mijn huis zijn gemaakt in China, echt geen rotzooi.
Ook wat ik via AliExpress koop, is niet altijd rotzooi.
Als ik via een AliExpress Dropshipper koop, dan betaal ik wel 3 dubbel de prijs. Maar ja dan heb ik het wel van Facebook.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Ervaring met Maxikleding.nl?

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Lees de RIVIEWS....

Gesloten