LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fuvia.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gerard1958
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2012 11:05

Fuvia.nl

Ongelezen bericht door Gerard1958 »

wie heeft al ervaringen met Fuvia.nl

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fuvia.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Deze post lijkt wel reclame, maar dit valt in ieder geval op:
- geen correcte vermelding (want alleen in de algemene voorwaarden) van het herroepingsrecht van consumenten op grond van art. 7:46d BW;
- geen vermelding van volledige adresgegevens (Koperslagersdonk 307, 7326HP Apeldoorn), zoals verplicht is volgens art. 7:46c BW.
Beide punten leiden trouwens ook tot onrechtmatig handelen door de verkoper op grond van art. 6:193e jo. 193d lid 2 en 193b BW.

Gerard1958
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2012 11:05

Re: Fuvia.nl

Ongelezen bericht door Gerard1958 »

heb dus via Fuvia.nl een camera gekocht Canon 60D + lens voor 599 euro, maar krijg geen respons retour. Heb dus vanmorgen de camera geannuleerd en een creditering gedaan. Nu maar hopen dat ik het geld terug krijg.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Fuvia.nl

Ongelezen bericht door lozevisser »

Gerard1958 schreef:heb dus via Fuvia.nl een camera gekocht Canon 60D + lens voor 599 euro, maar krijg geen respons retour. Heb dus vanmorgen de camera geannuleerd en een creditering gedaan. Nu maar hopen dat ik het geld terug krijg.
Ook even melden bij opgelet op internet,daar krijg je een actieplan, succes.

TSSL
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2012 12:34

Re: Fuvia.nl

Ongelezen bericht door TSSL »

ik heb een mobiel besteld maar kreeg gisteren bericht dat deze helaas niet meer te leveren is...krijg het geld terug gestort en heb het gevoel dat dat wel goed komt!

de mobiel is wel weer besteld bij de leverancier en ik word nu op een lijst gezet en krijg een mail wanneer deze weer binnen is.
ik krijg het toestel dan toe gestuurd en betaling geschiedt daarna.

ik zou als ik jou was nog eens contact zoeken met fuvia.nl

suc6!

Gesloten