LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met redcoon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hpzuidema
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2014 15:00

ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door hpzuidema »

heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.

hpzuidema
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2014 15:00

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door hpzuidema »

En als het nu nog niet erg genoeg is wordt je na een uur afgesloten!!
Het stoom komt je dan uit de oren :evil:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door sjohie »

Mijn ervaring met ze is prima, voor wat het waard is.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Tegenwoordig wordt iedere scheet die dwarszit breed uitgemeten op fora zoals deze. Ongetwijfeld zullen klanten en collega's van alle forumleden hier ook wel eens een slechte ervaring hebben gehad met het betreffende forumlid. Dat wil je toch ook niet allemaal hier langs zien komen.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2014 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote

hpzuidema
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2014 15:00

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door hpzuidema »

Ach, als je drie maal mailed in een week, en je hoort niks terug, geen enkele reactie weet ik niet of dat ongeduld is.
Vervolgens ga je chatten en wacht je meer dan een uur en er komt geen reactie.
Dan weet ik niet of ik gek ben of zij die vinden dat ik ongeduldig ben.
Het geld is inmiddels wel afgeschreven, dat kan wel snel.
Het enige wat ik vraag is contact. En wel onbetaald contact. Bellen was in dit geval 60 maal 0,17 geweest plus kosten bellen uit België , want ook Belgische klanten moeten een hollands nummer bellen, terwijl ze bestellen bij redcoon.Be met een vestiging in België.

Dus ik ben niet blij met commentaar als 'Bellen'. Dan moet je niet melden dat je kunt chatten.

Dus niet kopen bij redcoon, zolang ze hun service niet op orde hebben!!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door prem »

hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Misschien zijn ze met vakantie.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door kweenie »

hpzuidema schreef: Het enige wat ik vraag is contact. En wel onbetaald contact.
....
Dus niet kopen bij redcoon, zolang ze hun service niet op orde hebben!!
Als je graag contact wil hebben met de verkoper, ga dan naar een fysieke winkel. Het idee van een webwinkel is dat je het in grote lijnen moet doen met de informatie die ze je op de website geven. En dat daar dan ook vaak een lager prijskaartje aan hangt.

Dus niet kopen bij redcoon of een andere webwinkel als je perse snel contact met de verkoper wil hebben.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door eleven »

vogels schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Even bellen misschien?
Zouden ze de telefoon opnemen, als ze TS al in de livechat in de "wacht" laten staan. :lol:

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door prem »

kweenie schreef: Als je graag contact wil hebben met de verkoper, ga dan naar een fysieke winkel. Het idee van een webwinkel is dat je het in grote lijnen moet doen met de informatie die ze je op de website geven. En dat daar dan ook vaak een lager prijskaartje aan hangt.

.
Inderdaad, dat begrijpen veel consumenten niet. Ik had een aantal een bedrijf samen met een compagnon, een enorme webwinkel. Gingen de mensen bellen waar de showroom was.
Ze begrijpen dan niet dat als je showrooms aan moet houden dit effect heeft op de prijzen.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Zo zie je maar, het kan verschillen.
Vorig jaar daar een tablet gekocht, maar wist niet zeker welke te moeten kiezen aangezien de beschrijving mij niet geheel duidelijk was over een functie en de typenummers vrijwel gelijk waren.

telefoon werd vlot opgenomen. Antwoord kon er niet direct gegeven worden en ik werd binnen 5 minuten teruggebeld met het antwoord.
Vervolgens besteld en een dag later al in huis.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door olaf79 »

hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?
TS kan geen contact maken/krijgen, is toch leesbaar.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door berndv »

eleven schreef:
olaf79 schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?
TS kan geen contact maken/krijgen, is toch leesbaar.
Ts krijgt op beide gratis punten geen contact en het betaalde deel voor contact wil ts niet gebruiken omdat dat betaald is.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door gilas »

hpzuidema schreef:Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.
Kennelijk heb je dat zelf niet gedaan als je een half uur blijft wachten voordat je antwoord krijgt.
Daarnaast,de kosten voor een betaald telefoontje is altijd nog goedkoper dan helemaal geen telefoontje en je druk maken over service.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door eleven »

gilas schreef:
hpzuidema schreef:Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.
Kennelijk heb je dat zelf niet gedaan als je een half uur blijft wachten voordat je antwoord krijgt.
Daarnaast,de kosten voor een betaald telefoontje is altijd nog goedkoper dan helemaal geen telefoontje en je druk maken over service.

TS waarom een betaald telefoontje plegen als er een chat via de website aangeboden wordt.
Dus TS heeft deze service gebruikt.

Waarom een betaald telefoontje goedkoper is, begrijp ik ff niet.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: ervaring met redcoon

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik heb eenmaal iets bij Redcoon besteld. Supergoede prijs, snelle levering. Geen enkel probleem. Wees niet zo passief en probeer te bellen, of neem contact op via de Nederlandse website?!

Gesloten