LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Wim Hulscher
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:32

HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Wim Hulscher »

Op 10 aug. stuurde ik een mail naar de albumservice van de Hema met de vraag of er een speciale prijs was als ik 5 dezelfde identieke albums zou bestellen. (van één bestand dus). Hierop kreeg ik op 12 aug. als antwoord dat men geen kwantumkortingen verschafte.
Hirop heb ik 's avonds om 22.28 uur 4 albums besteld en kreeg de volgende morgen een mail met als actie 2e album half geld. Ondanks de conversatie en 92 minuten te vroeg besteld kreeg ik van de Hema onderstaande mail.
LEES VAN ONDER NAAR BOVEN.

gr. Wim Hulscher
###########################################
From: Hema
Sent: Monday, August 16, 2010 3:51 PM
To: [email protected]
Subject: RE: Wat nu?? [#630628]


Geachte heer/mevrouw,

Wij kunnen u hierin helaas niet tegemoet komen.
De actie is ingericht op bestellingen van meerdere identieke exemplaren tegelijk, (ik bestelde 4 identieke exemplaren) mits geplaatst tussen 13 en 29 augustus 2010. Helaas 92 minuten voor het begin van de actie

Uitsluitend dan kunt u profiteren van de actie "tweede exemplaar voor de halve prijs".

Voor een compleet overzicht van de actievoorwaarden, verwijzen wij u naar onze website: http://www.albumprintservice.nl/zomeractie2010

Met vriendelijke groet,

HEMA fotoalbum
Consumentenservice

++++++ aankondiging ++++++
Nieuw: Het liggend fotoalbum extra large, met de afmeting: 39 x 29 cm, prijs met 24 pagina's: 55 euro. Ook te maken via de HEMA albumprintservice software
++++++ aankondiging ++++++

U heeft op 13-08-2010 om 23:55:29 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte lezer,

Hartelijke dank voor uw antwoord.
Wat schetst mijn verbazing om vandaag te lezen in een mail aan mij gericht dat elk tweede album voor de halve prijs gekocht kan worden.
Nadat ik dit antwoord van u gekregen had heb ik meteen op 12 aug. toch maar de 4 albums (van één bestand) besteld. Order HE313890131.
Ik neem aan dat hier een mouw aan te passen is en hoor graag van u hoe dit opgelost zal worden.

met vr. groet
Wim Hulscher


=================================================================================
From: HEMA fotoalbum
Sent: Thursday, August 12, 2010 10:28 PM 92 minuten voor het begin van de actie
To: [email protected]
Subject: bedankt voor uw bestelling HE313890131

U ontvangt dit bericht omdat er een bestelling is geplaatst dat gekoppeld is aan dit e-mailadres. Klopt dit niet? Neem dan contact op met [email protected]

Geachte mevrouw/meneer Hulscher,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Het ordernummer is HE313890131. U ontvangt per e-mail bericht over de status van uw bestelling. Als u na 7 werkdagen geen bericht ontvangen heeft, neem dan even contact op met onze klantenservice. Ook kunt u de status volgen door op de statuspagina in te loggen met uw HEMA account.

=======================================================================================


Geachte heer/mevrouw,

HEMA kent geen regeling voor kwantumkorting.
Wij adviseren u zich aan te melden voor de nieuwsbrief, zodat u te allen tijde op de hoogte bent van acties, kortingen en wijzigingen in assortiment en software.

Met vriendelijke groet,

HEMA fotoalbum
Consumentenservice

Ik ontvang de nieuwsbrief al jaren!!


++++++ aankondiging ++++++
Nieuw: Het liggend fotoalbum extra large, met de afmeting: 39 x 29 cm, prijs met 24 pagina's: 55 euro. Ook te maken via de HEMA albumprintservice software
++++++ aankondiging ++++++

U heeft op 10-08-2010 om 16:59:16 de volgende vraag aan ons gesteld:
ow : albumprintservice
gender_form : heer
land : Nederland
reactietype : vraag
subonderwerp : overig
onderwerp : albumprintservice
title :
action : sendemail
type : esc
Voornaam :
Tussenvoegsel :
Achternaam : Hulscher W.
Straatnaam : Huisnummer : Postcode :Plaats : Klimmen

Vraag : Geachte lezer,
Ik heb een digitaal album ontworpen A4 hoogkant met een prijs van € 48,90.
Nu wil ik eigenlijk van dit album 5 exemplaren hebben, blijft de prijs dan hetzelfde per stuk of is op de 4 dezelfde volgende albums een andere prijs?

Vriendelijke groet
Wim Hulscher
Laatst gewijzigd door Wim Hulscher op 17 aug 2010 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

tja.. een heel lullig verhaal. En persoonlijk vind ik de HEMA ook wat horkerig, als ze een beetje klantvriendelijk zijn passen ze het even aan.

Ik zou trouwens al je prive gegevens verwijderen, die hebben niks op internet te zoeken

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door tennis »

Pindakaaspotje schreef:Ik zou trouwens al je prive gegevens verwijderen, die hebben niks op internet te zoeken
Dit zou ik zeker doen, en ook snel, want er zijn ook boze mensen hier aktief!

Wim Hulscher
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:32

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Wim Hulscher »

Hoe kan ik dat er af krijgen, 't is inderdaad dom van me. Niet nagedacht omdat ik normaal alleen mail in beschermde omgeving.

gr. Wim

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door tennis »

Wim Hulscher schreef:Hoe kan ik dat er af krijgen, 't is inderdaad dom van me. Niet nagedacht omdat ik normaal alleen mail in beschermde omgeving.

gr. Wim
Kijk rechts boven op jou bericht, daar staat wijzigen.
Dan kan je de informatie verwijderen

Wim Hulscher
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:32

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Wim Hulscher »

Het is al gelukt, dank in ieder geval voor de tip.

Wim H.

Wim Hulscher
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:32

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Wim Hulscher »

De HEMA is op haar schreden teruggekeerd nadat ik mijn probleem op enkele, voor hun zeer gevoelige plaatsen, had neergelegd.
Lees onderstaande mal:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht ontvangen en moeten u vertellen dat u inderdaad verkeerd geinformeerd bent.
Wij bieden geen tegemoetkoming aan wanneer u langer dan twee dagen voor de actie besteld. U heeft echter, aangezien u anderhalf uur voor de actie bestelde, absoluut recht op een creditatie.
Wij zullen 25% van uw bestelling, € 48.90 terugstorten op uw rekening.
Onze excuses voor het verkeerd informeren.

Met vriendelijke groet,

HEMA fotoalbum
Consumentenservice

emerald
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2010 19:01

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door emerald »

Gefeliciteerd hopelijk zet u dat bedrag op uw spaarrekening :)

mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Maar 25% van uw aanvraagprijs is toch maar 1 of de 4 albums gratis? De actie is toch 2e gratis, dus dan is het toch 50% korting? Of reken ik nu zo fout?

RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door RobbieS. »

zoals ook in de titel staat, 2e album halve prijs!

Sjarniene
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2010 21:30

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door Sjarniene »

Op welke manier heeft u dat voor elkaar gekregen?
Ik heb (in dezelfde periode) 7 albumpjes besteld maar had in eerste instantie de betalingspagina weggeklikt. Via de klantenservice kreeg ik een link naar i-deal, maar dat was (bleek achteraf) niet het juiste bedrag. Wist ik veel hoeveel het precies was, ik ging ervan uit dat dat goed was... aangezien ik geen bevestiging kreeg van mijn bestelling besefte ik me later dat ik te weinig had over gemaakt. Dus ik weer mailen met de klantenservice om het rest-bedrag over te maken. Dat was niet mogelijk, ik kreeg een nieuwe link met het kloppende bedrag, het niet corresponderende bedrag wordt niet herkend dus automatisch terug gestort zeiden ze. Nou, daar trap ik nooit meer in. De boekjes zijn allemaal prima bezorgd maar het geld heb ik nog steeds niet terug. Zou een automatisch proces zijn waar ze helaas niks aan kunnen doen. Grote onzin maarja, hoe krijg ik m'n geld terug??? Gaat toch om ruim €80.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: HEMA ACTIE 2e album halve prijs.

Ongelezen bericht door crazyme »

Wim Hulscher schreef:De HEMA is op haar schreden teruggekeerd nadat ik mijn probleem op enkele, voor hun zeer gevoelige plaatsen, had neergelegd.
Dus niet op argumenten gewonnen maar door "damage-control"

Gefeli met uw chantagewinst.

Gesloten